Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+15
datic
redalert
KickTheRasist
Susz X
Regndrottning
lazy
Funky Prince
MartinLindgren
Corven
formsvackan
fingubben
RedCloud
Dao
Sniperace
Infra
19 posters

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

Inlägg  Infra 2010-08-20, 23:13

Nytt hjälpfartyg på väg! Denna gång från Libanesisk hamn.
    Besättningen kommer uteslutande att bestå av kvinnor. På
    söndag avseglar det Liberiaflaggade fartyget Miriam från
    norra Libanon med kurs Cypern. Därifrån kommer det fredliga
    fartyget med fredsälskande hjälparbetare att avsegla
    med destination Gaza. Ship to gaza! Israel hotar ånyo med våld.
    Hur många fredsarbetare skall få plikta med livet den här gången,
    hur många skall kidnappas och hur mycket stöldgods skall de lägga
    vantarna på den här gången, Oberkomendant "Eli Bibi och de 40 rövarna".

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article7650674.ab

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Gazaship1

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Israeliskkmpe
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Empty Sv: Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj

Inlägg  Sniperace 2010-08-20, 23:34

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Ships are comming!

Ny aktion från "Ship to Gaza i höst. Det låter Dror Feiler
    i dag meddela i SvD. Nu får skurkstaten hålla i hatten.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ship-to-gaza-flaggar-for-ny-konvoj_5084597.svd

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Gazaship

Ja, och de går EMOT% vad FN säger....

enligt fns SKA denna gå landvägen!!

FN: Gazahjälp bör skickas landvägen

New York. FN uppmanade på fredagen de grupper som vill leverera hjälp till den av Israel blockerade Gazaremsan att göra det landvägen.

– Det finns etablerade rutter för att föra in varor landvägen. Det är så bistånd borde skickas till Gazas folk, sade FN:s talesman Martin Nesirsky på en presskonferens.

konstigt att det är så viktigt att Israel ska följa FN,s saker, men här ska det tydligen INTE göras så? Laughing

Fattar du inte - din stolle - att FN tycker det är fantastiskt att
    israel med kniven på strupen krypit tillbaka från sin totalblockad?
    Det tycker inte vi. Vi vill se en avveckling även av den olagliga
    sjöblockaden. Israeliska kanonbåtar och israelisk militär har inget
    på Gazas teritorialvatten att göra. Fattar du inte att israel skall
    lämna allt Palestinskt territorium i fred? Är ett demokratiskt tänkande
    totalt omöjligt för dig att åstadkomma?

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Eldkastare

Så jag är stolle för vad FN säger?

Ja då är du GALNING för vad HAMAZ och dess vänner gör! Very Happy

JA, det är så att slutar HAMAZ och co att skjuta raketer mot srels civila då behöve ingen blockad längre....

Och vad gäller fredsälskande ser vi ju erx urt hamaz är, de älskar verkligen freden Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Empty Snipe Says !

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-20, 23:51

"De utrymde exempelvis GAZA totalt"

Varför inte utrymma hela Palestina och återvända till sitt eget hem ?

Är detta så svårt ?

Vad i helvette är vitsen med att sno någon annans egendom är det så jävla populär
    nu på sistone eller ?

Eller är det så jävla häftigt att döda dem eftersom dem har inget att försvara sig med ?

Vad sägs om jag tar din hem ikväll snipe-snorvalp , är det helt ok för dig din lille tattare ??

Skall du göra motstånd fast jag är starkare än du?

Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-20, 23:56

KickTheRasist skrev:"De utrymde exempelvis GAZA totalt"

Varför inte utrymma hela Palestina och återvända till sitt eget hem ?

Är detta så svårt ?

Vad i helvette är vitsen med att sno någon annans egendom är det så jävla populär
    nu på sistone eller ?

Eller är det så jävla häftigt att döda dem eftersom dem har inget att försvara sig med ?

Vad sägs om jag tar din hem ikväll snipe-snorvalp , är det helt ok för dig din lille tattare ??

Skall du göra motstånd fast jag är starkare än du?

Vill du så gärna så kom du!!

De KAN se till att få fred, och vad du än påstår så är JAG säker på att Israel kommer göra stora eftergifter om bara attatckerna mot dem upphör*!

Jag anser att alla har rätt till åsikter utan att hotas, men hgar man ingen känsla för sådan så hatr man tydligen inte det, utan hotet börjar dugga att man ska öändra åsikt!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-20, 23:59

Vi kan alltid leka Palestina om du vill Smile

Jag kan vara palestinier med sten och du kan vara nazi israel med nukes , men kom ihåg jag är inte rädd av dina nukes så varsågod !

Vad tror du vem viner ?

Du vet ju tillexempel att du kan ALTID kasta dina jahud nukes på mig , och även du förstår ju att det blir även död för dig.

Hur blir det tuffing ?

Vill du skjuta på barn fortfarande och sno den landet som inte tillhör dig??

Sharom Shalom din äckel !

Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-21, 00:03

KickTheRasist skrev:Vi kan alltid leka Palestina om du vill Smile

Jag kan vara palestinier med sten och du kan vara nazi israel med nukes , men kom ihåg jag är inte rädd av dina nukes så varsågod !

Vad tror du vem viner ?

Du vet ju tillexempel att du kan ALTID kasta dina jahud nukes på mig , och även du förstår ju att det blir även död för dig.

Hur blir det tuffing ?

Vill du skjuta på barn fortfarande och sno den landet som inte tillhör dig??

Sharom Shalom din äckel !

JAvisst di ölille pedifil, att det finns människor som inte tillåtar andra ha egna åsikter det visste jag, jag är SÄKER på att du hade varit en perfekt man på en post i det gamla SOVJET eller varför inte i Korea, då hade du fått ditt lystmäte i att ge dig på och skada sådana som hade "fel" åsikter osv....

Jag skiter ett sort stycke i vad du säger och hotar, det bekommer mig inte ett smack.

Jag har rättet att tycka som jag vill, och så läge jag INTE deltar i något förtrycka så ska du totalt skita i det....
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 00:03

citat:
    "De KAN se till att få fred, och vad du än påstår så är JAG säker på att Israel kommer"

Men din dumma idiot jävel fatta för en gång skull ISRAEL finns inte!
    Om dem har rättighet att finnas då kan jag för fan skappa en STORT JÄVLA
    KROATIEN HÄR MITT I SVERIGE! Fattar du nu eller vill du spela dum igen
    din efterblivna jäveln !
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-21, 00:06

KickTheRasist skrev:citat:
    "De KAN se till att få fred, och vad du än påstår så är JAG säker på att Israel kommer"

din efterblivna jäveln !

JAg tror du är du på RIKTIGT, ditt sketna kroatien, en del av ett södnaderfallet jugoslavien........

du kan göra vad du vill, du kan slå mig, du kan skada mig, du kan till och med döda mig, men mina åsikter kan du aldrig ta ifråpn mig, vi har faktiskt rätten att ha åsikter utan att hotas, men det fattar väl inte en blattejävel som du?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-21, 00:13

Sniperace skrev:

din efterblivna jäveln !

JAg tror du är du på RIKTIGT, ditt sketna kroatien, en del av ett södnaderfallet jugoslavien........

du kan göra vad du vill, du kan slå mig, du kan skada mig, du kan till och med döda mig, men mina åsikter kan du aldrig ta ifråpn mig, vi har faktiskt rätten att ha åsikter utan att hotas, men det fattar väl inte en blattejävel som du?

Jag ser att vänsterns fina pojkar är ute och demonstrerar sin empati igen. http://sv.wikipedia.org/wiki/Jasenovac

KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 00:16

citat:
    "JAvisst di ölille pedifil,"

Lär dig stava din Sharom röv slickare , du är säker en va sådana tatarn som vill ha en del av kakan och sova i en palestinsk hem !

Fast det kanske finns döda begravda palestinska barn under din säng din fuk!

citat:
    "Jag skiter ett sort stycke i vad du säger och hotar"

Återigen lär dig stava din infantila jävel , jag hotar dig inte ! Jag bara säger att du är en äckel och är inte värt den minsta av människa - värdet, kan du till exempel gå över döda barn och blunda över etnisk rensning då är du ett jävla SVIN och en monsturm !

citat:
    "Jag har rättet att tycka som jag vill, och så läge jag INTE deltar i något förtrycka så ska du totalt skita i det...."

Så du tycker att du att det är rätt att utplåna familjer och inkluderade barn , enbart att detta skriver i Jude heliga boken ?

Då är du sjukare än jävla taliban , du är sjukt din fit- jävel sök hjälp !

Senast ändrad av KickTheRasist den 2010-08-21, 00:24, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 00:20

Thetaxpayer skrev:
    Sniperace skrev:

din efterblivna jäveln !

Jag ser att vänsterns fina pojkar är ute och demonstrerar sin empati igen. http://sv.wikipedia.org/wiki/Jasenovac

Vad yrar du kuk sugaren? Jasenovac är lika vidrig som dagens nazi stat israel , kan du förstå det eller ?

Tror du att jag är stolt över sånt skit eller ?

KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 00:33

Förövrigt Thetaxfucksucker vill du påpeka mitt lands synder när det gäller the second WW , då kan jag även tillägga dina land synder .. vad sägs om det då ?

Smile
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-08-21, 00:35

Sniperace skrev:Vill du så gärna så kom du!!

De KAN se till att få fred, och vad du än påstår så är JAG säker på att Israel kommer göra stora eftergifter om bara attatckerna mot dem upphör*!

Jag anser att alla har rätt till åsikter utan att hotas, men hgar man ingen känsla för sådan så hatr man tydligen inte det, utan hotet börjar dugga att man ska öändra åsikt!!

Om Israel hade velat göra eftergifter, borde de väl ha visat detta vid detta laget. De har haft mer än 60 år på sig!!!

Var är de???

Kom inte dragandes med "tillbakadragandet" igen, för du vet att det bara förvärrade situationen för palestinierna...

NÅGOT kan de väl ändå erbjuda, för att visa att de menar allvar???

Hittills har de brutit nästan ALLA fördrag de gått med på. Vad skulle göra skillnad idag???
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-21, 00:40

KickTheRasist skrev:Förövrigt Thetaxfucksucker vill du påpeka mitt lands synder när det gäller the second WW , då kan jag även tillägga dina land synder .. vad sägs om det då ?

Smile

Mitt lands största synder är väl att låta folk som dig stanna här. Cigarettsmugglare och annat pack.
    Men det var säkert något annat obegripligt du menar.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 00:58

citat:
    "Mitt lands"

Ditt land är inte din land! , ditt land finns inte mera! , det är inte Sverige för att denna kalla för Kroatien idag , för att gud har lovat oss.. och det skriver i vårat heliga boken !

Tyvärr grabben nu måste du konvertera till katolicismen om du vill leva här.

Vill du göra motstånd ? Ingen problem vi kan bygga en vägg omkring din områden och bomba dig med fosfor Smile.

Vill du inte ge ditt hus och din mark? Ingen problem jag kan alltid våldta din fru och döda dina barn, eftersom dem var terrorister , och det är legitimt att släcka deras liv vad sägs om det?

Din familj liv släcks och jag mår bra är det helt ok??

citat:
    "största synder är väl att låta folk som dig stanna här. Cigarettsmugglare och annat pack.
    Men det var säkert något annat obegripligt du menar."

Det bästa är att det måste alltid vara någon som kan sätta på din fru ,
    eftersom din lille svenne bannan kuken verkar inte klara en kvinna.

Därför tror jag att vara balkan kukar passar väldigt bra här i Svealandet !

Cheers
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-08-21, 01:01

Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:Förövrigt Thetaxfucksucker vill du påpeka mitt lands synder när det gäller the second WW , då kan jag även tillägga dina land synder .. vad sägs om det då ?

Smile

Mitt lands största synder är väl att låta folk som dig stanna här. Cigarettsmugglare och annat pack.

Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 01:04

lazy skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Smile

Laughing

Helo Jahud hur smakar Sharon kuken .. oj var det inte en palestinsk lån - penis?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2010-08-21, 01:12

"Mitt lands"

Ditt land är inte din land! , ditt land finns inte mera! , det är inte Sverige för att denna kalla för Kroatien idag , för att gud har lovat oss.. och det skriver i vårat heliga boken !

Tyvärr grabben nu måste du konvertera till katolicismen om du vill leva här.

Vill du göra motstånd ? Ingen problem vi kan bygga en vägg omkring din områden och bomba dig med fosfor Smile.

Vill du inte ge ditt hus och din mark? Ingen problem jag kan alltid våldta din fru och döda dina barn, eftersom dem var terrorister , och det är legitimt att släcka deras liv vad sägs om det?

Din familj liv släcks och jag mår bra är det helt ok??

citat:
    "största synder är väl att låta folk som dig stanna här. Cigarettsmugglare och annat pack.
    Men det var säkert något annat obegripligt du menar."

Det bästa är att det måste alltid vara någon som kan sätta på din fru ,
    eftersom din lille svenne bannan kuken verkar inte klara en kvinna.

Därför tror jag att vara balkan kukar passar väldigt bra här i Svealandet !

Cheers

Har dina cigarettsmugglarkompisar varit stygga mot dig idag. Är det något min fru inte vill ha så är det smutsig balkankuk. det måste vara något allvarligt fel på din fru(om du nu har någon). Men hon har väl fattat vad du e för en typ och släpper inte till längre. Säkert därför du är så arg jämt. psycho
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 01:28

citat:
    "Har dina cigarettsmugglarkompisar varit stygga mot dig idag."

Det är petitess min gäng håller på med vapen import så att
    dina små vänner kan spela rambo runt omkring här i svealandet Smile.

citat:
    "Är det något min fru inte vill ha så är det smutsig balkankuk. "

Aha så inte ens en arisk kuk passar för din inavlade fru ?
    Knappast smutsigt den är stort och vitt den är lika eftertraktad
    som tyska kuken , för att vi ägde er och kommer alltid att äga er !

Läs din historia och begrunda det !

Smile

det måste vara något allvarligt fel på din fru(om du nu har någon). Men hon har väl fattat vad du e för en typ och släpper inte till längre. Säkert därför du är så arg jämt. psycho[/quote]
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-08-21, 01:35

KickTheRasist skrev:
    citat:

citat:

Smile

det måste vara något allvarligt fel på din fru(om du nu har någon). Men hon har väl fattat vad du e för en typ och släpper inte till längre. Säkert därför du är så arg jämt. psycho
    [/quote]

Är det inte bättre att du loggar ut nu KTR? Wink
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-08-21, 01:41

lazy skrev:
    KickTheRasist skrev:
    citat:

citat:

Smile

det måste vara något allvarligt fel på din fru(om du nu har någon). Men hon har väl fattat vad du e för en typ och släpper inte till längre. Säkert därför du är så arg jämt. psycho

Är det inte bättre att du loggar ut nu KTR? Wink
    [/quote]

Nej varför det ?, kan man inte läsa det som jag skriver "kritisk" då tror jag att denna personen i frågan har grovt hjärnskada , nästan intill beskrivet lobotomi.

Tyvärr är jag övertygad att du är en sådant förlägne sen Sad

Nej ärligt hur måt kusinen Sharon?
    mår

Reason of editing:

Måt = Mår !
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-21, 02:14

Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Ships are comming!

Ny aktion från "Ship to Gaza i höst. Det låter Dror Feiler
    i dag meddela i SvD. Nu får skurkstaten hålla i hatten.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ship-to-gaza-flaggar-for-ny-konvoj_5084597.svd

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Gazaship

Ja, och de går EMOT% vad FN säger....

enligt fns SKA denna gå landvägen!!

FN: Gazahjälp bör skickas landvägen

New York. FN uppmanade på fredagen de grupper som vill leverera hjälp till den av Israel blockerade Gazaremsan att göra det landvägen.

– Det finns etablerade rutter för att föra in varor landvägen. Det är så bistånd borde skickas till Gazas folk, sade FN:s talesman Martin Nesirsky på en presskonferens.

konstigt att det är så viktigt att Israel ska följa FN,s saker, men här ska det tydligen INTE göras så? Laughing

Fattar du inte - din stolle - att FN tycker det är fantastiskt att
    israel med kniven på strupen krypit tillbaka från sin totalblockad?
    Det tycker inte vi. Vi vill se en avveckling även av den olagliga
    sjöblockaden. Israeliska kanonbåtar och israelisk militär har inget
    på Gazas teritorialvatten att göra. Fattar du inte att israel skall
    lämna allt Palestinskt territorium i fred? Är ett demokratiskt tänkande
    totalt omöjligt för dig att åstadkomma?

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Eldkastare

Så jag är stolle för vad FN säger?

Ja då är du GALNING för vad HAMAZ och dess vänner gör! Very Happy

JA, det är så att slutar HAMAZ och co att skjuta raketer mot srels civila då behöve ingen blockad längre....

Och vad gäller fredsälskande ser vi ju erx urt hamaz är, de älskar verkligen freden Very Happy

Du är en stolle för vad du själv säger. Du står ju och säger att
    du vet bäst hur varor skall föras in i Gaza. Ingen håller med dig.
    Hur varor bör föras in i Gaza bestämmer inte du eller FN. Gaza är
    ett självständigt territorium där gazaiterna bestämmer hur varor
    ska eller inte ska, föras in. Det kommer varken du eller någon annan
    att diktera för Gazaiterna ty de bestämmer dom helt enkelt själva.
    Att emotsätta sig deras vilja på den punkten är brottsligt. Och du
    stödjer brottslingarna. Att FN har synpunkter kan ju likställas med
    en förälders kryperi och låt-gå-mentalitet i en syskonskara där ett
    äldre syskon stjäl snask från sina mindre syskon. "Låt honom äta
    upp det så blir allt lugnt". Det är inget annat än kryperi för våld
    och godtycke. Ge mig ett enda skäl till varför Gazaiterna skulle
    acceptera det? Det är ynkliga eftergifter för våldet och orättvisan,
    bara! Är det kanske du eller Oberkomendante "Eli Bibi och
    de 40 rövarna" som skall bestämma hur Gazaiterna skall föra in sina varor.

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Latuffgettingrid

Detta är massmord - dödligt, israeliskt våld mot fredskonvoj - Sida 33 Mfunnypic19
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-21, 02:29

Nu kommer det snart ett nytt fartyg som seglar för frihet och
    fred. Vi skall hälsa det fartyget välkommet till Gaza med
    glädje och jubelrop. Sedan kan du stå där med dina åsikter om
    hur vi andra skall göra för att sanktionera israels
    olagliga sjöblockad av Gazas territorialvatten.

Terorstaten vill lägga en våt filt över allt som kan påminna
    om ett normalt palestinskt liv. Det är såna som du som springer
    och blöter den där filten hela tiden. Ni killar mördarna under hakan.
    Det gillar jag inte riktigt.
    Razz
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-08-21, 10:56

Att föra in varor sjövägen är ett oöverträffat sätt att distrubuera varor över världen. Det är därför alla länder överallt har handelsflottor och hamnar där dessa kan göra strandhugg för på- och/eller avlastning.

Varför skall Gazaborna förnekas en självklar rätt som alla andra stater i världen har. Att de hatar sina ondskefulla förtryckare är inte skäl nog att förneka dem den självklara mänkliga rättigheten.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-08-21, 13:11

Du är en stolle för vad du själv säger. Du står ju och säger att
    du vet bäst hur varor skall föras in i Gaza. Ingen håller med dig.

Hehe din galning, hur vet du att INGEN håller med mig?
    Efterson FN klart uttalar att hjälp och transporter till Gaza SKA gå landvägen och inte via sjövägen så bör det ju rimligtvis vara fler som tycker så eller hur?

Och fortfarande är dfen enda anledingen till detta HAMAZ och co,s attacker riktade mot Israels civila, hade inte dessa attacker med raketer och granater existerat så hade ingen blockd existerat.

VAd du och dina krigsälskande gelikar än säger eller skriver så gäller här krigets lagar, och där ingår just blockad som ett moment, att förhindra fienden att få vapen och strategisk materiel.

Men NU kommer Palestina och Israels mötas i fredsförhandlingar, som HAMAZ inte kan delta i, de har ju stadgat dödststraff för sådant, så nu kommer de med all sannolikhet att attackera PA,s medlare...

Mn från din sida sett är det väl HELT rätt eftersom de som förhandlar fred med Israel är förrädare osv...

Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:02