RedCloud skrev:NollKolBlueHeaven skrev:en balanskonstnär av sällan skådad kaliber!
Sant, där du faller, står jag kvar, rakryggad....
Stalinslickare och Stalins rövlapp, en sån som dig skulle Stalin utnämna till clownen!
RedCloud skrev:NollKolBlueHeaven skrev:en balanskonstnär av sällan skådad kaliber!
Sant, där du faller, står jag kvar, rakryggad....
NollKollBlueHeaven skrev:Stalinslickare och Stalins rövlapp, en sån som dig skulle Stalin utnämna till clownen!
NollKollBlueHeaven skrev:Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?
redalert skrev:
Inte rc inte han är ju corvens lilla gullegris, en balanskonstnär av sällan skådad kaliber!
Corven skrev:redalert skrev:
Inte rc inte han är ju corvens lilla gullegris, en balanskonstnär av sällan skådad kaliber!
Nu har jag ju aldrig påstått att RedCloud är någon ängel, han kan nog både ge och ta, och gör sig skyldig till påhopp han också, men att påstå att han skulle vara skuld till allt, som ni gör, det är bara larvigt. Framförallt är det larvigt att som ni gör hoppa på honom oavsett vad han skriver. Att som du till ex hoppa på honom för att han önskade Leena-66 trevlig resa, säger ju en del om ditt uppförande också, eller hur?
NollKollBlue skrev:Men vad säger du om hans avatar med nazistanspelningar och hänga in Reinfeldt i den samlingen där..
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Men vad säger du om hans avatar med nazistanspelningar och hänga in Reinfeldt i den samlingen där..
Be Seel ändra sin så ändrar jag min....
Ser du inte viss skillnad, Ohly anser ju själv att både Lenin och Castro är hans förebilder?
RedCloud skrev:Ser du inte viss skillnad, Ohly anser ju själv att både Lenin och Castro är hans förebilder?
*fniss*
Vad är det för ett svar när man inget begriper?
redalert skrev:
Men vad säger du om hans avatar med nazistanspelningar och hänga in Reinfeldt i den samlingen där.......jasså ingenting så förvånad jag blir!
Men vad säger du om hans avatar med nazistanspelningar och hänga in Reinfeldt i den samlingen där.......jasså ingenting så förvånad jag blir!
Nu har jag inte uttryckt några åsikter om folks avatarer överhuvudtaget, så varför skulle jag kritisera just RedClouds? Och den är inte värre än seels, och jag har inte sett dig beklaga dig över den.
lazy skrev:Då kan vi vara överens om att RC:s avatar och Sel:s avatar inte bör vara "hemma" på ett forum ö.h.t?
redalert skrev:
Silar mygg och sväljer kameler?
Gällande sel's avatar så får du nog läsa lite bättre vad som sägs och inte innan du drar förhastade slutsatser!
RedCloud skrev:Adolf = höger
Pinochet = höger
Fredrik = höger
så vad är problemet ?
Silar mygg och sväljer kameler?
Gällande sel's avatar så får du nog läsa lite bättre vad som sägs och inte innan du drar förhastade slutsatser!
Helt ärligt har det förekommit betydligt värre avatarer än just dessa två. Men ingen har beklagat sig över dom. Det är väldigt tydligt att seels och RedClouds avatarer är motpoler till varandra. Så jag bryr mig inte.
Att man orkar lägga ner energi på att reta sig på sånt späder ju bara på min åsikt att det är RedClouds blotta existens som är ditt problem. Inte vad han egentligen skriver.
Fredrik är LIBERAL!
RedCloud skrev:Fredrik är LIBERAL!
*fniss*
Högerpartiet blev ehhh moderaterna.....
Kuggfrågan: vilken partiledare har moderaterna ?
Att man orkar lägga ner energi på att reta sig på sånt späder ju bara på min åsikt att det är RedClouds blotta existens som är ditt problem. Inte vad han egentligen skriver.
lazy skrev:
Vad skriver RC egentligen? Alliansen med z verkar vara helt OK, att jämställa vår
statsminister med Hitler verkar också helt OK, undrar om det hade varit OK om
jag hade jämställt Mona S med Ahmadinejad?