Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
SiP
theward
F.I.S.T
captaincodd
RedCloud
Redvictory
Sossar ee lata
11 posters

    Sossarna skrämmer folk till självmord

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:14

    sosseriets ljug om sjukskrivningsreglerna skrämmer folk helt i onödan, nu så långt att stackars kvinna tog livet av sig, sorgligt. Bättre var det på pig tid då man kunde ligga ostörd hemma för att sparka sig trött.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Nått att läsa kanske

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:20

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  Redvictory 2010-01-13, 23:21

    Sossar ee lata skrev:sosseriets ljug om sjukskrivningsreglerna skrämmer folk helt i onödan, nu så långt att stackars kvinna tog livet av sig, sorgligt. Bättre var det på pig tid då man kunde ligga ostörd hemma för att sparka sig trött.

    Jasså! vad står det här då?

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/regeringen-varnades-for-sjalvmord-bland-sjukskrivna_4086043.svd
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  RedCloud 2010-01-13, 23:23


    Vad neofascisten S-ee-L inte kan eller vill begrip är att man faktiskt kan få ner sjuktalen till 0 (noll, null, zero, nothing ) med politiska beslut....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Och vad gnäll knoll&tott alias bröderna Red inte förstår

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:26

    är att man måste försöka jobba Basketball , och att de som tar livet av sig gör det ändå, även utan de nya BRA reglerna gällande arbete.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  Redvictory 2010-01-13, 23:28

    Sossar ee lata skrev:är att man måste försöka jobba Basketball , och att de som tar livet av sig gör det ändå, även utan de nya BRA reglerna gällande arbete.

    Arbete? jag trodde vi talade om sjuka?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty "sjuka!"

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:30

    varför är man mer sjukskriven i norrland än i Stockholm???????
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  RedCloud 2010-01-13, 23:32

    varför är man mer sjukskriven i norrland än i Stockholm???????

    Därför att där jobbar man, i Fjollträsk poserar man....
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Man

    Inlägg  captaincodd 2010-01-13, 23:34

    får väl hoppas för hans egen del att sosselaten inte blir sjuk då,,,,Medmänsklighet besitter han iaf inte No
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-13, 23:39

    Sossar ee lata skrev:varför är man mer sjukskriven i norrland än i Stockholm???????

    Varför är man större egoister i Stockholm, än i Norrland ??
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Red C

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:40

    hahaha i norrland är man lat, man lever på andra och anser det rätt cheers
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Egoister??

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:41

    det har jag svårt att förstå, vi göder ju landsbyggden!!utan oss i storstäderna skulle ni inte få era bidrag Twisted Evil
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-13, 23:47

    Sossar ee lata skrev:det har jag svårt att förstå, vi göder ju landsbyggden!!utan oss i storstäderna skulle ni inte få era bidrag Twisted Evil

    Oj ...är det så ? det är det visste jag inte lol!

    Vilka försörjer storstäderna med ström då ??
    Skulle vilja se vad som händer med Sthlm om man inte hade Norrland.
    För det första är den största delen arbetskraft som finns i Sthlm Norrlänningar som flyttat dit.... Stockholm består mer av Norrlänningar och invandrare...än av ursprungsstockholmare
    Smile


    Och sedan är det då naturligt att iom att det inte längr finns någon som helst decentraliseringspolitik, så försvinner mycket arbetsdugligt folk till Sthlm....
    Och därav har du förklaringen till högre sjuksiffror i Norrland ...

    Förstod du eller vart det komplicerat ??
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Norrland är överflödigt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-01-13, 23:50

    och där finns bara massa mysbrallsklädda rökande gnällspikar, de som lämnar norrland gör det för att de skäms...
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-13, 23:53

    Sossar ee lata skrev:och där finns bara massa mysbrallsklädda rökande gnällspikar, de som lämnar norrland gör det för att de skäms...

    Nej då ... men de ska ha en eloge de Norrlänningar som flyttar till Sthlm och jobbar åt största gnällspiken av alla: Seel

    Dom ska ha en eloge som står ut med egotrippade människor som Seel...

    Dom i Mysbrallor här i Norrland kan jag tala om för dig Seel, är till största delen Stockholmare som revolterat mot det stressiga storstadslivet, blivit gröna vågare, flyttat ut i skogen .... Cool
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  Redvictory 2010-01-14, 00:03

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:och där finns bara massa mysbrallsklädda rökande gnällspikar, de som lämnar norrland gör det för att de skäms...

    Nej då ... men de ska ha en eloge de Norrlänningar som flyttar till Sthlm och jobbar åt största gnällspiken av alla: Seel

    Dom ska ha en eloge som står ut med egotrippade människor som Seel...

    Dom i Mysbrallor här i Norrland kan jag tala om för dig Seel, är till största delen Stockholmare som revolterat mot det stressiga storstadslivet, blivit gröna vågare, flyttat ut i skogen .... Cool

    ha,ha,ha ja jag har grannar som flyttade hit ifrån stockholm och de går faktiskt omkring i mysbrallor! de stortrivs med livet här! killen som arbetar på kontor älskar att gräva på gården! det ser ut som ett månlandskap på tomten deras! jag tycker de är mysiga och jag förstår verkligen att de trivs här! äntligen har de fått en identitet! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-14, 00:07

    Redvictory skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:och där finns bara massa mysbrallsklädda rökande gnällspikar, de som lämnar norrland gör det för att de skäms...

    Nej då ... men de ska ha en eloge de Norrlänningar som flyttar till Sthlm och jobbar åt största gnällspiken av alla: Seel

    Dom ska ha en eloge som står ut med egotrippade människor som Seel...

    Dom i Mysbrallor här i Norrland kan jag tala om för dig Seel, är till största delen Stockholmare som revolterat mot det stressiga storstadslivet, blivit gröna vågare, flyttat ut i skogen .... Cool

    ha,ha,ha ja jag har grannar som flyttade hit ifrån stockholm och de går faktiskt omkring i mysbrallor! de stortrivs med livet här! killen som arbetar på kontor älskar att gräva på gården! det ser ut som ett månlandskap på tomten deras! jag tycker de är mysiga och jag förstår verkligen att de trivs här! äntligen har de fått en identitet! Very Happy
    Smile
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  theward 2010-01-14, 00:11

    Sossar ee lata skrev:sosseriets ljug om sjukskrivningsreglerna skrämmer folk helt i onödan, nu så långt att stackars kvinna tog livet av sig, sorgligt. Bättre var det på pig tid då man kunde ligga ostörd hemma för att sparka sig trött.

    Det vore ju bra om du öht visste vad du talade om.
    Sådana som du är en fara för människor och sjuka i synnerlighet.
    Med din fullständiga "nollkoll", okunskap och enkelspårighet är du fullständigt hemsk som människa.....

    Börja lev i verkligheten istället, iofs är det väl föör mkt begärt
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  SiP 2010-01-14, 00:14

    Sossar ee lata skrev:hahaha i norrland är man lat, man lever på andra och anser det rätt cheers

    Du är nog välkommen att "lata" dig lite i kiruna, du passar nog som "knallhatt"...

    http://vakanser.se/jobb/sprangamnesarbetare/
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  theward 2010-01-14, 00:15

    Sossar ee lata skrev:och där finns bara massa mysbrallsklädda rökande gnällspikar, de som lämnar norrland gör det för att de skäms...

    märks att du nog aldrig ens lämnar din lägenhet eller nåt sådant Rolling Eyes
    Fördommarna och de förrutfattade meningarna står verkligen som spön i backen, när du öppnar munnen...

    Det tragikomiska är ju att du är en riktig karbonkopia av en karikatyr av en högermänniska... Shocked

    Mao alla tänkbara fördommar man kan ha om dig, stämmer ve o fasa affraid
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  theward 2010-01-14, 00:16

    SiP skrev:
    Sossar ee lata skrev:hahaha i norrland är man lat, man lever på andra och anser det rätt cheers

    Du är nog välkommen att "lata" dig lite i kiruna, du passar nog som "knallhatt"...

    http://vakanser.se/jobb/sprangamnesarbetare/

    tror han är en "pysare", så där gör han nog ingen som helst nytta....heller Wink
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-14, 00:16

    Jag väntar på Seels "svar" ang Norrlänningar som får sthlm att gå runt, och mysbrallestockholmarna som flyttat ut till skogen ..... Very Happy
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty SiP

    Inlägg  captaincodd 2010-01-14, 00:19

    du skulle bara veta hur svårt farligt och tungt Seel´s jobb på kontoret är What a Face Han skär sig på papper hela dagarna för att inte tala om kaffet som bränner tungan på honom 10 ggr om dan.För att inte tala om blåsorna han får på fingrertopparna av allt surfande under arbetstid.Där kan vi snacka hårt arbete som sliter otroligt hårt på kroppen,,,,,,,
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-14, 00:21

    captaincodd skrev:du skulle bara veta hur svårt farligt och tungt Seel´s jobb på kontoret är What a Face Han skär sig på papper hela dagarna för att inte tala om kaffet som bränner tungan på honom 10 ggr om dan.För att inte tala om blåsorna han får på fingrertopparna av allt surfande under arbetstid.Där kan vi snacka hårt arbete som sliter otroligt hårt på kroppen,,,,,,,

    Då är det tur att det finns Norrlänningar som kan arbeta Very Happy
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  theward 2010-01-14, 00:22

    F.I.S.T skrev:Jag väntar på Seels "svar" ang Norrlänningar som får sthlm att gå runt, och mysbrallestockholmarna som flyttat ut till skogen ..... Very Happy

    Det svaret får du nog aldrig.

    Att städerna är de första som faller när tex pengavärdet kraftigt sjunker eller infrastrukturen rasar samman...
    Är inte svårt att räkna ut...

    Folk i skogen som går runt i "mysbrallor" (vilket jag förövrigt nästan aldrig ser) kan alltid odla sina egna grödor , fiska sin egen fisk och tjuvjaga sig en "köttbit" om det kniper...Samt hugga sin egen ved så de slipper frysa ihjäl

    Vad ska folk i storsthlm göra????

    Sponsored content


    Sossarna skrämmer folk till självmord Empty Sv: Sossarna skrämmer folk till självmord

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 06:35