E kaffet slut RC..
För varma kloka empatiska människor som du tex, finns alltid påtår....
E kaffet slut RC..
RedCloud skrev:E kaffet slut RC..
MartinLindgren skrev:Tragiskt att höra Doggens mentala tjatande om Toblerone!
Skrämmande att se hur tobleronen krypit in bakom pannbenet på Doggen och tydligen bitit sig fast för alltid!
Vov, vov säger doggen, "Schablador"(gatukorsning) "Tysk Arier"
eller "Pekingneser" (renrasiga) spelar ingen roll dom säger vov, vov vilket som!
ericTheDog skrev:MartinLindgren skrev:Tragiskt att höra Doggens mentala tjatande om Toblerone!
Skrämmande att se hur tobleronen krypit in bakom pannbenet på Doggen och tydligen bitit sig fast för alltid!
Vov, vov säger doggen, "Schablador"(gatukorsning) "Tysk Arier"
eller "Pekingneser" (renrasiga) spelar ingen roll dom säger vov, vov vilket som!
Vid en eventuell Alliansseger kommer du inte att lägga två strån i kors för att försvara Toblerone. Istället kommer du hylla er nya ledare.
råttan vuxenmobbaren skrev:Vid en eventuell Alliansseger kommer du inte att lägga två strån i kors för att försvara Toblerone. Istället kommer du hylla er nya ledare.
råttan vuxenmobbaren skrev:Jag stalkar inte
x-medborgare skrev:RedCloud skrev:E kaffet slut RC..
Tackar inget socker tack. det skall vara lika svart som alliansens opinionssiffror...
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:E kaffet slut RC..
Tackar inget socker tack. det skall vara lika svart som alliansens opinionssiffror...
Jag tog inte heller med socker och lika svart som GustavAnders inkomster!
Kakmonstret skrev:Svartjobben kommer öka med flera hundra procent om RUT-avdraget avskaffas.
Alliansen förvandlade svarta jobb till vita.
De rödgröna vill förvandla vita jobb till svarta.
Minskade skatteintäkter ska kompenseras genom skatt på förmögna och fastighetsskatter där villaägarna ska ta lån för att få loss kapital så att de har råd att betala skatten på huset de en gång i tiden köpte och redan betalat skatt för.
Kakmonstret skrev:Det är en självklarhet.
Kommer folk sluta städa?
Kommer behovet av städhjälp att minska?
Alliansen har gjort denna verksamhet vit.
De rödgröna vill sopa den under mattan och inte låtsas se vad som händer.
Kakmonstret skrev:Man ska inte vara missunnsam gentemot folk som har et bättre.
ANNA2LINK skrev:Hur skulle det bli om alla i Sverige jobbar svart? Tyvärr så tror jag att det är ganska vanligt... Men alla medborgare förlorar på att folk gör det!!!
x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Det är en självklarhet.
Kommer folk sluta städa?
Nä folk kommer inte sluta städa varför skall höginkomsttagare få rabbat på städningen på min skatte peng. som vi andra får sköta själva.. utan svart eller vit hjälp..
redalert skrev:x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Det är en självklarhet.
Kommer folk sluta städa?
Nä folk kommer inte sluta städa varför skall höginkomsttagare få rabbat på städningen på min skatte peng. som vi andra får sköta själva.. utan svart eller vit hjälp..
Det är inte det som är frågan, x-et ser inte skogen för alla träd!
Hint* lågkvalificerade jobb går inte att beskatta högt eftersom dessa då "försvinner" från marknaden tror du att du kan få in detta en gång för alla nu?
x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Det är en självklarhet.
Kommer folk sluta städa?
Hint* lågkvalificerade jobb går inte att beskatta högt eftersom dessa då "försvinner" från marknaden tror du att du kan få in detta en gång för alla nu?
Ursäkta det är så mycket träd här... så nu vet jag inte riktigt vilken buske du mummalar i kan det vara en giftek Med andra ord va fan pratar du om.?
redalert skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Det är en självklarhet.
Kommer folk sluta städa?
Ursäkta det är så mycket träd här... så nu vet jag inte riktigt vilken buske du mummalar i kan det vara en giftek Med andra ord va fan pratar du om.?
Har sedan länge förstått hur lite du fattar så inget nytt där inte, passar folihatten bra?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Hur skulle det bli om alla i Sverige jobbar svart? Tyvärr så tror jag att det är ganska vanligt... Men alla medborgare förlorar på att folk gör det!!!
Ungefär lika illa som när alla går på bidrag!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Hur skulle det bli om alla i Sverige jobbar svart? Tyvärr så tror jag att det är ganska vanligt... Men alla medborgare förlorar på att folk gör det!!!
Ungefär lika illa som när alla går på bidrag!
Menar du arbetslöshets och sjukförsäkring eller socialbildag? Barnbidrag?