Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+22
DMustaine
formsvackan
berralarzon
KickTheRasist
PE Dal
ericTheDog
Infra
redalert
ANNA2LINK
RedMentalCase
Vercingetorix
lazy
R.O.F.L
Redvictory
Dao
Sniperace
RedCloud
F.I.S.T
x-medborgare
MartinLindgren
Secrist
Kakmonstret
26 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 28 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 11:23

MartinLindgren skrev:Självklart kommer du med din profetia Sniper, men gå gärna in och läs artikeln själv i dagens tidning!

varför det?

du skrev att en av tio säger ja till att ta värvning, det ÄR TIO procent.

resten känner jag som ointressant.

vad säger du själv tror du inte att det finns 40.000 artonåringar i sverige?
    10% av dessa blir de 4000.

så det enda jag svarat på är det du angav i ditt inlägg, är det något fel?
    eller triggas du bara av att jag svarar på det? Very Happy
    datic
    datic

Antal inlägg : 347

Inlägg  datic 2010-06-09, 11:34

MartinLindgren skrev:Sen att du har din nazisyn på handikappade är inte mitt fel,

parasit-martin hittar på och ljuger. Handikappade får vara handikappade. Parasiter som säger att de hellre sitter hemma och lyfter bidrag än att de tar ett jobb ska jagas med blåslampa.

väx upp din snuskiga lilla bum
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-06-09, 11:42

sitter hemma och lyfter bidrag

pension är inte bidrag.....
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 11:44

men rätt benämnt är det väl inte PENSION vid 57 års ålder utan istället det som för kallades sjukpension, numera sjukersättning?
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-09, 12:14

datic skrev:
    MartinLindgren skrev:Sen att du har din nazisyn på handikappade är inte mitt fel,

parasit-martin hittar på och ljuger. Handikappade får vara handikappade. Parasiter som säger att de hellre sitter hemma och lyfter bidrag än att de tar ett jobb ska jagas med blåslampa.

väx upp din snuskiga lilla bum

Jag undrar vem det är som behöver växa upp??? Vilket rent ut sagt dåligt inlägg!!!
    datic
    datic

Inlägg  datic 2010-06-09, 12:18

ANNA2LINK skrev:Jag undrar vem det är som behöver växa upp??? Vilket rent ut sagt dåligt inlägg!!!

visst anna visst, riktigt dåligt till skillnad från alla dessa höjdarinläggen som din "kompis" parasit-martin spytt ur sig hela förmiddagen... LOL. (eller ska vi ta upp de påhopp som han iscensatte i din positiva tråd igår... ) men visst, ingen får klaga på martin, han får bete sig precis som han vill för det är "synd" om honom. I helvete heller!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 12:20

suck..., Den här nazidaticen får väl yla hur mycket han vill, i min verkligheten är han den lägst stående, en fullblods nazi idiot,

Han har precis samma attityd som Adolf Hitler, men vill pajasen springa med huvet före in väggen så får han väl göra det!

En 100% skitstövel helt enkelt!
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-09, 12:29

datic skrev:
    ANNA2LINK skrev:Jag undrar vem det är som behöver växa upp??? Vilket rent ut sagt dåligt inlägg!!!

visst anna visst, riktigt dåligt till skillnad från alla dessa höjdarinläggen som din "kompis" parasit-martin spytt ur sig hela förmiddagen... LOL. (eller ska vi ta upp de påhopp som han iscensatte i din positiva tråd igår... ) men visst, ingen får klaga på martin, han får bete sig precis som han vill för det är "synd" om honom. I helvete heller!

Ingen anser jag ska beté sig dåligt här inne. Men när man ser till ditt inlägg som bara vill "spy galla" över Martin ännu mer. "Parasit Martin". Detta med parasit är han säkert väldigt irriterad av att få höra eftersom han och flera andra får höra såna uttryck hela tiden. Även jag har fått höra att jag bara vill ha mer och mer bidrag och jag minns inte hur mycket fula ord som jag själv har fått till mig som man är trött på.

Jag bara önskar att vi här inne på forum blir snällare mot varann och inte hoppar på varandra personligt. Det hör inte hemma på ett forum!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 12:32

Synd om mig, vem fan tror du att du är Mr.datic förutom nazist med liten snopp,
    jag har klarat mig hela livet utan dig vilket går bra i fortsättningen också,

Vem hindrar dig att föra fram din bruna budskap, ingen?
    men snackar du med mig är sista ordet mitt, små nazister som dig med stor munnar som bara spyr ur er bullshit är helt utan värde, en spark i din bruna nazibak är vad du ska ha!
    datic
    datic

Inlägg  datic 2010-06-09, 12:39

ANNA2LINK skrev: "Parasit Martin". Detta med parasit är han säkert väldigt irriterad av att få höra

nu var det han själv som skrev (tidigare i ett inlägg idag) att han hellre sitter hemma och lyfter bidrag än tar ett jobb på mcdonalds - vad ska man kalla sådana människor om inte just parasiter?

Det är det som är själva definitionen på en parasit - en person som skulle kunna jobba, men som väljer att sitta hemma och lyfta bidrag. Det är dessa parasiter som, tyvärr, gör att alla andra som är sjuka på riktigt känner sig jagade.

Och det är dessa personer, som hellre lyfter bidrag än jobbar, som måste jagas med blåslampa, för samhället har inte råd att försörja personer som skulle kunna göra det själv - de pengarna behövs till de som verkligen behöver dem, inte personer som är för lata (eller för stolta) att ta ett jobb.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 13:18

[b]Ta och slå igen ditt bruna munläder en gång för alla nu, påstår du att jag valt mitt handikapp frivilligt?

Se till att få igång din lilla ynkliga nazisnopp istället och bli som en människa,
    Har du inget brunt NAZIFORUM DU KAN HÄRJA PÅ, ELLER HAR DU BLIVIT UTKASTAD DÄRIFRÅN?

Du är välkommen att välja tid och plats, så får du chansen att föra fram ditt budskap öga mot öga, men det är du nog för feg för!
    Men nu har du bollen, välkommen!

Mr.Datic, har ju stora psykiska problem, det fattar ju vem som helst!

Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-06-09, 13:23, ändrad totalt 2 gånger
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-06-09, 13:21

Och det är dessa personer, som hellre lyfter bidrag än jobbar,

Pension är fortfarande inte bidrag....Samhällskunskap 4 dummies....
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 13:24

RedCloud skrev:

men hur är det nu, ÄR det pension innan 57 års ålder, eller är det det de FÖRR kallade sjukpension, och idag kallar permanent sjukersättning?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 13:31

Hur är det själv Sniper, är du med dina 54 år en pensionär eller parasit?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 13:33

Jämnt lopp mellan blocken i novus junimätning av idag, men då är KD inräknat som med sina 3,9% skulle åka ut ur riksdagen om dagens novus vore valresultat!
    datic
    datic

Inlägg  datic 2010-06-09, 13:34

RedCloud skrev:Pension är fortfarande inte bidrag....Samhällskunskap 4 dummies....

och vem är det som har klagat på någon som har pension?

pension är, för den som läst och förstått samhällskunskap 4 dummies (något som pajasen RC uppenbarligen inte gjort trots att han refererar till den), något man kan ta ut från 61 års ålder.

Det parasit-martin lyfter från samhället är sjukersättning, och eftersom pararsit-martin inte haft någon inkomst åren innan han fick denna ersättning så kallas det han lyfter för garantiersättning...

men att hålla sig till fakta verkar vara något som slaskvänstern på forumet har problem med.

Det är just på grund av sådana som parasit-martin som reglerna behvöde skrivas om så att att arbetsförmågan prövas med jämna mellanrum, det är inte ok att sitta och lyfta ersättningen bara för att man för lat eller för stolt för att ta ett arbete.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2010-06-09, 13:35

Sniperace skrev:
    RedCloud skrev:

men hur är det nu, ÄR det pension innan 57 års ålder, eller är det det de FÖRR kallade sjukpension, och idag kallar permanent sjukersättning?

utbetalningar som är beskattningsbara är inte bidrag....

*******************************************************************************
    och vem är det som har klagat på någon som har pension?

Det största rasistäcklet på detta forum, dvs DU....
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-06-09, 13:45

RedCloud skrev:

Det kommer dom aldrig fatta.. Sjukförsäkring.. osv..

Allt som inte är i deras lönekuvert är bidrag. enkel blå logik.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 13:47

Daticnazisten är fan den stora forumidioten numera, han har ju slagit sina likar med hästlängder,

Men visst, varför inte, skulle nya regler återställa mig så inte mig emot!

Frågan är om nya regler skulle ge Datic en större snopp också!
    Vad tror du själv Mr.Datic?

Vilken lirare den här Mr.Datic är, han får ju fan självaste Doggen att likna en liten hundvalp! Wink
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 13:53

MartinLindgren skrev:Hur är det själv Sniper, är du med dina 54 år en pensionär eller parasit?

jag uppbär permanent sjukersättning pga neurologiska skador i halskotpelaren efter operation, INTE PENSION....

men jag har FRIVILLIGT varit ute och arbetsprovat på ett antal arbetsplatser nu, de säger att jag vill för mycket, och att jag ska acceptera min situation och inte försöka mer, även om de inte förbjuder det.

frågan är vad vill DU?

och 54 det var vad jag var tidigare, du vet åldern ändras för varje år som går... Very Happy
    datic
    datic

Inlägg  datic 2010-06-09, 13:56

x-medborgare skrev:Sjukförsäkring..

och att få ersättning från en försäkring trots att man inte har rätt till det brukar kallas försäkringsbedrägeri, och det är ett allvarligt brott.

att välja att sitta hemma och få ersättningen från en försäkring, som är till för de som verkligen är sjuka, bara för att man själv är för lat eller för stolt för att ta ett jobb är skamligt.

och gör man det, vilket någon tidigare idag erkände, så är man en parasit, sedan kan han yla på så mycket han vill med sina snuskiga fantasier, det ändrar inte det faktum att han är en parasit.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-09, 13:58

Jag förstår, du är bättre och mer berättigad än mig till pension, sjukersättning
    eller vad du nu vill kalla det?

Min ersättning är lika permanent som din, men nu vet jag Sniper, du är störst, bäst vackrast och mer berättigad!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 14:00

utbetalningar som är beskattningsbara är inte bidrag....

läs noga så var det bara benämningen jag hade synpunkt på, det heter INTE pension idag, det heter sjukersättning...

så jag har inte berört just termen bidrag.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-09, 14:02

MartinLindgren skrev:Jag förstår, du är bättre och mer berättigad än mig till pension, sjukersättning
    eller vad du nu vill kalla det?

Min ersättning är lika permanent som din, men nu vet jag Sniper, du är störst, bäst vackrast och mer berättigad!

Har jag sagt det?
    det jag sagt är att det är INTE pension, det är sjukersättning, har jag fel i det?
    du saknar tydligen totalt läsförståelse.....
    men så är det ju alltid när någon som inte håller med dig skriver.... då börjar du svaja direkt!!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-06-09, 14:04

datic skrev:
    x-medborgare skrev:Sjukförsäkring..

och att få ersättning från en försäkring trots att man inte har rätt till det brukar kallas försäkringsbedrägeri, och det är ett allvarligt brott.

att välja att sitta hemma och få ersättningen från en försäkring, som är till för de som verkligen är sjuka, bara för att man själv är för lat eller för stolt för att ta ett jobb är skamligt.

och gör man det, vilket någon tidigare idag erkände, så är man en parasit, sedan kan han yla på så mycket han vill med sina snuskiga fantasier, det ändrar inte det faktum att han är en parasit.

Vad heter det då man inte får ut en ersättning trots att man är berättigad då? bevisligen finns det många sådana eftersom det är så många som just fått rätt!
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2024195.ab

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-28, 03:49