Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 01:43

    Jag minns att busschaufförerna strejkade för att dem ville ha längre raster, men det blir ju orättvist mot de som pluggade hårt under skoltiden, de som pluggade hårt hade ju inga raster då, busschauförerna hade ju "rast" hela tiden!! just därav är de busschaufförer idag.........rättvisa vill ju facket och sossarna ha!!! kortare raster åt busschaffisarna!!!! och gnäller de blir det sparken för dem hade rast hela skoltiden!!!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty jahaja

    Inlägg  theward 2009-04-24, 08:49

    Sossar-e-lata skrev:Jag minns att busschaufförerna strejkade för att dem ville ha längre raster, men det blir ju orättvist mot de som pluggade hårt under skoltiden, de som pluggade hårt hade ju inga raster då, busschauförerna hade ju "rast" hela tiden!! just därav är de busschaufförer idag.........rättvisa vill ju facket och sossarna ha!!! kortare raster åt busschaffisarna!!!! och gnäller de blir det sparken för dem hade rast hela skoltiden!!!

    Hoppas du skämtar och försöker vara en parodi av en riktigt blå och korkad borgare.
    För det iaf så du helt klart framstår.......... lol!

    Skulle du mot förmodan mena allvar, kan jag säga att du lär iaf inte klarat av någon högre skolutbildning med den tankeverksamheten som du uppvisar i denna tråd som du startat

    ps parodi elller allvar, det hela är ganska tröttsamt hursomhelst
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty man får ta det som man vill

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 09:51

    lite ironi men lite verklighet också lol!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Vad säger du åt de som

    Inlägg  theward 2009-04-24, 10:10

    Har högskoleutbildning och kör buss då?

    Ps raster har man ganska gott om i skolan, vad jag vet Wink
    Vet hur det går till på många högskolor...
    Bra att kraven stramas upp där, så det blir mindre lekstuga ..kan jag säga
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 10:14

    theward skrev:Har högskoleutbildning och kör buss då?

    Ps raster har man ganska gott om i skolan, vad jag vet Wink
    Vet hur det går till på många högskolor...
    Bra att kraven stramas upp där, så det blir mindre lekstuga ..kan jag säga

    Jodå! mycket alkohol och droger har jag hört av de som gått där!
    så S-E-L kan glömma att de ligger så högt i kurs! (gäller inte alla)
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  formsvackan 2009-04-24, 10:15

    Sossar-e-lata skrev:Jag minns att busschaufförerna strejkade för att dem ville ha längre raster, men det blir ju orättvist mot de som pluggade hårt under skoltiden, de som pluggade hårt hade ju inga raster då, busschauförerna hade ju "rast" hela tiden!! just därav är de busschaufförer idag.........rättvisa vill ju facket och sossarna ha!!! kortare raster åt busschaffisarna!!!! och gnäller de blir det sparken för dem hade rast hela skoltiden!!!
    Idiotin har många ansikten Laughing
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  SiP 2009-04-24, 13:40

    Sossar-e-lata skrev:Jag minns att busschaufförerna strejkade för att dem ville ha längre raster, men det blir ju orättvist mot de som pluggade hårt under skoltiden, de som pluggade hårt hade ju inga raster då, busschauförerna hade ju "rast" hela tiden!! just därav är de busschaufförer idag.........rättvisa vill ju facket och sossarna ha!!! kortare raster åt busschaffisarna!!!! och gnäller de blir det sparken för dem hade rast hela skoltiden!!!


    Du menar alltså på fullt allvar att det beror på hur hårt du pluggade i skolan, hur långa raster du skall få??
    Men å andra sidan kan ju du få bli potthållare åt busschaffisen när han inte får stanna för att pissa...ett jobb som antagligen passar din iq nivå...
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty hahahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 14:49

    Jag var på Norra Brunn igår och såg stand up comedy, det var en av lirarna som drog detta som ett skämt, NI DUMMA JÄVLA VÄNSTERMUPPAR hugger direkt och blir ilskna som vanligt och tror man menar allvar!!! haha lol! fan va tacksamt det är att reta en V-mupp!! lol! lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 14:59

    Sossar-e-lata skrev:Jag var på Norra Brunn igår och såg stand up comedy, det var en av lirarna som drog detta som ett skämt, NI DUMMA JÄVLA VÄNSTERMUPPAR hugger direkt och blir ilskna som vanligt och tror man menar allvar!!! haha lol! fan va tacksamt det är att reta en V-mupp!! lol! lol!

    Skrattar du lika ljudligt om de sägs att överklassbarnen är överrepresenterade bland snortande gäster på sturekompaniet också?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Jag bryr mig inte ett skit

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 16:53

    vill de snorta så får de, i dont care! lol! lol!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Annledningen att de du kallar överklassungar

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 16:55

    snortar mer än vänstermupparna är ju att v-mupparna har inte råd! därav röker de brass istället, och det blir man ju smart av!!! What a Face What a Face
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 17:23

    Sossar-e-lata skrev:snortar mer än vänstermupparna är ju att v-mupparna har inte råd! därav röker de brass istället, och det blir man ju smart av!!! What a Face What a Face

    Vänster har inte råd med någotdera samt att vänster har samhällsviktiga jobb att sköta då man måste vara ren och klar i knoppen till motsats av .........
    vänster drick HB och den är högeralliansfolket också sugna på men de vet inte hur man tillverkar den ha,ha,ha
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  SiP 2009-04-24, 19:33

    Sossar-e-lata skrev:snortar mer än vänstermupparna är ju att v-mupparna har inte råd! därav röker de brass istället, och det blir man ju smart av!!! What a Face What a Face

    Ahh du har alltså varit en "vänstermupp" tidigare....då förstår jag varför du är så dj**** ******!!!!

    Sponsored content


    Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!! Empty Sv: Arbetande busschaufförer gnäller och har fel!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-29, 17:32