Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
RedMentalCase
Sossar ee lata
ericTheDog
Secrist
lazy
MartinLindgren
Sniperace
Redvictory
12 posters

Fem års fängelse för Johan af Donner

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Sv: Fem års fängelse för Johan af Donner

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-27, 10:02

Vad vill du ha sagt med länken S-ee-L, att DN skriver om våra rödgröna och oss anhängare!

Som sagt enligt FK själva bedrivs det mesta FK fusket av friska arbetsföra människor, som därmed utan betänkligheter misstängligör oskyldiga?

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Fakta?

Inlägg  Sossar ee lata 2010-05-27, 10:14

Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:Och man kan säkert utan att blinka dubbla denna siffra ett par gånger, MEN det är bara vad jag tror Very Happy

http://www.dn.se/nyheter/politik/tio-miljarder-i-bidragsfusk-1.504764

Af Donner fiffla undan några miljoner, här fuskar bidragstagarna till sig tiotals miljarder!!! det är väl mysigt Red V

Vad säger du om skattefusket för 133 miljarder årligen då? Mysigt s-ee-l?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Sv: Fem års fängelse för Johan af Donner

Inlägg  RedMentalCase 2010-05-27, 10:16

Svenska rättssystemet är märkligt, minst sagt.

Man får 5 år för grov förskingring medans vissa mördare får 4 år ...

Svenska rättsystemet är ett av de sämsta , för offren.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-27, 10:49

Här tvingas man krypa till korset och hålla med Mr.Mental, mord är ju mord, och 5 år för "af Donners" fuling är alldeles för billigt!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Oh...

Inlägg  Secrist 2010-05-27, 22:58

Medicinmannen secrist igen, ugh...!

Får du obehagliga flash backs martin av tiden på gatan? Razz
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-27, 23:01

Secrist skrev:Medicinmannen secrist igen, ugh...!

Får du obehagliga flash backs martin av tiden på gatan? Razz

Hur var det med empatin Secrist ... tycka synd om en bortskämd prinsessa som gjort slut med pojkvän går bra ...

... och sedan har du mage att mobba en fd hemlös ... fy fan
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Mobbing?

Inlägg  Secrist 2010-05-27, 23:29

... och sedan har du mage att mobba en fd hemlös ... fy fan

Ja, det är det ju atomatiskt synd om. Oavsett hur han är som person. Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-27, 23:39

Secrist skrev:... och sedan har du mage att mobba en fd hemlös ... fy fan

Ja, det är det ju atomatiskt synd om. Oavsett hur han är som person. Rolling Eyes

Men att säga att man känner empati, och hänsyftar till prinsessan i en tråd, och sedan göra narr av någon för att han varit hemlös... visar hur du ser på sympati.... "slicka uppåt och sparka neråt"

... skrämmande tankesätt du har
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Empati

Inlägg  Secrist 2010-05-27, 23:49

Men att säga att man känner empati, och hänsyftar till prinsessan i en tråd, och sedan göra narr av någon för att han varit hemlös... visar hur du ser på sympati.... "slicka uppåt och sparka neråt"

Du menar att han ska få fritt spelrum att sparka hur myckat han vill och jag ska bara sitta här och ta emot för det är ju så "synd" om honom?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-05-27, 23:52

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:... och sedan har du mage att mobba en fd hemlös ... fy fan

Nej det är du dumfisten som är skrämmande enögd! affraid cyclops
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-05-27, 23:59

Secrist skrev:Men att säga att man känner empati, och hänsyftar till prinsessan i en tråd, och sedan göra narr av någon för att han varit hemlös... visar hur du ser på sympati.... "slicka uppåt och sparka neråt"

Du menar att han ska få fritt spelrum att sparka hur myckat han vill och jag ska bara sitta här och ta emot för det är ju så "synd" om honom?

Nej ... men jag menar att det är så fruktansvärt lågt av dig att använda just hemlösheten, som vapen mot honom... det är redallert-varning på den kommentaren
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Suck...

Inlägg  Secrist 2010-05-28, 07:36

Nej ... men jag menar att det är så fruktansvärt lågt av dig att använda just hemlösheten, som vapen mot honom... det är redallert-varning på den kommentaren

Trams. Man får den empati man förtjänar.
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-05-28, 07:46

Secrist skrev:Nej ... men jag menar att det är så fruktansvärt lågt av dig att använda just hemlösheten, som vapen mot honom... det är redallert-varning på den kommentaren

Trams. Man får den empati man förtjänar.

Vi har förstått att ni inom Alliansen resonerar så! det är därför ni kollektivt bestraffar alla sjuka och kallar dem lata för att några fuskar!

Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Empati

Inlägg  Secrist 2010-05-28, 07:47

Vi har förstått att ni inom Alliansen resonerar så! det är därför ni kollektivt bestraffar alla sjuka och kallar dem lata för att några fuskar!

Vänligen visa var jag kallar sjuka för fuskare. Eller erkänn att du fortsätter på din inslagna väg med grova lögner som debatteknik.

Eller ännu bättre, lägg ner den typen av retorik.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-05-28, 07:53

Secrist skrev:Vi har förstått att ni inom Alliansen resonerar så! det är därför ni kollektivt bestraffar alla sjuka och kallar dem lata för att några fuskar!

Vänligen visa var jag kallar sjuka för fuskare. Eller erkänn att du fortsätter på din inslagna väg med grova lögner som debatteknik.

Eller ännu bättre, lägg ner den typen av retorik.

Läs om läs rätt! jag skrev ni inom Alliansen! dvs 90% av er anhängare som skriver här har kallat sjuka för lata! jag vill inte lägga min dyrbara tid på att leta var du skrev det (det bör du fatta) du kan helt enkelt inte komma undan secrist! ni anhängare är så förbannat självgoda och ni kallar sjuka och arbetslösa för lata trots svår sjukdom och få arbeten!
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Lögn

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 01:55

Läs om läs rätt! jag skrev ni inom Alliansen! dvs 90% av er anhängare som skriver här har kallat sjuka för lata! jag vill inte lägga min dyrbara tid på att leta var du skrev det (det bör du fatta) du kan helt enkelt inte komma undan secrist! ni anhängare är så förbannat självgoda och ni kallar sjuka och arbetslösa för lata trots svår sjukdom och få arbeten!

Du vet likaväl som jag att jag aldrig använder mig av den typen av påstående och därför kommer du heller inte att hitta något. Vill du be om ursäkt så går det bra. Annars är det bara att beklaga att du inte är kompetent att föra en hederlig dialog.
    PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Haverist jo visst

Inlägg  PE Dal 2010-05-30, 02:06

"""Läs om läs rätt! jag skrev ni inom Alliansen! dvs 90% av er anhängare som skriver här har kallat sjuka för lata! jag vill inte lägga min dyrbara tid på att leta var du skrev det (det bör du fatta) du kan helt enkelt inte komma undan secrist! ni anhängare är så förbannat självgoda och ni kallar sjuka och arbetslösa för lata trots svår sjukdom och få arbeten!"""

Ett makalöst fantasiinlägg från den haverist som ständigt använder ex youtubeklipp, för att likna vår demokratiskt valde statsminister Reinfelt med Adolf Hitler!!!

Maken till dåligt obefintlig självinsikt är svår att hitta.
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2010-05-30, 02:15

PE Dal skrev:"""Läs om läs rätt! jag skrev ni inom Alliansen! dvs 90% av er anhängare som skriver här har kallat sjuka för lata! jag vill inte lägga min dyrbara tid på att leta var du skrev det (det bör du fatta) du kan helt enkelt inte komma undan secrist! ni anhängare är så förbannat självgoda och ni kallar sjuka och arbetslösa för lata trots svår sjukdom och få arbeten!"""

Ett makalöst fantasiinlägg från den haverist som ständigt använder ex youtubeklipp, för att likna vår demokratiskt valde statsminister Reinfelt med Adolf Hitler!!!

Maken till dåligt obefintlig självinsikt är svår att hitta.

Nej men det är ju så som Red V skriver... Ni alla är givetvis inte självgoda men ni borde vara mer lyssnande och mer iakta hur Sverige många gånger fungerar i dag och inte är ni Vaccinerade mot sjukdom eller arbetslöshet som sagt...
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Skriva

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 11:14

Nej men det är ju så som Red V skriver... Ni alla är givetvis inte självgoda men ni borde vara mer lyssnande och mer iakta hur Sverige många gånger fungerar i dag och inte är ni Vaccinerade mot sjukdom eller arbetslöshet som sagt...

Så att han ljuger rakt av om vem som har sagt vad det har du inga problem med?
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-05-30, 13:22

Secrist skrev:Nej men det är ju så som Red V skriver... Ni alla är givetvis inte självgoda men ni borde vara mer lyssnande och mer iakta hur Sverige många gånger fungerar i dag och inte är ni Vaccinerade mot sjukdom eller arbetslöshet som sagt...

Det är ju RedVs uppfattning och jag kan hålla med honom att väldigt många av er har denna uppfattningen om sjuka.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-05-30, 13:32

ANNA2LINK skrev:
    Secrist skrev:Nej men det är ju så som Red V skriver... Ni alla är givetvis inte självgoda men ni borde vara mer lyssnande och mer iakta hur Sverige många gånger fungerar i dag och inte är ni Vaccinerade mot sjukdom eller arbetslöshet som sagt...

Det är ju RedVs uppfattning och jag kan hålla med honom att väldigt många av er har denna uppfattningen om sjuka.

Tack Anna! men vi kan glömma att de inser det själva! Very Happy
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-05-30, 13:58

Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:

Tack Anna! men vi kan glömma att de inser det själva! Very Happy

Så lite så! Nej många vill ha det till att sjuka har satt det i system att fuska. Att det är mer vanligt än inte att fuska som sjuk. Så är det ju inte.

Detta har högeranhängare fått om bakfoten och det är det som styr alliansens politik mot sjuka...

Säker derför sjuka har så låg status hos högern.
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Fusk

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 22:53

Så lite så! Nej många vill ha det till att sjuka har satt det i system att fuska. Att det är mer vanligt än inte att fuska som sjuk. Så är det ju inte.

Detta har högeranhängare fått om bakfoten och det är det som styr alliansens politik mot sjuka...

Så att RV ljuger hejdlöst om vad jag har sagt och inte sagt ser du som helt ok? Så länge man röstar rödgrönt så är det "anything goes" med andra ord? Trist.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-05-30, 22:54

Secrist skrev:Så lite så! Nej många vill ha det till att sjuka har satt det i system att fuska. Att det är mer vanligt än inte att fuska som sjuk. Så är det ju inte.

Så att RV ljuger hejdlöst om vad jag har sagt och inte sagt ser du som helt ok? Så länge man röstar rödgrönt så är det "anything goes" med andra ord? Trist.

Det är ju du som ljuger secrist! (sluta upp med detta)
    Secrist
    Secrist

Fem års fängelse för Johan af Donner - Sida 2 Empty Suck...

Inlägg  Secrist 2010-05-30, 22:55

Det är ju du som ljuger secrist! (sluta upp med detta)

Jag förstår att de dåliga siffrorna tär på dig så jag tar inte så allvarligt på det.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 06:27