KickTheRasist skrev:citat:
"Ok, din sketne Kroatiske Nazistpedofil, "
Lilla Anders brukar du alltid tillskriva sådana egenskaper till folk runt omkring ?
Ja jag är stolt Kroat men varken nazist eller pedofil , vart har du fått det ifrån?
citat:
"du kommer från ett land som inte kunde hållas samman utan Tito,"
Jag kommer ifrån en land som eftersträvade efter sitt självständighet utav att vara förtryck och utnyttjad av ortodoxa hundar.. en gång för alltid !
Och det har vi lyckats väldigt bra , vill de revansch ? då är de välkomna .
citat:
"däre ni började MÖRDA varandra och bråka och jävlas"
Visst är det sörjigt att mörda varandra .. tyvärr var vi tvungna att försvara sitt
existens av pro- ryska ortodoxa hunden !
Har du problem med det ?
citat:
"och din lilla del var som sagt en del som stödde TYSKARNA helt i sin kamp,"
Värst vad du försöker göra mig till en nazze .. hahhaha. Tyvärr jag ser 3 på denna
forumet och det är du , lazy och din lille hund blåfront.
Vill du övertyga mig att detta är inte sant ?
citat:
"din far och farfar var säkert några av de största supportrarna och det lider du nu för *asg*"
Du kan asgarva hur mycket du vill av din stupidity .. det är ju din problem icke mitt lille stackare.
Och nej jag lider inte vad andra har gört , alla kommer att lida för sig själva , diverse även du kommer att
lida för dina gärningar !
citat:
"Sedan kan man ju undra var de var efter kriget,"
Skulle du inte skriva lite mera tydligare ?
citat:
"då blev det säkert ustasja osv de kämpade för, det är precis den sort du verkar vara,"
Skulle jag vara en ustasa då skulle du liga jävligt risigt till , men du behöver inte oroa dig jahud röv slickare det är jag inte
.
citat:
"men tack och lov finns det trevliga kroater ochså, "
Japp så klart men om jag skulle beskriva till mina landsman vad är du och vad du håller på här runtomkring.. tja jag är till 100% att dem kommer spotta på dig för att du är inte värd mera tyvärr!
citat:
"det vet jag sedan jag var där och satte på några kroatiska kvinnor, kanske var en av dem din mor, vem vet
"
Du har säkerligen satt på några prostituerade kroatiska kvinnor dem finns ju , sen att du satte på min mor är jag väldigt tveksam hon är väldigt nationalistisk kvinna och konservativ , jag tror att hon skulle hellre dö än vara påsatt av en tataren från Sverige.