"""Jag har bara lämnat sandlådestadiet"""
Gratulerar allra hjärtligast,,,någonstans i livet blir alla till sist vuxentråkiga!!
Gratulerar allra hjärtligast,,,någonstans i livet blir alla till sist vuxentråkiga!!
Redvictory skrev:SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....
Jag har aldrig varit i riskzonen din sjuka jäkel! jag har gått igenom både skilsmässa mist ett barn och fått cancer och det har inte knäckt mig! sen har jag ett yrke där man absolut inte kan ha ett dåligt psyke och lågt IQ då man måste kunna fatta viktiga beslut på kort tid! min simultanförmåga är utmärkt och mitt IQ ligger på strax under hundra!
SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....
Jag har aldrig varit i riskzonen din sjuka jäkel! jag har gått igenom både skilsmässa mist ett barn och fått cancer och det har inte knäckt mig! sen har jag ett yrke där man absolut inte kan ha ett dåligt psyke och lågt IQ då man måste kunna fatta viktiga beslut på kort tid! min simultanförmåga är utmärkt och mitt IQ ligger på strax under hundra!
Jaja, men att ta en motkommentar på ett ocensurerat forum, det klarade inte ditt "stabila" psyke att ta....
Och om du tog den IQ testen för säg tjugo år sedan så har nog ditt massiva brajarökande sänkt det rätt rejält nu...
Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....
Jaja, men att ta en motkommentar på ett ocensurerat forum, det klarade inte ditt "stabila" psyke att ta....
Och om du tog den IQ testen för säg tjugo år sedan så har nog ditt massiva brajarökande sänkt det rätt rejält nu...
Har aldrig rökt annat än sik och öring och det är fantastiskt gott!08:or betalar mycket bra för dem dessutom!
Dao skrev:lazy skrev:Låg IQ bör väl närmast vara en förutsättning för att få för sig att ta på ett
"bombbälte", kanske var det därför de skickade en åsna istället vid en av de
senaste attackerna från Gaza.
Företeelsen är ett tecken på desperation, för människor som inte har något att förlora!
Att håna dem för att de är i den positionen säger en hel del om dig!
"KickTheRasist skrev:citat:
"Jag hånar de inte, jag tycker att det är bättre att skicka en åsna i döden som
själmordsbombare än en människa, håller du inte med?[/font]