Nu är det såatt jag för min valfight på mitt sätt, inte på ditt sätt Sniper,
Sen tar jag helt avstånd från SD!
martin7lindgren skrev:Nu är det såatt jag för min valfight på mitt sätt, inte på ditt sätt Sniper,
martin7lindgren skrev:Ja inte har jag varken något att tacka eller be om ursäkt till dig för iallafall. Mr. Råtta!
Jag är också skattebetalare!
Jo, genom att på varenda fråga du fick enbart svara att du tar AVSTÅND från SD, men ALDRIG att du ansåg att sådana metoder var odemokratiska.martin7lindgren skrev:Nu får du fan ta och ge dig Sniper, exakt var och när har jag sagt att det är okey?
Sorry Martin, har du inte ens den lilla gnuttan självinsikt och vetskap om vad du skriver så GLÖM det, det innebär bara att man helt enkelt ska bortse för vad du skriver eftersom du tydligen INTE vet det!!martin7lindgren skrev:Du slingrar dig och snackar en massa skit, du har fått hur många svar som helst,
Det får räcka med det, vad är du ute efter egentligen, tycker du att du når ditt mål, om inte, LYCKA TILL!
martin7lindgren skrev:Som jag sagt tidigare Mr. Rahm, det är aldrig jag som kastar första stenen, det gör du, så även idag,
Så det är bara för dig att slicka av tummen så kan matchen börja!
martin7lindgren skrev:Som jag sagt tidigare Mr. Rahm, det är aldrig jag som kastar första stenen, det gör du, så även idag,
Hur klarade denna individ finansieringen av sitt narkotika missbruk ylar MR. Raahhhmmmm, utan att veta vad han snackar om!
Det kanske varit individens minsta probglem, p.g.a att det inte funnits något att finansiera,
MEN DET KRÄVS DET NOG LITE FLERA HJÄRCELLER ATT BEGRIPA ÄN Mr. RAAHHHMMMMM!
KAN PRODUCERA!
Menar du att Socialen försåg dig med Amfetamin?martin7lindgren skrev:Som jag sagt tidigare Mr. Rahm, det är aldrig jag som kastar första stenen, det gör du, så även idag,
Hur klarade denna individ finansieringen av sitt narkotika missbruk ylar MR. Raahhhmmmm, utan att veta vad han snackar om!
Det kanske varit individens minsta probglem, p.g.a att det inte funnits något att finansiera,
MEN DET KRÄVS DET NOG LITE FLERA HJÄRCELLER ATT BEGRIPA ÄN Mr. RAAHHHMMMMM!
KAN PRODUCERA!