Men så välkommen då din tönt.
=))))
//berra
berralarzon skrev:härinne på AC bladet ericthedog/råttan/dumfkoffj/ Hyllad admimstratör från stekheta "fridebattt" ärar oss ett besök återigen ett forum ericthedog alldrig skulle slösa tagentsbordskraft på.
=))))
//berra
ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
Hejdå! kom inte tillbaks!
x-medborgare skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
nää nä stanna du fler att gnabbas med flera som ger mig skäl till att rösta som jag gör..
Redvictory skrev:berralarzon skrev:härinne på AC bladet ericthedog/råttan/dumfkoffj/ Hyllad admimstratör från stekheta "fridebattt" ärar oss ett besök återigen ett forum ericthedog alldrig skulle slösa tagentsbordskraft på.
=))))
//berra
Deras lilla onanikoja verkar tydligen inte funka längre! ni vet där de skriver
Vänstern är dumma eller hur? Svar från en anhängare vem somhelst.. ja jag håller med bla bla bla,,,svar: ja jag håller med bla bla bla ja så är det
ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
nää nä stanna du fler att gnabbas med flera som ger mig skäl till att rösta som jag gör..
Dagens sanning vi använder honom som hobbyprojekt.
//berra
Uggh vår store hövding Red C sagt så...
Infra skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
Ok... Har råttan bytt nick igen?
x-medborgare skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
//berra
Aha... har han det Fast jag har en alldeles egen liten stam jag
berralarzon skrev:x-medborgare skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Jag har förstått att ni saknat mig. Kommer inte stanna speciellt länge. Håll i hatten.
//berra
Aha... har han det Fast jag har en alldeles egen liten stam jag
Ok för stam tack för påminelsen ska mata mina vänner fåglarna nu.
//berra
ericTheDog skrev:Jag upfattar det som martin inte välkomnar mig tillbaka. Det var det värsta...
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Jag upfattar det som martin inte välkomnar mig tillbaka. Det var det värsta...
Kryp nu in din onanikoja och ynka dig, där är ju du kung i ditt eget forum som admin..
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Jag upfattar det som martin inte välkomnar mig tillbaka. Det var det värsta...
Kryp nu in din onanikoja och ynka dig, där är ju du kung i ditt eget forum som admin..
//berra
berralarzon skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Jag upfattar det som martin inte välkomnar mig tillbaka. Det var det värsta...
//berra
MartinLindgren skrev:Ärligt talat Mr.Råtta så struntar nog Martin i om du är här eller inte, vill du dumförklara dig själv och göra nerköp så är ju det ditt val!
Ditt gamla sedvanliga tjatande om röror, kommunister och toblerone, vilket speglar din låga moral och psyke förvånar nog ingen!
Däremot förstår jag att du inte står ut på ditt eget stendöda forum, vilket måste vara fiaskonas fiasko på forumhimmeln,
Men det förvånar nog inte heller någon, egentligen tycker jag bara djävligt synd om dig!