Sniperace 2010-04-27, 18:02
MartinLindgren skrev:Det är väl så att Anna, med sin fulla rätt som fullvärdig medlem på det ocensurerade forumet acbladet,
tar upp hur hon ser på just en del i alltihopa, slöjan!
Sen har väl i stort sett både romer och muslimer liknande avsikter med sina heltäckande kläder för sina kvinnor, nämligen att dölja kvinnornas former?
Jag tror snarare att Romernas ska FRAMHÄVA dessa och göra dem attraktiva,,,,
hos dem ska det hängas på mycket smycken helst guld, hårest vara fint uppsatt eller arrangerat, och det ska vara färgglada och smakfulla kläder..
men ändå är det oftast fritt att välja att leva annorlunda, men säkert finns det någon som av sina föräldrar tvingas till att klä upp sig, det tvivlar jag INTE på, men jag tvivlar på att det finns Romska gäng som går runt och försöker tvinga kvinnor att klä sig så, och missfirmar dem som inte gör detta,,, vad tror du?
Det JAG reagerar på är sådant som jag beskrev, INTE slöjan i sig, men vissa vill ju förändra detta till att vara hat mot muslimer, men det lyckas de INTE med, inte heller sina förnekanden att detta existerar, för det gör det, och ALLT sådant SKA bekämpas, både gäng som ex försöker tvinga AV människor slöjan genom hot om våld, OCH gäng som med hot och våls vill tvinga människor att ta PÅ slöja.....