i ngn slags "kennel" varvat med "gayforum" för att plötsligt göra en djupdykning
till förskolans "kiss o bajsstadie."
MartinLindgren skrev:Det var nog ingen höjdare att växa upp med grabbarna i baksätet heller, eller hur Lazy,
För hur djävla kul kan det vara att gå genom livet iskall, med piskan och batongen i högsta hugg!
Madame Lazy, 1000 grabbars leksak där bak i fordddden!
MartinLindgren skrev:Bra jobbat Carin Jämtin, stockholms studenter tackar säkert för att oppositionen protesterade mot gårdagens alliansförbud mot studetflak från och med måndag!
Redan idag gör man den där sedvanliga borgar kovändningen och drar tillbaks förbudet!
Studentflaken på examensdagen är ju tvärkult, ungefär som julgran eller midsommarstång!
ericTheDog skrev:
Så gott som varje år släcks ett ungt liv på ett studenflak. Jag är minst sagt kluven inför detta fenomen.
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Det var nog ingen höjdare att växa upp med grabbarna i baksätet heller, eller hur Lazy,
För hur djävla kul kan det vara att gå genom livet iskall, med piskan och batongen i högsta hugg!
Vad säger ett sådant här inlägg om dess författare?
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Det var nog ingen höjdare att växa upp med grabbarna i baksätet heller, eller hur Lazy,
Vad säger ett sådant här inlägg om dess författare?
MartinLindgren skrev:Martin stressad, det kan ni bara glömma, Mr. Secrist, Mr. Mental och Doggen
tripp, trapp och trull ute på fri fot i hagen!
Sen är det så att för att vi som levt hemlöst under bar himmel i många, har kämpat så djävla hårt för att bryta eländet och ordna en bostad att den kan ni tre inte ens drömma om!
Jag kan lova att stångas med Doggen, Mr.Secrist och Mr.Mental är inte större än en liten svag vindpuff,
Det vimmlar av ynkande och gnälliga dussingubbar som er på stan, ni är nada!
Mitt val 19 september står fast,det enda alternativet är rödgrönt!
MartinLindgren skrev:Ja du pysen, nu är jag 57 bast och handikappad, vad är det du inte förstår!
Hur är det själv secrist,har du några garantier som gör att du står över sjukdomar eller skador under livets gång!
Bla, bla gnyr secrist!
MartinLindgren skrev:Ja du pysen, nu är jag 57 bast och handikappad, vad är det du inte förstår!
Hur är det själv secrist,har du några garantier som gör att du står över sjukdomar eller skador under livets gång!
Bla, bla gnyr secrist!