KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:citat:
"suck, hur är det anser DU att de som bryter sig in i dessa sovrum och mördar barnen är HJÄLTAR och att det enbart ska lastas föräldrarna?"
Suck?!
Alltså jag vet inte om spelar lobotomerad eller är du verkligen det??
Hur i helsike kan du göra ett offer av en förövare ?? Den huset som du snackar om är inte "DERAS HUS" Fatta den!!!!.
Den huset är Palestinsk och är taget av dem genom read --->>>> "ETNISK RENSNING".
Placerar dem sina barn i denna huset då är faktisk deras fel.
och då anser du att det är helt rätt och riktigt att smyga sig in och skära halsen av BARNEN, eftersom de är försvarslösa, och sedan fegt smyga ut utan att röra föräldrarna?
är du verkligen lobotomerad, det brukat ta bort alla känslor osv...
Den är inte rätt att döda någon barn , men dem som tog över palestinsk hus vet att dem kommer få bestraffning.
Sen kan vi vända resonemanget och ställa en fråga så här :
Är det rätt att förtrycka , mörda , ockupera i mer än 60 år??
Vem gär dem rätten att göra så ??
Gud??
citat:
"nu var det just att med berått mod mörda barn vi talade om, vill du debattera annat så starta en egen tråd om det..."
Nej det tycker jag inte, denna mord som utförs är resultatet av det som din kärra fascist stat gör diverse ETNISK RENSNING!!!
citat:
"och att inte kunna rätt ut säga att det är fel, utan att komma med MEN.... det är ynkligt KTR... mycket ynkligt."
Personligen tycker jag att det är sjuk att göra så!! , men det är just din kära Israel som är orsaken för allt skit som händer där fatta den en gång !!!
citat:
"ser du dem som gör så som hjältar eller ser du dem som fega as?"
Fega as !!!
citat:
"jag ser dem som fega as, oavsett om en palestinier eller Israel gör så..."
Bra då har vi något gemensamt , men sen kom ihåg återigen allt sånt skit är resultat av illegal ockupation och etnisk rensning!!!