Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
RedMentalCase
Sossar ee lata
ericTheDog
Secrist
lazy
MartinLindgren
Sniperace
Redvictory
12 posters

Fem års fängelse för Johan af Donner

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 3 Empty Sv: Fem års fängelse för Johan af Donner

Inlägg  Redvictory 2010-05-30, 22:58

Secrist skrev:Det är ju du som ljuger secrist! (sluta upp med detta)

Jag förstår att de dåliga siffrorna tär på dig så jag tar inte så allvarligt på det.

Att de Rödgröna har en svacka bekymrar mig inte ett dugg! jag har åkt hoj halva dagen och fiskat! du då? har du suttit och retat dig på de sjuka hela dagen?
    Very Happy
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 3 Empty Söndag

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 23:00

Att de Rödgröna har en svacka bekymrar mig inte ett dugg! jag har åkt hoj halva dagen och fiskat! du då? har du suttit och retat dig på de sjuka hela dagen?

Näpp, det har jag aldrig gjort. Jag har vilat upp en värkande rygg efter att ha staplat ved halva lördagen och så tog även jag en sväng med hojen (brorsans hoj).
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 3 Empty Sv: Fem års fängelse för Johan af Donner

Inlägg  Redvictory 2010-05-30, 23:17

Secrist skrev:Att de Rödgröna har en svacka bekymrar mig inte ett dugg! jag har åkt hoj halva dagen och fiskat! du då? har du suttit och retat dig på de sjuka hela dagen?

Näpp, det har jag aldrig gjort. Jag har vilat upp en värkande rygg efter att ha staplat ved halva lördagen och så tog även jag en sväng med hojen (brorsans hoj).

Det har jag slutat med för flera år sen för att spara min rygg! kör pellets istället! dyrare men om man räknar tiden som går åt till veden samt ryggont så är det värt varenda krona!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 3 Empty Ved

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 23:25

Det har jag slutat med för flera år sen för att spara min rygg! kör pellets istället! dyrare men om man räknar tiden som går åt till veden samt ryggont så är det värt varenda krona!

Brorsan kör pellets också. Jag har en braskamin så jag får nog fortsätta med veden. Nu har jag till nästa sommar.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 05:28