Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty 3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    Inlägg  RedCloud 2010-04-06, 18:44



    F.ö. är det ingen mur [citat Lazy]
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty Sv: 3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    Inlägg  Regndrottning 2010-04-06, 19:45

    Vilken bra länk!

    Kortfattat men mycket lärorikt..... Den summerar den Palestinska/Israeliska konflikten på ett mycket bra sätt!
    Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty Sv: 3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-06, 21:02

    Passa pallet Red Cloud, senast jag såg Lazy, såg jag "IRONLAZY" uppe på sin enhörning med piskan och batongen i högsta hugg!

    Vad jag förstått så köper inte hon andra Israelsanningar än sina egna?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty Sv: 3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    Inlägg  RedCloud 2010-04-06, 22:36

    Vad jag förstått så köper inte hon andra Israelsanningar än sina egna?

    Nej hon gör ju inte det...
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty Asså

    Inlägg  captaincodd 2010-04-07, 08:14

    den som missade Korrespondenterna i onsdags förra veckan borde se den på svt-play.Och det är väl så nära sanningen man kan komma utan krigande parter inblandade

    Sponsored content


    3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna Empty Sv: 3 min historielektion för Lazy och de andra Israelkramarna

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 19:22