Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Redvictory
theward
marxisten
Sossar-e-lata
8 posters

Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister???

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister??? - Sida 2 Empty Sv: Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister???

Inlägg  Redvictory 2009-08-26, 22:17

Sossar-e-lata skrev:det visar bara hur okunnig du är, 60-70 talet var en tid då de rika kunde låna pengar i banken för att sen få dra av 90% i deklarationen som de arbetande som inte lånade massa slantar fick betala, och varför tror du Sverige hade världens högsta statsskuld under sossetiden? anser du det bra att göra av med pengar som inte finns och bara låna mer & mer? så som sossarna gjorde! varenda sosse har sagt att stora misstag begicks under den tiden, men du är för ung för att förstå! förresten du är väl född på 80-90 talet? vad vet du om 60-70? somna om din lilla vilsna kommunist.

Året 1978 var ett riktigt pajasår! iofs har det alltid varit pajaserier när borgarhögern förstört och devalverat sönder svensk ekonomi!
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister??? - Sida 2 Empty Sv: Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister???

Inlägg  marxisten 2009-08-26, 22:18

Sossar-e-lata skrev:jag pratar om privatpersoner som lånade pengar och fick göra avdrag på 90% i deklarationen!

Låter som drömmen för högern, konsumtion gillar väl ni och sktteavdrag? F.ö. så gällde avdraget arbetare också vilket gjorde att vanliga arbetare hade råd att lån för hus ex.

Förnekar du f.ö. att sossarnas politik under denna tid bäddade för hela vår välfärd. Under 60-talet då Sverige hade en bland världens bästa tillväxt?

Senast ändrad av marxisten den 2009-08-26, 22:21, ändrad totalt 1 gång
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Vem tror överhuvud taget att Mona kommer bli statsminister??? - Sida 2 Empty Börjat jobba än Red V

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-26, 22:19

???????????????????????????
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-26, 22:19

Sossar-e-lata skrev:och du är ett levande exempel på att allt ovan Uppsala skulle ges bort till Ryssland, det skulle gynna Sverige! för ni bara kostar för oss storstadsbor & gnäller gör ni också, i mysbrallor framför tvn när ni spelar Bingolotto. Very Happy

Geografi kan du inte heller Wink

Sen är du tydligen arrogantare och naivare än jag trodde...

Storstan har ingenting så den kan vi vara utan...
    Utan mat och energi då får ni det mysig värre....panik var ordet tongue

Ja fan vi gnäller,men vi gnäller på väsentliga saker inte på att vi har en skitkott på tvären...

ps mysbrallor det äger jag inga, Bingolotto det tittar jag aldrig på.
    men det är tur att bingolotto finns för idrottsrörelsens skull
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-08-26, 22:26

Sossar-e-lata skrev:och du är ett levande exempel på att allt ovan Uppsala skulle ges bort till Ryssland, det skulle gynna Sverige! för ni bara kostar för oss storstadsbor & gnäller gör ni också, i mysbrallor framför tvn när ni spelar Bingolotto. Very Happy

Jag skiter fullständigt i storstan. Ni har ingen el, ni har ingen mat förutom lite fisk i Nybroviken så jag klara mig utan er för jag har allt här nere. Frågan är om ni klarar er utan oss! Vi utanför stan bygger landet, inte ni i stan, speciellt inte ni i rikemansreservaten Drottningholm, Danderyd, Lidingö osv.!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-08-26, 22:29

Sossar-e-lata skrev:???????????????????????????

För att mätta din nyfikenhet Stackars Ensamma Lathund så får jag inte jobba
    för min behandlande läkare och mina arbetsgivare! jag har ju jobb där man arbetar! inte som du där man kan sitta och vara bakis halva dagen och spela spel m,m
    dvs riktiga jobb! jag vill börja jobba så snart som möjligt! har du frågat din ligga skedkompis Blåfront när han behagar börja jobba? (efter 6 års sjukskrivning) Very Happy
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-08-26, 22:52

Det är de som finansierar byggena..

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:55