Det är så jäkla kul att driva med er!
Är det DET du gör när du försvarar terrorstaten Israels mördande ?
Det är så jäkla kul att driva med er!
RedCloud skrev:Det är så jäkla kul att driva med er!
Är det DET du gör när du försvarar terrorstaten Israels mördande ?
Definitivt inte!
x-medborgare skrev:Konstig tråd tailänsk importerad hemma fru terrorist i Israel.. ???
x-medborgare skrev:Konstig tråd tailänsk importerad hemma fru terrorist i Israel.. ???
Kakmonstret skrev:Många asiatiska kvinnor, främst dock filippinskor, jobbar som hushållerskor i arabvärlden. många tvingas ha sex med sina arabiska herrar, och riskerar att bli avrättade om de avslöjas (kvinnorna alltså, inte männen).
De som kommer till Sverige kan känna sig lyckliga. Några kanske kommer hit för att de vill ha ett mer jämställt förhållande än den strikta patriarkala struktur som råder i deras eget land.
Jo jag har träffat ett antal av dessa lyckliga fruar med blåtiror märkliga infektioner både fram och bak.. villken tur dom har.
RedCloud skrev:Jo jag har träffat ett antal av dessa lyckliga fruar med blåtiror märkliga infektioner både fram och bak.. villken tur dom har.
men X-et, kristna blåmärken är ju så mycket bättre än muslimska dito.
x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Många asiatiska kvinnor, främst dock filippinskor, jobbar som hushållerskor i arabvärlden. många tvingas ha sex med sina arabiska herrar, och riskerar att bli avrättade om de avslöjas (kvinnorna alltså, inte männen).
De som kommer till Sverige kan känna sig lyckliga. Några kanske kommer hit för att de vill ha ett mer jämställt förhållande än den strikta patriarkala struktur som råder i deras eget land.
Jo jag har träffat ett antal av dessa lyckliga fruar med blåtiror märkliga infektioner både fram och bak.. villken tur dom har.
lazy skrev:Att det finns män som tar hit de kvinnorna och sedan behandlar dem som skit kan
väl ingen förneka men det finns ju också äktenskap som fungerar, har två i min
närhet som funkat i flera år nu.
Och iaf bli slagna av en och annan kund (som RedCloud)
Ja det gör det... kritiken ligger inte i att de inte skulle "fungera"...lazy skrev:Att det finns män som tar hit de kvinnorna och sedan behandlar dem som skit kan
Jaså, du kände dig träffad.
Kakmonstret skrev:Jaså, du kände dig träffad.
Är det killar eller tjejer?
lazy skrev:Att det finns män som tar hit de kvinnorna och sedan behandlar dem som skit kan
Sniperace skrev:Jag känner en kille som bor på Öland, som har en thailänsk fru sedan tio år tillbaka, tam och foglig?
Visst hon ÄR snäll o go, och lagar UNDERBAR mat, men en sak är säker, gör han inte sin del i hemmet så tar det fyr.....
det gäller förvisso inte just städning eller disk, för det anser hon att 'r hennes jobb, men det finns ju mycket annat runt detta eftersom de bor i eget hus med tomt osv, han kan inte bara lata sig, det lovar jag....
och jag HAR hört henne skälla för att han drog ut på lite sådant
men bara en kort stund senare var hon som en kelig katt igen.
där serjag det som ÄKTA kärlek, inte något surrogat
lazy skrev:Är det killar eller tjejer?
Tjejer om man nu kan skriva så eftersom den ena var nämare 50 när hon
kom hit, jättetrevlig genomsnäll person som är gift med pappan till en
av mina kompisar.
Den andra är gift med ytterligare en kompis f.d man vilket då för några år
sedan ledde till frågor om vad den f.d frun hade gjort för fel!
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:Jag känner en kille som bor på Öland, som har en thailänsk fru sedan tio år tillbaka, tam och foglig?
Visst hon ÄR snäll o go, och lagar UNDERBAR mat, men en sak är säker, gör han inte sin del i hemmet så tar det fyr.....
det gäller förvisso inte just städning eller disk, för det anser hon att 'r hennes jobb, men det finns ju mycket annat runt detta eftersom de bor i eget hus med tomt osv, han kan inte bara lata sig, det lovar jag....
och jag HAR hört henne skälla för att han drog ut på lite sådant
men bara en kort stund senare var hon som en kelig katt igen.
där serjag det som ÄKTA kärlek, inte något surrogat
Va bra !