Jag kan inte fatta att ni som hela tiden tror att sossarna står för arbetarna bara sväljer & sväljer! är det inte 25 miljonergårdar så är det 19 miljoner i lön EFTER skatt på 10 år, 4,5 miljoner i avg.vederlag, samt pension på 80.000:- i månaden, riktig arbetar inkomst må jag säga! eller vad säger du martin? har du dessa pengar också? när skall ni fatta att sossarna är hycklare och lurar er!!??
I mina knallblå ögon och inbiten högeranhängare som jag är så anser jag att de Margot ordnat för sig är helt rätt, men så är jag ju högerns höger och inte bidragssosse.
Så martin, Red v, Redc etc,etc, vad säger ni om Margot löner & pensioner etc, är dessa ok? Margot är ju er gud vad jag förstår, måste skära i det röda hjärtat nu när hon visar att hon är som den värsta snyltarn själv.
I mina knallblå ögon och inbiten högeranhängare som jag är så anser jag att de Margot ordnat för sig är helt rätt, men så är jag ju högerns höger och inte bidragssosse.
Så martin, Red v, Redc etc,etc, vad säger ni om Margot löner & pensioner etc, är dessa ok? Margot är ju er gud vad jag förstår, måste skära i det röda hjärtat nu när hon visar att hon är som den värsta snyltarn själv.