Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
KickTheRasist
Sossar-e-lata
råttan.
MartinLindgren
ANNA2LINK
Blåfront
10 posters

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 12:11

    Denna artikel bevisar det var S som startade hetsjakten!

    http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/artikel_1049431.svd

    Samhällets betalningsåtagande gentemot förtidspensionärerna motsvarar i dagsläget cirka 700 miljarder kronor, vilket motsvarar mer än halva statsskulden.

    flower

    Regeringens förhoppning är att antalet förtidspensionärer ska minska i faktiska tal. Det räcker inte att ökningen avstannar. Fler som redan är förtidspensionerade ska också återföras till arbetsmarknaden.

    Hur många av er rödingar erkänner detta idag?

    flower

    Inom några år är förhoppningen att återkommande utredningssamtal mellan försäkringskassan och de förtidspensionerade ska leda till att fler återgår till arbetsmarknaden.

    Trots detta röstade ni på S och de rödgröna! Ni skröt med 2,6% och Göran Kom tillbaka!

    geek

    Utsikterna för förtidspensionärer att få jobb är dock små – åtminstone i dagens arbetsmarknadsläge. De står ofta längst bak i arbetslöshetskön. Främst finns de som redan har jobb och är sugna på att byta – de går alltid först. Därefter kommer välutbildade öppet arbetslösa och därefter alla andra arbetslösa, en del sjuka som återgår i arbete och så vidare.

    Vilka gnäller nu?

    Ja fyfan för ljugande rödjävlar!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Dom blå

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 12:17

    Då ska dom blå jaga på ännu mer så folk i Sverige mår ännu sämre Blåfront??? Jag kan sätta 110% på att det faktiskt är så i dag... och vad föder stress??? Ännu mer stress och sjukdomar och elände... Sverige är inne i en ond cirkel nu och den måste vi ta oss ur om vi ska vara ett bra välfärdsland som vi håller på att rasera i dag!!!Frågan är om Sverige är till 100% ett välfärdsland i dag??? Jag tycker det inte.... Dom som har pengar dom har mycket och dom som knappast inget har har för lite. Heja Sverige!!!

    Sverige är ett välfärdsland för dom med stor plånbok och dom som inte har det då???
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 12:24

    Då ska dom blåa

    För i helvete.... sluta skyll allt på blåa!

    Nu ska du svara på de 50.000 utförsäkrade

    1. Har de gått samverkan för sjuka?
    2. Har de provat arbetsuppgifter hos egna arbetsgivaren?
    3. Har de fått ett slutdokument från FK?
    4. Har de gjort någonting allsÄ?
    5. Är arbetsförmågan 25% 50% eller 75%?
    6. Kommer de få rätt till ersättning för den arbetsförmåga de inte har?

    VARFÖR ERKÄNNER DU INTE SOSSARNAS KAST ANNA2LINK?

    DU RÖSTADE PÅ DOM 2006 TROTS DETTA!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Nej

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 12:28

    Nej Blåfront jag röstade inte på sossarna 2006 och inte på vänstern...

    Detta är ju löjligt blåfront att skylla ifrån siig allt på sossarna när högern för ännu sämre politik... Men det vet jag att inte du tycker...
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Blåfrånt

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 12:29

    Anser du Blåfrånt att Sverige till 100% är ett välfärdsland för alla Sveriges invånare???
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 12:51

    Anna

    När s 2005 införde hårdare regler

    då tycker du det är löjligt att skylla på sossarna?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 12:52

    Anna

    https://2img.net/r/ihimizer/img194/2070/74369149.jpg

    Varför fick man inte en sådan med sossarnas hetsjakt?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Nej

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 13:03

    [color=yellow]Anna

    När s 2005 införde hårdare regler

    då tycker du det är löjligt att skylla på sossarna?
    Blåfront





    [color=white]Nej det anser jag inte heller. En anledning till att jag inte röstar längre på sossarna är just att dom har blivit ett sämre parti ex när det gäller detta och att sossana har närmat sig högern för mycket som sossarna som parti har förlorat många väljare på bl a.[/color]
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 13:17

    anna

    ska du klicka på min länk och kommentera den?

    flower
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Bra

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 13:23

    Ja men det är ju bra Blåfront att dom minskar, men bara det inte sker på den sjukas bekostnad om dom fortfarande är sjuka. Är man sjuk så är man. Annars är det bra att förtidspensionärer minskar, det anser nog dom flesta! alien


    Senast ändrad av ANNA2LINK den 2009-08-01, 13:31, ändrad totalt 2 gånger
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 13:27

    Sossarna, nej, nej det är SD.s fel allihop?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  råttan. 2009-08-01, 13:29

    Hej martin,

    Har du projekterat något idag? Eller kanske anklagat några för att vara nazister, eller rent av sig påstått att någon är pedofil?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 13:39

    Sossarna beslutade om en översyn av sjukförsäkringen, borgarna genomför en utförsäkring av 1000 tals människor?

    Aldrig att sossarna bara skulle komma påtanken att kasta ut sjuka människor i tomma intet, aldrig?

    Borgarna kommer också få stå till svars inför väljarna 2010, något varken du Mr.Bluefront eller ditt lilla puttefnaskparti kan göra något åt!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 13:43

    anna

    ska du klicka min länk och kommentera?

    Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 13:45

    Mr.Råtta som sagt, du får stå för din skit själv,

    Att du delar ideologi med Hitler står helt klar, sen skulle det inte förvåna mig om en usling som du gillar smågrabbar också,

    Men då måste dom väl vara blonda och blåögda?

    Sen är du en stor skitstövel värsta sorten i mina ögon, vänta dig ingen nåd från mig!


    Du vet sjuka, handikappade och gamla är varken tärande eller lata som du ylat om i flera år, vi är människor precis som du!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-01, 13:45

    martin

    borgarna kommer få stå till svars

    samtidigt säger du sossarna aldrig skulle kasta ut?

    VARFÖR I HELVETE LÄSER DU INTE LÄNKEN OCH MINA CITAT!!

    SOSSARNA KASTADE UT FOLK PÅ GATAN! JAG ÄR EN AV DOM!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 13:54

    Ditt rasistskit står nog dom flesta upp i halsen, iallafall mig?

    Både du och ditt puttefnaskparti SD måste bekämpas på alla sätt!


    Blev du utkastad på gatan, berätta?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Martin svamlar som vanligt

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-01, 13:56

    min egen mor blev utkastad på gatan som ni kallar det av sosseregeringen då hon blev utförsäkrad trots en svår lungsjukdom, utan att få träffa en läkare så blev hon alltså utförsäkrad under sossetiden, det vet väl alla som kan tänka lite att sossarna startade utförsäkringarna.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Snälla ni

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 14:46

    Vare sig om man blir "utkastad" ifrån Vänstern eller högern spelar det någon roll det är lika fel ifrån båda håll!!!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Ähh

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-01, 14:49

    man får fan ta hand lite om sig själv också, inte bara lite på staten om man blir sjuk! alla som jobbar ska spara MINST 2000:- i månaden, annars lever man över sina tillgångar och det inkluderar att ha skaffat för många barn!!! en del bara "pluppar" ur sig ungar utan att ha räknat på om man klarar det, sen ska staten ta hand om allt!!! skäms
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sossar är lata

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 14:53

    Sossar är lata, är det inte barnen som vi lever för??? Utan barn stannar Sverige, världen... Men visst alla vuxna måste ta ansvar över sina barn som i framtiden ska ta hand om sina egna liv på ett ansvarsfullt sätt...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 17:36

    Blåfront skrev:martin

    borgarna kommer få stå till svars

    samtidigt säger du sossarna aldrig skulle kasta ut?

    VARFÖR I HELVETE LÄSER DU INTE LÄNKEN OCH MINA CITAT!!

    SOSSARNA KASTADE UT FOLK PÅ GATAN! JAG ÄR EN AV DOM!!



    Har du haft problem med Valium missbruk och inte betalat hyra som du har fått av Socialtjänsten ??
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  blueheaven 2009-08-01, 18:00

    ANNA2LINK skrev:Sossar är lata, är det inte barnen som vi lever för??? Utan barn stannar Sverige, världen... Men visst alla vuxna måste ta ansvar över sina barn som i framtiden ska ta hand om sina egna liv på ett ansvarsfullt sätt...

    Men Anna är det inte på sin plats att tänka efter före man skaffar en mssa barn?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Jo

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 18:03

    Jo BH det är det.Jag anser inte heller att man ska skaffa barn om man inte kan ta ansvar för dom.Hej Föresten BH det var ett tag sen!!! alien
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  blueheaven 2009-08-01, 18:24

    Hej Anna välkommen tillbaka! Smile

    Sponsored content


    S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS! Empty Sv: S STARTADE HETSJAKTEN MOT SJUKA! BEVIS!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:45