Sen är jag bombsäker och övertygad om att din älskade lilla borgarallians håller stenkoll på mätningarna!
Och tror inte dom gillar det dom ser månad efter månad!
martin7lindgren skrev:Martin har aldrig påstått att opinionsmätningar är polik, däremot så tror jag att mätningarna speglar politiken och vad vi väljare tycker?
Sen är jag bombsäker och övertygad om att din älskade lilla borgarallians håller stenkoll på mätningarna!
Och tror inte dom gillar det dom ser månad efter månad!
martin7lindgren skrev:Vem är farbror fredrik, är det inte så "fula gubbar" brukar säga till småbarn, hoppa upp i farbrors knä?
Sorry grabben, har aldrig varit min grej att hoppa upp i farbröders knän
(läs: ironi!) )
ANNA2LINK skrev:Ja jag undrar hur det kommer att bli när dom rödgröna har en tydlig rödgrön politik, hur opinionssiffrorna kommer att bli då? Jag gissar på att den rödgröna alliansen kommer att dra ifrån då och få ännu högre siffror...
ANNA2LINK skrev:Dom rödgröna kommer att enas var så säker. Dom håller på att jobba i det tysta hur dom ska lägga upp taktiken var så säker...
ANNA2LINK skrev:Nämner alliansen ens dessa tre ord som milstolpar för sin politik???
ANNA2LINK skrev:Pga att inte sossarna har tagit tag i detta på allvar och närmat sig högern mycket den senaste tiden...
fredrik rahm skrev:ANNA2LINK skrev:Pga att inte sossarna har tagit tag i detta på allvar och närmat sig högern mycket den senaste tiden...
anna du har ett tids begrepp som en hund=)
senaste tiden är "bara" sedan palmes dagar
att kalla över 35-39år för "senaste tiden" får tom en hund att ha ett bra tidsbegrepp vilket dom bevisat ej har
(dom blir lika glada om du varit borta i 1 timme eller 7 timmar)
Jasså? blir hundar verkligen glada för husse/matte varit borta? Jag trodde de blev glada för husse/matte kom hem! Så fel jag kan ha!
Men, jag böjer mig för fredrik i detta... Han han hundvana som inte jag har.
Regndrottning skrev:
Den bjöd du på, fredrik!
Regndrottning skrev:Debattera?
Nej, inte just nu... blir bara tjat då. Jag återkommer när jag har något att säga i ämnet.
Fast den föregående var bara för bra för att låta gå okommenterad...
fredrik rahm skrev:Regndrottning skrev:Debattera?
Nej, inte just nu... blir bara tjat då. Jag återkommer när jag har något att säga i ämnet.
Fast den föregående var bara för bra för att låta gå okommenterad...
se en sosse titta upp ur den rödgröna röran