+5
Dao
RedCloud
x-medborgare
Kakmonstret
F.I.S.T
9 posters
En bok att läsa om högerns rätta jag
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
En bok att läsa om högerns rätta jag
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Hitler, din och RC:s allierade som delade på Polen.
Ni firar väl den polske presidentens död idag.
Ni firar väl den polske presidentens död idag.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Det är ingen förnekelse kan bara inte få ihop vad stalin har med svensk vänster 2000 talet att göra.
Lika korkat som när man snackar skatter och höger ylar 100% det är ju så löjligt så varför besvära sig med att ens bemöta sådant med annat en trams..
Lika korkat som när man snackar skatter och höger ylar 100% det är ju så löjligt så varför besvära sig med att ens bemöta sådant med annat en trams..
Senast ändrad av x-medborgare den 2010-04-11, 16:37, ändrad totalt 1 gång
Kakmonstret skrev:Hitler, din och RC:s allierade som delade på Polen.
Nej
Kakmonstret skrev:Ni firar väl den polske presidentens död idag.
Nej
Varför inte. Polens president var väl ett fascistsvin enligt er?
Varför skulle vi fira nått så tragiskt.. Kakan du verkar gotta dig i andras olycka varför inga leksaker när du var liten ?
Kakmonstret skrev:Varför inte. Polens president var väl ett fascistsvin enligt er?
Jag gottar mig inte i andras död !..... hur du kommer på tanken ens måste ha att göra med hur du tänker !!
Jag gottar mig inte i andras olycka. Jag sörjer med Polens folk. Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman. Leksaker hade jag absolut ingen brist på
Många som dog var hjältar som kämpat mot General Jaruzelskis vidriga kommunistregim i Polen.
RC är en tillräckligt stor idiot för att fira en presidents död.
Många som dog var hjältar som kämpat mot General Jaruzelskis vidriga kommunistregim i Polen.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Jag gottar mig inte i andras olycka.
Var det DÄRFÖR du använde min sorg över en förlorad vän till att smäda och håna ?
Men du, jag har ju sagt att det finns terapi mot ditt mindervärdeskomplex....
- Inlägg 10
Sv: En bok att läsa om högerns rätta jag
Kakmonstret skrev:Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman
Förklara ... var det Stalins spöke som orsakade olyckan ?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 11
Förklara ... var det Stalins spöke som orsakade olyckan ?
En så barnkär farbror ?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 12
Kakmonstret skrev:Jag gottar mig inte i andras olycka. Jag sörjer med Polens folk. Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman. Leksaker hade jag absolut ingen brist på
Så det var kommunismens fel att planet störtade???
Din resonemang häpnar stuntals...
Var Jaruzelski kommunist? De som kämpade mot honom, främst Solidaritet, var i allt utom retorik - kommunister!
De krävde det kommunister alltid har krävt i alla tider, mot de som kommunister i alla tider bekämpat!
Sen att de blev inlurade i den nyliberala doktrinen kan man nog bara tillskriva naivism...
- Inlägg 13
Ja jävlar hur det går att få till det..
- Inlägg 14
Monstret .... fortfarande ingen förklaring till hur kommunismen är ansvarig för planets krasch....?
Har du inside information om hur det gick till tycker jag du kan dela med dig av den till Polsk polis.... fast det är klart ... om du vet så mycket kanske du inte har rent mjöl i påsen vad gäller olyckan
Har du inside information om hur det gick till tycker jag du kan dela med dig av den till Polsk polis.... fast det är klart ... om du vet så mycket kanske du inte har rent mjöl i påsen vad gäller olyckan
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 15
F.I.S.T skrev:Monstret .... fortfarande ingen förklaring till hur kommunismen är ansvarig för planets krasch....?
KGB sänkte planet därmed är det kommunismens skuld och hade inte kommunisterna dödat från början så hade ingen polsk delegation behövt åka dit!
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 16
En bok om vänsterns rätta jag......
http://jyrilina.com/index.php?page=sovjetiskt-inflytande-i-sverige--om-sveriges-vaeg-utfoer
http://jyrilina.com/index.php?page=sovjetiskt-inflytande-i-sverige--om-sveriges-vaeg-utfoer
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 17
Nu tog nog Allerten med stjärten i så det kom i brallan,vilken tur att mamsen och lilla frun står beredda!
Allerten verkar gå på högtryck ikväll, som en ångmaskin ungefär?
Bara höra hur dessa blåingar sitter och gottar sig i polens olycka säger ju det mesta om blåingarna,
Men ingenting vi inte redan visste!
Allerten verkar gå på högtryck ikväll, som en ångmaskin ungefär?
Bara höra hur dessa blåingar sitter och gottar sig i polens olycka säger ju det mesta om blåingarna,
Men ingenting vi inte redan visste!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 18
Fel
Indirekt var det det. Tack vare det kommunistiska vanstyret så lämnades landet i svår fattigdom och nerkört i botten.
Indirekt var det det. Tack vare det kommunistiska vanstyret så lämnades landet i svår fattigdom och nerkört i botten.
- Inlägg 19
Secrist skrev:Så det var kommunismens fel att planet störtade???
Ja du det kan inte vara lätt att vara borgare, som måste tillbringa sin tid med att hitta på olika sätt att andra skuld för eget misslyckande.
Eller som i detta fall, en olycka.
Men jag vet ju nu, att de flesta höger anser att fattigdom i världen, svältande människor oxå är självförvållat av de svältande.
Fast verkligheten är att den globaliserade världen är ett enda stort pyramidspel.
Att den rikedom en liten topp av västvärlden har (toppen på en pyramig) beror på att man ser till att utnyttja och suga ut andra....
Hur förklarar du alla planstörtningar i väst då ??
Du få fan e mig skylla dig själv när jag iom detta inlägg påstår att om du står för detta, så är du en mycket sjuk person.
- Inlägg 20
Secrist skrev:Så det var kommunismens fel att planet störtade???
Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 21
Neka
Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...
Dao fortsätter sin desperatat kamp för att bortförklara hur kommunister inte är kommunister. Åtminstone när det passar kommunisternas historieskrivning.
Dao fortsätter sin desperatat kamp för att bortförklara hur kommunister inte är kommunister. Åtminstone när det passar kommunisternas historieskrivning.
- Inlägg 22
Secrist skrev:Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...
Bortförklara? Vad försöker jag bortförklara?
Däremot har ingen kunnat förklara för mig hur politiker som agerar i allt utom retoriken som fascister kan kallas för kommunister, enbart för att de själva kallar sig för detta..! Istället kommer dina vanliga korkade "one-liners", som säger mer om dig än den du riktar dem åt.
Om nu vem som helst blir betraktad som kommunist som kallar sig för detta, varför kan då jag inte kalla mig för moderat - och därmed ses som sådan?
Svara nu ärligt på den frågan åtminstone, eftersom du i vanlig ordning tänker undvika den stora frågan här...
- Inlägg 23
Secrist skrev:Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...
Definiera "kommunist" rent politiskt ... och härinra detta till svensk politik... eftersom du fortfarande tror på spöken likt Machartyismens USA.
och prova beskriv detta med egna ord....