formsvackan skrev:Varför viftar du med vit flagg nu ? Du är inte angripen vad jag kan se.redalert skrev:
För att killen är ett stort skämt!
formsvackan skrev:Varför viftar du med vit flagg nu ? Du är inte angripen vad jag kan se.redalert skrev:
Att du upplever beskrivningar av verkligheten som ett skämt tyder bara på att vi har olika sinne för humor. Jag har haft omåttligt roligt åt ditt hyllande av GA´s fantasierredalert skrev:För att killen är ett stort skämt!
Dao skrev:formsvackan skrev:Varför viftar du med vit flagg nu ? Du är inte angripen vad jag kan se.redalert skrev:
De kan inte göra annat, när de inte begriper saker och ting... De tror det ser intelligent ut med denna flagga!
Du kan sluta vifta nu. Vi har redan accepterat din kapitulation.redalert skrev:
formsvackan skrev:Du kan sluta vifta nu. Vi har redan accepterat din kapitulation.redalert skrev:
Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
formsvackan skrev:Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
Vad gamla VPK har med västvärldens bank och valutasystem att göra, begriper jag inte. Det gör förmodligen inte du heller, men du får gärna försöka förklara dina "tankegångar"redalert skrev:formsvackan skrev:Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
Intelligentia, är det därför vpk aldrig blir större än 5%?
formsvackan skrev:Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
Så deras vanföreställning om eget intelligensinnehav skulle alltså kunna klassas som en fördomDao skrev:formsvackan skrev:Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
DE misstolkar inte - de anpassar våra åsikter till deras fördomar!
formsvackan skrev:Så deras vanföreställning om eget intelligensinnehav skulle alltså kunna klassas som en fördomDao skrev:formsvackan skrev:Läs om, läs rätt. Ingen mer än ni själva kan misstänka er för innehav av mätbar intelligens.redalert skrev:Men husguden Dao sa ju nyss att det såg intelligent ut?
DE misstolkar inte - de anpassar våra åsikter till deras fördomar!
Inte för att jag förstår förträffligheten i denna taktik, men de har verkligen lyckats bra med genomförandetDao skrev:De är säkert både intelligenta och trevliga - men i debatten har de gjort allt för att detta inte skall märkas!