Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan
En historisk händelse som inte bör missas.
Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.
Jag ska försöka ta mig in och stå på eller i närheten av Norrbro när de gifter sig. Sannolikt kommer det bli den största folksamlingen i Sveriges historia då så många undersåtar vill hylla Kronprinsessan
Hur kan man vara så avundsjuk & bitter!!!!???
En historisk händelse Som Inte Bör missas. [/ quote]
en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta? [/ quote]
Hur kan man vara så avundsjuk & bitter!!!!???
RedCloud skrev:En historisk händelse som inte bör missas.
en bidragsparasit gifter sig med en gymägare, vad är det intressanta ?
Bättre än en cancersvulst som är gift med en tjock kossa.
Sossar ee lata skrev:en avundsjuk bidragsparasit
Kakmonstret skrev:till det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och Herr Daniel.
Redvictory skrev:
Knapadeln från PauRedCloud skrev:Bättre än en cancersvulst som är gift med en tjock kossa.
Håller faktiskt med....
Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna.
Redvictory skrev:[
Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar![/color]
Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!
Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös.
Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!
Av den enkla anledningen att det inte är en privat angelägenhet utan en statsfråga. Dessutom lär inkomsterna från alla turister vida överstiga kostnaderna. Se det som en investering så slipper du ligga sömnlös.
marxisten skrev:Secrist skrev:Ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om deras bröllop för jag känner dem inte och är inte bjuden! det jag blir förbannad över är att kostnaderna för bröllopet sker på bekostnad av våra skattepengar!
Så att pröjsa för att två parasittala odemokratiska element i svenska samhället ska gifta sig är en investering, men det är inte en investering att ha en vettig sjukförsäkring för den vanliga grovarbetaren?
Högerpolitik i ett nötskal.