https://acbladet.swedishforum.se/-f2/om-jag-overvagar-sjalvmord-p134005.htm
+9
Infra
x-medborgare
F.I.S.T
Dao
Sniperace
KickTheRasist
RedCloud
theward
Kakmonstret
13 posters
Drev RedCloud Thors till att begå självmord?
Omröstning
Did he?
- [ 3 ]
- [33%]
- [ 6 ]
- [67%]
Totalt antal röster: 9
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
theward- Antal inlägg : 6709
Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Fridebatt har nog ett stort finger med i "spelet"
RedCloud- Antal inlägg : 23039
För övrigt kan jag delge Acforumet att thors lever han vomerar ut sitt tillkortakommande på Aftonbladet som putziorgade ungefär så skriver han sitt nick.
//berra 30/4 2010
Och du påstår att du är fullt frisk Kakmonstret ?
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
Osmakligare nick än kakmonstret tror jag inte det går att finna...hur fan står han ut med själv ?
Sniperace skrev:Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
Tja... hans hat mot dem gjorde han självmordsbenägen.
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
Och därför skulle det vara Muslimernas fel?
hur kan det komma sig?
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
hur kan det komma sig?
Ja det vet du best med din anti muslim snack med fast i ett annat förpackning
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
hur kan det komma sig?
Nej, jag förstår INTE hur det skulle kunna vara dessa fel, det är inte deras fel att han retade upp sig på dem.
och jag är inte antimuslim, jag är bara emot fanatiker som med våld och hot vill sprida sin tolkning av Islam....
och där är jag lika mycket mot sådana som är kristna fanatiker, de är alla samma svin.
men som sagt, ännu har jag inte förstått hur det skulle kunna vara muslimernas fel om han tog live av sig.
[quote="Sniperace"]
citat:
"Nej, jag förstår INTE hur det skulle kunna vara dessa fel, det är inte deras fel att han retade upp sig på dem."
För att idioten är en psykotisk nasse !!
citat:
"och jag är inte antimuslim, jag är bara emot fanatiker som med våld och hot vill sprida sin tolkning av Islam...."
Juste nu är Palestinier fanatiker också eller??
Och dem råkar ju vara till mestadels muslimer eller hur??
Och det skulle vara något konstigt att du kallar dem för fundamentalister .. nehep dont think so
citat:
"och där är jag lika mycket mot sådana som är kristna fanatiker, de är alla samma svin."
Varför regerar du inte då på etnisk rensning och ockupation som utförs av extrema Judar ??
Sluta med att slingra snipe det funkar enbart en kort period , sen kommer allt upp på ytan förr eller senare .
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Varför tror du det?KickTheRasist skrev:Kakmonstret skrev:Han har inte synts till sedan han postade detta inlägg:
Det är Muslimernas fel
hur kan det komma sig?
citat:
"Nej, jag förstår INTE hur det skulle kunna vara dessa fel, det är inte deras fel att han retade upp sig på dem."
citat:
"och jag är inte antimuslim, jag är bara emot fanatiker som med våld och hot vill sprida sin tolkning av Islam...."
Och det skulle vara något konstigt att du kallar dem för fundamentalister .. nehep dont think so
citat:
"och där är jag lika mycket mot sådana som är kristna fanatiker, de är alla samma svin."
Varför regerar du inte då på etnisk rensning och ockupation som utförs av extrema Judar ??
Sluta med att slingra snipe det funkar enbart en kort period , sen kommer allt upp på ytan förr eller senare .
citat:
citat:
det behöver inte hänga samman, och man säger något om en palestinier behöver det inte ha med Islam att göra
Hamaz är nog fundamenatliter och fanatiker, men de representerar INTE alla palestinier, och att de är fundamentalister ser vi i hamas stadgar om att hela mellanöstern ska lyda under ett islamskt kalifat osv...
[qoute]
Varför regerar du inte då på etnisk rensning och ockupation som utförs av extrema Judar ??[/quote]
görs detta i Jahvés namn? görs det hela tiden med att gud säger så osv?
och ändå försvarar jag INTE Israels övervåld, jag förklarar bara VARFÖR de gör och resonerar så, och hur jag anser att det kan lösas.
Jag slingar mig inte, men jag misstänker du gör det, är du ändå inte muslim KTR?
förnekar du Allah och Mohammed som hjärnspöken, eller är det inte så att du ser Allah som den ende Guden och att Mohammed ÄR hans profet?
men fortfarande har du inte på ett nöjaktigt sätt lyckats förklara din tes att det är Muslimernas fel att Thor eventuellt tog sitt liv, jag väntar fortfarande på en förklaring.
Det han SJÄLV skrev var ju att det skulle bero på RC och co, är de muslimer?
citat:
det behöver inte hänga samman, och man säger något om en palestinier behöver det inte ha med Islam att göra
Och det skulle vara något konstigt att du kallar dem för fundamentalister .. nehep dont think so Smile
Hamaz är nog fundamenatliter och fanatiker, men de representerar INTE alla palestinier, och att de är fundamentalister ser vi i hamas stadgar om att hela mellanöstern ska lyda under ett islamskt kalifat osv...
[qoute]
Varför regerar du inte då på etnisk rensning och ockupation som utförs av extrema Judar ??[/quote]
görs detta i Jahvés namn? görs det hela tiden med att gud säger så osv?
och ändå försvarar jag INTE Israels övervåld, jag förklarar bara VARFÖR de gör och resonerar så, och hur jag anser att det kan lösas.
Jag slingar mig inte, men jag misstänker du gör det, är du ändå inte muslim KTR?
förnekar du Allah och Mohammed som hjärnspöken, eller är det inte så att du ser Allah som den ende Guden och att Mohammed ÄR hans profet?
men fortfarande har du inte på ett nöjaktigt sätt lyckats förklara din tes att det är Muslimernas fel att Thor eventuellt tog sitt liv, jag väntar fortfarande på en förklaring.
Det han SJÄLV skrev var ju att det skulle bero på RC och co, är de muslimer?
Dao- Antal inlägg : 26567
Sniper...
Jag tror att KTR var sarkastisk...
Typ...
Typ...
men fortfarande har du inte på ett nöjaktigt sätt lyckats förklara din tes att det är Muslimernas fel att Thor eventuellt tog sitt liv
Men sniper, i Blåfronts värld var ju ALLT muslimernas fel.
F.ö. vad tycker du om Kakmonstret som skapar sådanan här osmakliga trådar ?
Dao skrev:Sniper...
Typ...
Tror du inte att jag vet det, jag ville bara få honom att förklara detta
För att återgå till ämnet:
INGEN kan driva någon till självmord! Det är ett beslut den enskilde själv gör...
Thors hade uppenberligen problem, det hade han - men det var knappast RC, eller någon annans, fel!
Vi var några som försökte hjäkpa honom också...
INGEN kan driva någon till självmord! Det är ett beslut den enskilde själv gör...
Thors hade uppenberligen problem, det hade han - men det var knappast RC, eller någon annans, fel!
jag bryr mig inte mycket om vem, för jag tycker att sådant görs från båda hållen.RedCloud skrev:men fortfarande har du inte på ett nöjaktigt sätt lyckats förklara din tes att det är Muslimernas fel att Thor eventuellt tog sitt liv
Men sniper, i Blåfronts värld var ju ALLT muslimernas fel.
F.ö. vad tycker du om Kakmonstret som skapar sådana här osmakliga trådar ?
vänster är inte stort bättre än höger och alla verkar hjälpas åt att göra det så osmakligt så möjligt och ge sig på varandra istället för sak....
Sniperace skrev:vänster är inte stort bättre än höger och alla verkar hjälpas åt att göra det så osmakligt så möjligt och ge sig på varandra istället för sak....
Det bara gick inte att fördöma va ?
Dao skrev:För att återgå till ämnet:
Själv tror jag inte att han begått självmnord, men visst fan kan människor drivas till självmord genom en gemensam mobbing som gör en människa förtvivlad, även om det är ett eget val, så kan man drivas dit genom att mobba och hela tiden ge sig på personen, såp att denne får känslan att inte ha någon annan utväg.
Anser du verkligen att dessa ungdomar i sammhället som valt att ta sitt liv aldrig drivits dit genom mobbing?
då lär du nog få omvärdera dina kunskaper, tyvärr...
detta är ju saker vi fått höra i media gång på gång..
likså, ursäkta jag nämner det, balkongflickor som av den närmaste omgivningen övertygas om att självmord är enda utvägen osv....
RedCloud skrev:Sniperace skrev:vänster är inte stort bättre än höger och alla verkar hjälpas åt att göra det så osmakligt så möjligt och ge sig på varandra istället för sak....
Det bara gick inte att fördöma va ?
varför ska man fördöma en men inte den andra....
men ok, jag tycker det är osmakligt, lika osmakligt som andra sidan ibland gör.....
citat:
"Hamaz är nog fundamenatliter och fanatiker, men de representerar INTE alla palestinier, och att de är fundamentalister ser vi i hamas stadgar om att hela mellanöstern ska lyda under ett islamskt kalifat osv..."
Hamaz är vald på demokratisk viss och den är framröstad av Palestinsk folk... och vad har du för problem att hela mellanöstern skall styras av Islamisk kalifat ??
Dem har ju rätt att göra en sådant så som vi har Vatikan , deras land och deras rättighet för det, du har inte något rätt att blanda sig i sånt , lycka mycket som jag !!
citat :
"görs detta i Jahvés namn? görs det hela tiden med att gud säger så osv?"
Det här visar allt behöver inte ens kommentera det ...
citat:
"och ändå försvarar jag INTE Israels övervåld,"
Ärligt är du verkligen medvetet vad du skriver här "ÖVERVÅLD" ?? Det är ju föri helvette ett etnisk rensning och ockupation inget annat.
citat:
" jag förklarar bara VARFÖR de gör och resonerar så, och hur jag anser att det kan lösas."
Extrem juden skall gå tillbaka där vad han kommer ifrån från början ... detta är lösning på problemet.
citat:
"Jag slingar mig inte, men jag misstänker du gör det, är du ändå inte muslim KTR?"
Hahahah har du fått psykotisk anfall som Thors ??
Nej jag 'är inte Muslim Snipe jag är Katolik , men ponera om jag skulle vara det vad skulle du göra då skicka IDF på mig
citat:
"förnekar du Allah och Mohammed som hjärnspöken, eller är det inte så att du ser Allah som den ende Guden och att Mohammed ÄR hans profet?"
Det här är ett bevis för mig hur mycket du gillar Islam eller Muslimer , du är väldigt Transparent her snape
citat:
"Det han SJÄLV skrev var ju att det skulle bero på RC och co, är de muslimer?"
*asgarv*
Juste hela forumet är Muslimer och jag är själva Bin Laden hahahhaahhaha..
"Hamaz är nog fundamenatliter och fanatiker, men de representerar INTE alla palestinier, och att de är fundamentalister ser vi i hamas stadgar om att hela mellanöstern ska lyda under ett islamskt kalifat osv..."
Hamaz är vald på demokratisk viss och den är framröstad av Palestinsk folk... och vad har du för problem att hela mellanöstern skall styras av Islamisk kalifat ??
Dem har ju rätt att göra en sådant så som vi har Vatikan , deras land och deras rättighet för det, du har inte något rätt att blanda sig i sånt , lycka mycket som jag !!
citat :
"görs detta i Jahvés namn? görs det hela tiden med att gud säger så osv?"
Det här visar allt behöver inte ens kommentera det ...
citat:
"och ändå försvarar jag INTE Israels övervåld,"
Ärligt är du verkligen medvetet vad du skriver här "ÖVERVÅLD" ?? Det är ju föri helvette ett etnisk rensning och ockupation inget annat.
citat:
" jag förklarar bara VARFÖR de gör och resonerar så, och hur jag anser att det kan lösas."
Extrem juden skall gå tillbaka där vad han kommer ifrån från början ... detta är lösning på problemet.
citat:
"Jag slingar mig inte, men jag misstänker du gör det, är du ändå inte muslim KTR?"
Hahahah har du fått psykotisk anfall som Thors ??
Nej jag 'är inte Muslim Snipe jag är Katolik , men ponera om jag skulle vara det vad skulle du göra då skicka IDF på mig
citat:
"förnekar du Allah och Mohammed som hjärnspöken, eller är det inte så att du ser Allah som den ende Guden och att Mohammed ÄR hans profet?"
Det här är ett bevis för mig hur mycket du gillar Islam eller Muslimer , du är väldigt Transparent her snape
citat:
"Det han SJÄLV skrev var ju att det skulle bero på RC och co, är de muslimer?"
*asgarv*
Juste hela forumet är Muslimer och jag är själva Bin Laden hahahhaahhaha..
JAdu, ktr, där fanns inte mycket värt att kommentera.....
Sniperace skrev:Dao skrev:För att återgå till ämnet:
Själv tror jag inte att han begått självmnord, men visst fan kan människor drivas till självmord genom en gemensam mobbing som gör en människa förtvivlad, även om det är ett eget val, så kan man drivas dit genom att mobba och hela tiden ge sig på personen, såp att denne får känslan att inte ha någon annan utväg.
Anser du verkligen att dessa ungdomar i sammhället som valt att ta sitt liv aldrig drivits dit genom mobbing?
likså, ursäkta jag nämner det, balkongflickor som av den närmaste omgivningen övertygas om att självmord är enda utvägen osv....
Det finns alltid en bakomliggande förklaring - i såväl som självmord, som arbetslöshet för en specifik grupp, segretion, terrorism och allt annat hemskt som händer. Kan man hitta dessa bakomliggande faktorerna, kan man också begränsa dessa bedrövelser markant.
Men beslutet i sig är den enskildes!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:För att återgå till ämnet:
Det finns alltid en bakomliggande förklaring - i såväl som självmord, som arbetslöshet för en specifik grupp, segretion, terrorism och allt annat hemskt som händer. Kan man hitta dessa bakomliggande faktorerna, kan man också begränsa dessa bedrövelser markant.
Men beslutet i sig är den enskildes!
ok, så med andra ord drev INTE alliansen den där ARne till självmord som vissa påstått?