Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


    Varför ljuger Mona Sahlin om sitt företag - lämplig som statsminister?

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Varför ljuger Mona Sahlin om sitt företag - lämplig som statsminister? Empty Varför ljuger Mona Sahlin om sitt företag - lämplig som statsminister?

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-07-14, 08:22

    Monas största lögn i 12 år nu

    http://di.se/Default.aspx?pid=5519__ArticlePageProvider

    En period när du var ute i kylan startade du ett eget företag. I vilken bransch?
    Redovisade ditt företag vinst?
    /Vårblomman

    Jag höll föreläsningar och var frilansande journalist. Företaget gick runt och jag kunde leva på verksamheten. När jag blev statsråd igen avvecklade jag firman.

    Men om hon kunde leva på det och företaget gick runt

    http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/nar-mona-sahlin-s-blev-smaforetagare_57640.svd

    Detta innebär att företaget enligt lag blir likvidationspliktigt. I februari 1999 beslutas därför om likvidation på egen begäran av MONA SAHLIN AB. Mona Sahlin är vid denna tid biträdande näringsminister i den svenska regeringen.

    Ni vänster som är så smarta, ni kan väl förklara för mig vad likvidationspliktig betyder och innebär i praktiken i det här fallet?


      Aktuell tid och datum: 2024-04-28, 13:38