KickTheRasist skrev:citat:
"JAvisst di ölille pedifil,"
Lär dig stava din Sharom röv slickare , du är säker en va sådana tatarn som vill ha en del av kakan och sova i en palestinsk hem !
Fast det kanske finns döda begravda palestinska barn under din säng din fuk!
citat:
"Jag skiter ett sort stycke i vad du säger och hotar"
Återigen lär dig stava din infantila jävel , jag hotar dig inte ! Jag bara säger att du är en äckel och är inte värt den minsta av människa - värdet, kan du till exempel gå över döda barn och blunda över etnisk rensning då är du ett jävla SVIN och en monsturm !
citat:
"Jag har rättet att tycka som jag vill, och så läge jag INTE deltar i något förtrycka så ska du totalt skita i det...."
Så du tycker att du att det är rätt att utplåna familjer och inkluderade barn , enbart att detta skriver i Jude heliga boken ?
Då är du sjukare än jävla taliban , du är sjukt din fit- jävel sök hjälp !
Ok, din sketne Kroatiske Nazistpedofil, du kommer från ett land som inte kunde hållas samman utan Tito, däre ni började MÖRDA varandra och bråka och jävlas, och din lilla del var som sagt en del som stödde TYSKARNA helt i sin kamp, din far och farfar var säkert några av de största supportrarna och det lider du nu för *asg*
Sedan kan man ju undra var de var efter kriget, då blev det säkert ustasja osv de kämpade för, det är precis den sort du verkar vara, men tack och lov finns det trevliga kroater ochså, det vet jag sedan jag var där och satte på några kroatiska kvinnor, kanske var en av dem din mor, vem vet