Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
RedCloud
MartinLindgren
Sossar ee lata
7 posters

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-04-23, 20:12

    Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-23, 20:18

    Och vad vill dom då S-ee-L, dom vill återinsätta Taksin som ledare, en gubbe helt i din anda, som roffat åt sig en miljard förmögenhet på sitt eget folk vid sin tid vid makten!

    Men tydligen är den nuvarande regeringen än mer korrumperad!

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  RedCloud 2010-04-23, 20:24

    Plakat för kl 20 en fredagkväll..stackars familjen....
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-23, 20:26

    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!

    Ingen metallica konsert i helgen ?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  theward 2010-04-23, 20:32

    x-medborgare skrev:
    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!

    Ingen metallica konsert i helgen ?

    han orkar bara med ett par påhittade konserter i månaden... vet du.
    nu är han hemma och laddar upp hehe
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Tyvärr inte

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-04-23, 20:36

    x-medborgare skrev:
    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!

    Ingen metallica konsert i helgen ?

    Men är sugen på att se dom i Dublin i maj, då spelar dom alltid Wiskey in the jar, så jävla grym låt!!! cover från thin lizzy som i Metallica style blir än bättre.
    Lilla The Ward, du är så avundsjuk lilla vän tongue
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  theward 2010-04-23, 20:48

    Sossar ee lata skrev:
    x-medborgare skrev:
    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!

    Ingen metallica konsert i helgen ?

    Men är sugen på att se dom i Dublin i maj, då spelar dom alltid Wiskey in the jar, så jävla grym låt!!! cover från thin lizzy som i Metallica style blir än bättre.
    Lilla The Ward, du är så avundsjuk lilla vän tongue

    "Whiskey in the jar" är ingen Thin Lizzy låt.
    De gjorde bara en cover på denna låt Wink

    Nä jag är inte ett dugg avundsjuk...
    jag är övertygad om att jag besitter en större fantasi och idéförmåga än dig Razz

    ps sen prioterar jag mina resurser lite annorlunda helt enkelt
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  RedCloud 2010-04-23, 20:50

    "Whiskey in the jar" är ingen Thin Lizzy låt.

    Helt rätt tW:

    WIKIPEDIA
    Whiskey in the Jar är en traditionell irländsk folkvisa. På Irland spelas den ofta av de många folkmusikanterna, däribland en av de mest kända grupperna, The Dubliners.

    Whiskey in the Jar har spelat in många gånger, både av irländska och utländska grupper. Den kanske mest kända versionen gavs ut 1973 av Thin Lizzy med frontfiguren och sångaren Phil Lynott i spetsen, på skivan Vagabonds of the Western World, och Metallica har gjort en cover av den versionen.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  theward 2010-04-23, 20:52

    RedCloud skrev:
    "Whiskey in the jar" är ingen Thin Lizzy låt.

    Helt rätt tW:

    WIKIPEDIA
    Whiskey in the Jar är en traditionell irländsk folkvisa. På Irland spelas den ofta av de många folkmusikanterna, däribland en av de mest kända grupperna, The Dubliners.

    Whiskey in the Jar har spelat in många gånger, både av irländska och utländska grupper. Den kanske mest kända versionen gavs ut 1973 av Thin Lizzy med frontfiguren och sångaren Phil Lynott i spetsen, på skivan Vagabonds of the Western World, och Metallica har gjort en cover av den versionen.

    klart jag har rätt, jag kan min hårdrock Twisted Evil
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-23, 21:19

    Angående rött S-ee-L, i vårt nya rödgröna sverigen, som kommer växa fram efter valet 19 september behöver du inte vara orolig!

    Du kommer vara lika mycket värd som alla andra! bounce
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  berralarzon 2010-04-23, 21:30

    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!

    Nu är du ute på en cykel tur i fantasin seel hinkar du dunkvin i seepack nu?
    Varför i en diktatur som Thailand gränsar till ska inte alla få det lite bättre, förövrigt har du rest i norra Thailand någong gång javisst du hade inte tid du satt ju på diverse forum.
    Stackars din familj.
    //berra
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Red C & Berra

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-04-23, 22:02

    det enda ni kan komma på är "synd om din familj" hahaha min familj bor prima, frågan är väl hur era "familjer" mår, om man kan ha familj i en 10kvm koja i skogen? och som du Berra när man är helalkis? kanske går, vem vet?.

    Okej boys, jag trodde TL hade gjort Wiskey itj, men hur som helst, Metallica versionen är riktigt grym!! för egen del gillar jag de gamla Tallica låtarna i ny "tappning" bäst, inte mycket som slår Hit the lights som näst sista i Oslo!! grym!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  theward 2010-04-23, 23:46

    Sossar ee lata skrev:det enda ni kan komma på är "synd om din familj" hahaha min familj bor prima, frågan är väl hur era "familjer" mår, om man kan ha familj i en 10kvm koja i skogen? och som du Berra när man är helalkis? kanske går, vem vet?.

    Okej boys, jag trodde TL hade gjort Wiskey itj, men hur som helst, Metallica versionen är riktigt grym!! för egen del gillar jag de gamla Tallica låtarna i ny "tappning" bäst, inte mycket som slår Hit the lights som näst sista i Oslo!! grym!

    Min familj mår relativt bra...
    trots krämpor, sjukdommar och handikapp

    Vi är nog vad många skulle anse superlyckliga....
    Angående boendet bor jag i ett 85kvm stort hus med biutrymmen på c.a 50 kvm.
    Har en stor fin tomt på 2990kvm Razz
    Tyvärr är det inte färdigrenoverat pga av ekonomin som blev lidande då jag först blev arbetslös, senare sjuk(are)

    Min familj bor antingen i hus eller lägenheter på c:a80-90kvm...

    Kojor har jag två stycken.
    Den ena är oisolerad och är c.a 4,5 kvm stor
    Den andra är 9kvm och vinterbonad

    Både dessa ligger på natursköna, undangömda platser

    Så jag är inte ett dugg avundsjuk på dig Seel..
    Det enda som du kanske har, som inte jag har är bra hälsa
    och jag hoppas att du om du har bra hälsa.
    Vårdar den och verkligen förstår vilken välsignelse det är att var frisk o hel

    Konserter är kul, men alldeles för dyra(oftast)
    Musik kan man ju lyssna på ändå Wink

    Då lägger jag hellre de llla extrapengarna man har på annat...tex barnen
    Som ska få varsin cykel i födelsedagspresent(biltema, får det nog bli)

    ps glömde att jag har ett garage på c:a 70kvm också
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  KickTheRasist 2010-04-24, 00:08

    Sossar ee lata skrev:Nu håller "rödskjortorna" på att rasera Thailands ekonomi, vad oväntat att vänstern ställer till det, hoppas nu att sittande regering med militär hjälp slår ner terroristerna!!



    *asgarv*

    Det verkar ju vara att terroristerna är folk som vill vara kvitt av missbruk och korruption i detta landet eller ??


    Men Sel kanske kommer inte att gilla den förändring för att han kan ju väll inte importera Thailändska massörer här i Svea Land utan att betala skatt Smile

    Sponsored content


    Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör Empty Sv: Det är inte bara i Sverige som dom RÖDA förstör

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 17:32