Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
mimra
Secrist
lazy
Redvictory
ANNA2LINK
berralarzon
Regndrottning
MartinLindgren
x-medborgare
F.I.S.T
Dao
15 posters

Jag är moderat!

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Jag är moderat! - Sida 3 Empty Sv: Jag är moderat!

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-08, 02:37

Dao skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Dao skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:.... Jasså du ??? ... på samma basis som du anklagar DAO för att hylla sig själv genom att kritisera andras inlägg och debatteknik, så blir du oxå självförhärligande i dina uttryck, om man nu ska rätta sig efter hur du ser DAO som självförhärligande....

Tja, vi lever i ett fritt land så du får tycka vad du vill. Du är rätt duktig på att höja dina egna inlägg som något alldeles fantastisk bra inlägg.

Och hur får du till detta ? Cool

Han får till vad han vill, när och hur han vill!

Bara det at först hävda att han aldrig hyllat sig själv, för att sedan hävda att han har "bägge fötterna i verkligheten", till skillnad från andra, visar att han uppenbarligen saknar en ganska stor portion självinsikt! Laughing

Det låter lite i stil med råttans självförhärligande om att det nu på hans nya forum, skulle finnas "en admin att lita på", till skillnad från testaren och AC Laughing

Lite gulliga är de dock, i sin iver att demonisera alla andra - gör de bort sig gång på gång!

Allt medan de undviker att föra ett demokratiskt samtal i känsliga ämnen!

Jag har ingen strävan att "vinna" debatter - men ibland känns det som att sparka på liggande... Smile

Det är när de blir svarslösa..... och vi DEBATTERAR oss fram ur situationer och diskussioner, som de måste försöka hävda att vi är så "självgoda"
    dvs när vi inte faller ner i deras djupa skyttegravar av Okväden, ordbajseri, undanflykter och förolämpningar....
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2010-04-08, 10:57

F.I.S.T skrev:

Det är när de blir svarslösa..... och vi DEBATTERAR oss fram ur situationer och diskussioner, som de måste försöka hävda att vi är så "självgoda"
    dvs när vi inte faller ner i deras djupa skyttegravar av Okväden, ordbajseri, undanflykter och förolämpningar....

Finns du verkligen på riktigt?

Eller är det bara en i raden av multipla skepnader? lol!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2010-04-08, 11:04

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:

Finns du verkligen på riktigt?

Eller är det bara en i raden av multipla skepnader? lol!

Tack för att du demonstrerar med sådan tydlighet det jag nyss sa;

FIST skrev:Det är när de blir svarslösa..... och vi DEBATTERAR oss fram ur situationer och diskussioner, som de måste försöka hävda att vi är så "självgoda"
    captaincodd
    captaincodd

Antal inlägg : 904

Jag är moderat! - Sida 3 Empty Allert eller Bh,

Inlägg  captaincodd 2010-04-08, 15:16

hjärnskrynklarna har väl inte så mycke för sig ida sen psykiatrireformen -93 så sök upp en sån vet ja Very Happy Nån borde ha tid med dej,sen om de hjälper vete faan
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2010-04-08, 16:47

Dao skrev:[size=18]Vilken vettig människa är det? Wink/size]

Bra frågeställning, tror fan inte de finns någon.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-04-08, 17:09

Fascinerande att se att tråden inte längre handlar om det som jag syftade till med trådstarten!

Jag tar det igen!

Räcker det med att jag KALAR mig för moderat för att jag skal bli betraktad som en sådan?

Om inte - vad är det som avgör om jag är moderat?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-04-08, 18:32

Dao skrev:Fascinerande att se att tråden inte längre handlar om det som jag syftade till med trådstarten!

Jag tar det igen!

Räcker det med att jag KALAR mig för moderat för att jag skal bli betraktad som en sådan?

På detta forum är du så snäll och är vad vissa andra bestämt att du ska vara. I annat fall räcker deras argumentrepertoar inte till Very Happy
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-04-08, 21:15

formsvackan skrev:
    Dao skrev:Fascinerande att se att tråden inte längre handlar om det som jag syftade till med trådstarten!

Jag tar det igen!

På detta forum är du så snäll och är vad vissa andra bestämt att du ska vara. I annat fall räcker deras argumentrepertoar inte till Very Happy

För högern känsliga ämnen förstörs och/eller ignoreras... Jag vet det - men är man optimist så är man! Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 06:01