Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
F.I.S.T
Vercingetorix
MartinLindgren
Dao
Kakmonstret
9 posters

    64 dagar kvar

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    64 dagar kvar - Sida 3 Empty Sv: 64 dagar kvar

    Inlägg  Sniperace 2010-04-22, 14:43

    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:Jag tror inte Victorias fest kommer av sig, hennes kommande äktenskap berörs nog inte av att hennes systers trolovade varit otrogen.

    så, nej, jag tror INTE att hennes fest kommer av sig Very Happy

    Beror på Media ... dom brukar inte missa en sån här chans om inte våra bidragsmiljoner uppslukade av bernadottes hamnar hos pressen som tystande pengar

    Nu tror jag inte detta kommer orsaka en sådan sak, men nu är vi framme vid frågan, ska syskons och deras saker påverka resten av familjen i anseende osv utåt?

    Ska ex en mördares familj svärtas ner för vad denne gör?

    som jag sagt tidigare, Victorias kärlek till Daniel har inget att göra med Jonas svek mot Madeleine...

    Håller med .. men frågan är om Media håller med

    Media vill sälja tidningar.... hade det rört sig om familjen svensson skulle det inte stått en rad.....

    en av nackdelarna med att vara kändisar Very Happy

    Jag har aldrig gillat detta med den förföljese som görs mot sådana, aldrig någon egen privat sfär, och allt dessa gör ska ventileras i media.... USCH...

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 06:34