Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Vercingetorix
berralarzon
SiP
lazy
Kakmonstret
Redvictory
10 posters

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Äntligen

    Inlägg  PE Dal 2010-06-05, 01:59

    """Jag har bara lämnat sandlådestadiet"""

    Gratulerar allra hjärtligast,,,någonstans i livet blir alla till sist vuxentråkiga!!
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  SiP 2010-06-05, 19:16

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....

    Jag har aldrig varit i riskzonen din sjuka jäkel! jag har gått igenom både skilsmässa mist ett barn och fått cancer och det har inte knäckt mig! sen har jag ett yrke där man absolut inte kan ha ett dåligt psyke och lågt IQ då man måste kunna fatta viktiga beslut på kort tid! min simultanförmåga är utmärkt och mitt IQ ligger på strax under hundra!

    Jaja, men att ta en motkommentar på ett ocensurerat forum, det klarade inte ditt "stabila" psyke att ta....

    Och om du tog den IQ testen för säg tjugo år sedan så har nog ditt massiva brajarökande sänkt det rätt rejält nu...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  Redvictory 2010-06-05, 19:19

    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....

    Jag har aldrig varit i riskzonen din sjuka jäkel! jag har gått igenom både skilsmässa mist ett barn och fått cancer och det har inte knäckt mig! sen har jag ett yrke där man absolut inte kan ha ett dåligt psyke och lågt IQ då man måste kunna fatta viktiga beslut på kort tid! min simultanförmåga är utmärkt och mitt IQ ligger på strax under hundra!

    Jaja, men att ta en motkommentar på ett ocensurerat forum, det klarade inte ditt "stabila" psyke att ta....

    Och om du tog den IQ testen för säg tjugo år sedan så har nog ditt massiva brajarökande sänkt det rätt rejält nu...

    Har aldrig rökt annat än sik och öring och det är fantastiskt gott!08:or betalar mycket bra för dem dessutom!
    Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  SiP 2010-06-05, 23:20

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Hur man än vrider och vänder på det så ligger RV i riskzonen, låg IQ= ökad självmordsrisk, hög IQ+psykos= ökad självmordrisk....

    Jag har aldrig varit i riskzonen din sjuka jäkel! jag har gått igenom både skilsmässa mist ett barn och fått cancer och det har inte knäckt mig! sen har jag ett yrke där man absolut inte kan ha ett dåligt psyke och lågt IQ då man måste kunna fatta viktiga beslut på kort tid! min simultanförmåga är utmärkt och mitt IQ ligger på strax under hundra!

    Jaja, men att ta en motkommentar på ett ocensurerat forum, det klarade inte ditt "stabila" psyke att ta....

    Och om du tog den IQ testen för säg tjugo år sedan så har nog ditt massiva brajarökande sänkt det rätt rejält nu...

    Har aldrig rökt annat än sik och öring och det är fantastiskt gott!08:or betalar mycket bra för dem dessutom!
    Very Happy

    På plattan kan du nog sälja allt som går att röka...
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  DMustaine 2010-06-06, 00:02

    Dao skrev:
    lazy skrev:Låg IQ bör väl närmast vara en förutsättning för att få för sig att ta på ett
    "bombbälte", kanske var det därför de skickade en åsna istället vid en av de
    senaste attackerna från Gaza. Laughing

    Företeelsen är ett tecken på desperation, för människor som inte har något att förlora!

    Att håna dem för att de är i den positionen säger en hel del om dig!

    Åfan då har de varit desperata under en jävligt lång tid och planerar att vara det i framtiden också! Enligt islamisterna kommer man fortsätta att 'desperat' döda tills 1. man fått en islamistisk stat 2. tills Israel utplånats från jordens yta 3. Islamismen når världsherravälde! Det är många 'desperata' år det! Det kanske är ett sundhetstecken att man inte längre kan skicka barn i självmordsdåd? Jag kan tycka det! Om än jag tror man fortsatt kommer använda sig av barn!
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  DMustaine 2010-06-06, 00:04

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 00:06

    citat:
    "Jag hånar de inte, jag tycker att det är bättre att skicka en åsna i döden som
    själmordsbombare än en människa, håller du inte med?[/font][/quote]"


    Vad är skillnaden mellan en drönare och en desperat frihetskämpen ??
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  DMustaine 2010-06-06, 00:41

    KickTheRasist skrev:citat:
    "Jag hånar de inte, jag tycker att det är bättre att skicka en åsna i döden som
    själmordsbombare än en människa, håller du inte med?[/font]
    "


    Vad är skillnaden mellan en drönare och en desperat frihetskämpen ??[/quote]

    Kallar du islamisterna för frihetskämpar?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  DMustaine 2010-06-06, 00:53

    Kanske om man ska bli 'fri' bör man göra sig av med mördarna först! Nu talar jag om Hamas! Israel begår ohyggligt många fel men har fundamentalt en rätt att försvara sig i en omgivning där landet är omringat av potentiella fiender. Efter alla självmordsbomber som, via hamas, flödat in i landet måste man göra något! En 2 statslösning är lösningen men då måste terroristerna släppa kravet på att inte erkänna landet Israels existens! Därför är och var det ett stort misstag av Gazas befolkning, om det nu var demokratiska val, röstade fram det nuvarande styret! För att inte sen tala om alla raketer terroristerna skickar över till Israel. Det är ge och ta, en 2 statslösning finns på bordet, nu måste terroristerna acceptera denna. Annars kommer blockaden, rättmätigt bestå. Det fortsatta scenariot kommer ju bli humanitära övergrepp av Israelerna mot en befolkning som jag tror alla är kontrollerade av hamas via hot!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Klen väljarskara

    Inlägg  PE Dal 2010-06-06, 01:00

    """
    – Det verkar som att de som har lägre begåvning har lägre kapacitet att hantera svåra livssituationer, säger Finn Rasmussen, professor i socialmedicin vid Karolinska institutet. skriver Sign Red Victory.

    Jag föreslår att ni anhängare äter Cipramil i förebyggande syfte ut i fall att! """


    För socialdemokraterna finns goda skäl att bekymra sig. De får Bidrags-Sveriges röster, javisst, men till priset av allt fler ungdomar med klena betyg och sviktande intellektuell kapacitet.

    Läs och begrunda!!!
    http://www.dn.se/ledare/kolumner/stockholmare-ar-smartare-an-lantisar-1.783463
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  lazy 2010-06-06, 01:11

    Skrämmande läsning och det värsta är att jag tror att främst v vill att det
    ska fortsätta vara så.

    Sponsored content


    Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till! - Sida 2 Empty Sv: Nu är det konstaterat! anhängarna ligger risigt till!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 07:33