...och andra gången "Ett gäng INVANDRARUNGAR vandaliserade"
Tja, det är ju oftast de som härjar runt. Så det är väl ingen större överraskning.
Tja, det är ju oftast de som härjar runt. Så det är väl ingen större överraskning.
Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Vad då tvingas? Ingen av oss här inne vill tvinga dessa kvinnor att inte få använda slöja, vad får du det ifrån?
Det är KONSEKVENSEN av din strävan att göra muslimska kvinnor till presumtiva offer enbart för att de bär slöja!
Givetvis vill ingen diskriminera någon, dock blir detta konsekvensen...
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Vilken tur att jag inte skönmålat några islamister då...
Jo, genom att bara vifta bort problemen som fördomar och argument typ "förtryck finns bland svenskar också". Alltså ska vi inte bry oss.
Nej det verkar så...
Secrist skrev:...och andra gången "Ett gäng INVANDRARUNGAR vandaliserade"
ANNA2LINK skrev:Jag vill inte göra dom till offer, absolut inte.
Secrist skrev:...och andra gången "Ett gäng INVANDRARUNGAR vandaliserade"
Secrist skrev:Vill du ha debatt i ämnet - så skall du INTE kopiera Secrist oärliga debattmetoder!!!
Att du inte tål någon närmare granskning är faktiskt ditt eget problem.
Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Vilken tur att jag inte skönmålat några islamister då...
Jo, genom att bara vifta bort problemen som fördomar och argument typ "förtryck finns bland svenskar också". Alltså ska vi inte bry oss.
Nej det verkar så...
Nu blir jag FÖRBANNAD!!!
Kom med ARGUMENT istället för skitsnack!!!
Secrist debattmetoder är under din nivå, Anna!
Vill du ha debatt i ämnet - så skall du INTE kopiera Secrist oärliga debattmetoder!!!
x-medborgare skrev:Stå på dig Anna man måste inte alltid följa mönstret man får tycka anorlunda..
Även om andra inte håller med..
Anna som aldrig ger sig på andra förtjänar respekt även om hon inte tycker rätt.
Enligt en röd tråd.
Secrist skrev:Och att du nu kommer med fördomar med rasistiska förtecken visar vart du står i frågan
Är inte allt ifrågasättande av problemen ett resultat av rasism enligt vänsterns synsätt?
Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Jag vill inte göra dom till offer, absolut inte.
Ändå gör du det, i inlägg efter inlägg!
ANNA2LINK skrev:Men blir ju lika irriterad på er Dao eftersom det verkar vara så att ni inte tror att det är tillräckligt stora problem för att vara just problem för dom kvinnor som faktiskt blir tvingade till att bära dessa.
ANNA2LINK skrev:Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Jag vill inte göra dom till offer, absolut inte.
O du förnekar att faktiska problem inte finns...
Dao skrev:Secrist skrev:...och andra gången "Ett gäng INVANDRARUNGAR vandaliserade"
Ser du nu Anna, vem du parar ihop dig med?!
Secrist skrev:Men blir ju lika irriterad på er Dao eftersom det verkar vara så att ni inte tror att det är tillräckligt stora problem för att vara just problem för dom kvinnor som faktiskt blir tvingade till att bära dessa..
Reta inte upp dig på pojkrumskommunisten Dao Anna. Han lever i sin egen lilla tillrättalagda värld som ingen ska ifrågasätta.
x-medborgare skrev:Stå på dig Anna man måste inte alltid följa mönstret man får tycka anorlunda..
Även om andra inte håller med..
Anna som aldrig ger sig på andra förtjänar respekt även om hon inte tycker rätt.
Enligt en röd tråd.
ANNA2LINK skrev:Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Jag vill inte göra dom till offer, absolut inte.
Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Dao skrev:ANNA2LINK skrev:Jag vill inte göra dom till offer, absolut inte.
Öhh... Va?
Förnekar jag att de INTE finns nu också?
Om du nu skall föra en OÄRLIG debatt, kan du väl ändå försöka föra en röd tråd i dina anklagelser...