Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
formsvackan
Sniperace
Dao
R.O.F.L
F.I.S.T
RedCloud
RedMentalCase
11 posters

Vä'nsterpartiet freakshow 12.0

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Vä'nsterpartiet freakshow 12.0 - Sida 2 Empty Sv: Vä'nsterpartiet freakshow 12.0

Inlägg  Sniperace 2010-06-10, 11:47

Dao skrev:
    Sniperace skrev:och fritidspolitiker, nää, tyvärr jag håller inte med dig du förstör ordet politiker, till att gälla alla som uttgalar en politisk åsikt....

prcis lika dum som att är man född i sverige då är man kristen, och om man är född i iran då är man muslim, inte ett smack om vad man i själ och hjärta bekänner sig till eller INTE bekänner *asg*

Varför skall du hålla med mig i något jag inte uttalat?

Är du verkligen så här korkad eller spelar du bara? Ibland undrar jag, faktiskt, om du själv ens tar dig på allvar...

Jag skrev att alla som ENGAGERAR sig politiskt är politker!

Vad är det för fel på dig???

men att vara aktiv med synpukter på ett forum eller vänner emellan gör inte en människa till politiker, läs själv definitionen på politiker på ex wiki

du sätter gärna etiketter på människor helt efter egen definition som DU anser passa jocolor
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Vä'nsterpartiet freakshow 12.0 - Sida 2 Empty Sv: Vä'nsterpartiet freakshow 12.0

Inlägg  Dao 2010-06-10, 11:56

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:och fritidspolitiker, nää, tyvärr jag håller inte med dig du förstör ordet politiker, till att gälla alla som uttgalar en politisk åsikt....

prcis lika dum som att är man född i sverige då är man kristen, och om man är född i iran då är man muslim, inte ett smack om vad man i själ och hjärta bekänner sig till eller INTE bekänner *asg*

Varför skall du hålla med mig i något jag inte uttalat?

Är du verkligen så här korkad eller spelar du bara? Ibland undrar jag, faktiskt, om du själv ens tar dig på allvar...

Jag skrev att alla som ENGAGERAR sig politiskt är politker!

Vad är det för fel på dig???

men att vara aktiv med synpukter på ett forum eller vänner emellan gör inte en människa till politiker, läs själv definitionen på politiker på ex wiki

du sätter gärna etiketter på människor helt efter egen definition som DU anser passa jocolor

Det jag påstår stöds av Wiki! Fast jag använder den BREDA definitionen som de beskriver!

Slå gärna upp ordet i SAOL också! Wink

Fast det är ju klart - då blir det ju "källkritik", och allt sådant ogillar ju du... Laughing
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-06-10, 12:06

jocolor
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-06-10, 18:09

Sniperace skrev:jocolor
    santa jocolor

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:17