Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Dao
RedCloud
x-medborgare
Kakmonstret
F.I.S.T
9 posters

En bok att läsa om högerns rätta jag

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

En bok att läsa om högerns rätta jag Empty En bok att läsa om högerns rätta jag

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-11, 16:33

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf

Kakmonstret vill gärna "diskutera" på detta viset så OK då
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

En bok att läsa om högerns rätta jag Empty Sv: En bok att läsa om högerns rätta jag

Inlägg  Kakmonstret 2010-04-11, 16:35

Hitler, din och RC:s allierade som delade på Polen.

Ni firar väl den polske presidentens död idag.
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

En bok att läsa om högerns rätta jag Empty Sv: En bok att läsa om högerns rätta jag

Inlägg  x-medborgare 2010-04-11, 16:37

Det är ingen förnekelse kan bara inte få ihop vad stalin har med svensk vänster 2000 talet att göra.
    Lika korkat som när man snackar skatter och höger ylar 100% det är ju så löjligt så varför besvära sig med att ens bemöta sådant med annat en trams..

Senast ändrad av x-medborgare den 2010-04-11, 16:37, ändrad totalt 1 gång
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-11, 16:37

Kakmonstret skrev:Hitler, din och RC:s allierade som delade på Polen.

Nej

Kakmonstret skrev:Ni firar väl den polske presidentens död idag.

Nej
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-04-11, 16:39

Varför inte. Polens president var väl ett fascistsvin enligt er?
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-04-11, 16:39

Varför skulle vi fira nått så tragiskt.. Kakan du verkar gotta dig i andras olycka varför inga leksaker när du var liten ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-11, 16:41

Kakmonstret skrev:Varför inte. Polens president var väl ett fascistsvin enligt er?

Jag gottar mig inte i andras död !..... hur du kommer på tanken ens måste ha att göra med hur du tänker !!
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-04-11, 16:44

Jag gottar mig inte i andras olycka. Jag sörjer med Polens folk. Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman. Leksaker hade jag absolut ingen brist på Smile

Många som dog var hjältar som kämpat mot General Jaruzelskis vidriga kommunistregim i Polen.

RC är en tillräckligt stor idiot för att fira en presidents död.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-04-11, 16:46

Jag gottar mig inte i andras olycka.

Var det DÄRFÖR du använde min sorg över en förlorad vän till att smäda och håna ?

Men du, jag har ju sagt att det finns terapi mot ditt mindervärdeskomplex....
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-11, 17:03

Kakmonstret skrev:Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman

Förklara ... var det Stalins spöke som orsakade olyckan ?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-04-11, 17:10

Förklara ... var det Stalins spöke som orsakade olyckan ?

En så barnkär farbror ?

En bok att läsa om högerns rätta jag Stalin_poster
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-04-11, 18:38

Kakmonstret skrev:Jag gottar mig inte i andras olycka. Jag sörjer med Polens folk. Kommunismens ondska spökar fortfarande i Katyn och tog den polska ledningen med sig i dimman. Leksaker hade jag absolut ingen brist på Smile

Många som dog var hjältar som kämpat mot General Jaruzelskis vidriga kommunistregim i Polen.

Så det var kommunismens fel att planet störtade???

Din resonemang häpnar stuntals...

Var Jaruzelski kommunist? De som kämpade mot honom, främst Solidaritet, var i allt utom retorik - kommunister!

De krävde det kommunister alltid har krävt i alla tider, mot de som kommunister i alla tider bekämpat!

Sen att de blev inlurade i den nyliberala doktrinen kan man nog bara tillskriva naivism...
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-04-11, 18:40

Ja jävlar hur det går att få till det..
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-11, 22:34

Monstret .... fortfarande ingen förklaring till hur kommunismen är ansvarig för planets krasch....?
    Har du inside information om hur det gick till tycker jag du kan dela med dig av den till Polsk polis.... fast det är klart ... om du vet så mycket kanske du inte har rent mjöl i påsen vad gäller olyckan
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-04-11, 23:35

F.I.S.T skrev:Monstret .... fortfarande ingen förklaring till hur kommunismen är ansvarig för planets krasch....?
    Har du inside information om hur det gick till tycker jag du kan dela med dig av den till Polsk polis.... fast det är klart ... om du vet så mycket kanske du inte har rent mjöl i påsen vad gäller olyckan

KGB sänkte planet därmed är det kommunismens skuld och hade inte kommunisterna dödat från början så hade ingen polsk delegation behövt åka dit! affraid
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2010-04-11, 23:45

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-04-11, 23:52

Nu tog nog Allerten med stjärten i så det kom i brallan,vilken tur att mamsen och lilla frun står beredda!

Allerten verkar gå på högtryck ikväll, som en ångmaskin ungefär?

Bara höra hur dessa blåingar sitter och gottar sig i polens olycka säger ju det mesta om blåingarna,
    Men ingenting vi inte redan visste!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

En bok att läsa om högerns rätta jag Empty Fel

Inlägg  Secrist 2010-04-12, 08:50

Indirekt var det det. Tack vare det kommunistiska vanstyret så lämnades landet i svår fattigdom och nerkört i botten.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-12, 11:11

Secrist skrev:Så det var kommunismens fel att planet störtade???

Indirekt var det det. Tack vare det kommunistiska vanstyret så lämnades landet i svår fattigdom och nerkört i botten.

Ja du det kan inte vara lätt att vara borgare, som måste tillbringa sin tid med att hitta på olika sätt att andra skuld för eget misslyckande.
    Eller som i detta fall, en olycka.
    Men jag vet ju nu, att de flesta höger anser att fattigdom i världen, svältande människor oxå är självförvållat av de svältande.
    Fast verkligheten är att den globaliserade världen är ett enda stort pyramidspel.
    Att den rikedom en liten topp av västvärlden har (toppen på en pyramig) beror på att man ser till att utnyttja och suga ut andra....

Hur förklarar du alla planstörtningar i väst då ??

Du få fan e mig skylla dig själv när jag iom detta inlägg påstår att om du står för detta, så är du en mycket sjuk person.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-04-12, 12:19

Secrist skrev:Så det var kommunismens fel att planet störtade???

Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

En bok att läsa om högerns rätta jag Empty Neka

Inlägg  Secrist 2010-04-12, 13:04

Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...

Dao fortsätter sin desperatat kamp för att bortförklara hur kommunister inte är kommunister. Åtminstone när det passar kommunisternas historieskrivning.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-04-12, 15:28

Secrist skrev:Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...

Dao fortsätter sin desperatat kamp för att bortförklara hur kommunister inte är kommunister. Åtminstone när det passar kommunisternas historieskrivning.

Bortförklara? Vad försöker jag bortförklara?

Däremot har ingen kunnat förklara för mig hur politiker som agerar i allt utom retoriken som fascister kan kallas för kommunister, enbart för att de själva kallar sig för detta..! Istället kommer dina vanliga korkade "one-liners", som säger mer om dig än den du riktar dem åt.

Om nu vem som helst blir betraktad som kommunist som kallar sig för detta, varför kan då jag inte kalla mig för moderat - och därmed ses som sådan?

Svara nu ärligt på den frågan åtminstone, eftersom du i vanlig ordning tänker undvika den stora frågan här...
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-12, 18:06

Secrist skrev:Sedan -89 har det varit nyliberalt vanstyre! Samma maktskifte fortsatte med sin mer korrekta identitet...

Definiera "kommunist" rent politiskt ... och härinra detta till svensk politik... eftersom du fortfarande tror på spöken likt Machartyismens USA.
    och prova beskriv detta med egna ord.... lol!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:17