Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Varför skriver du här på forumet?

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skriver du här på forumet? Empty Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 08:21

    1. Skriver du här för att få uppmärksamhet genom att starta tillintetsägande trådar om andra?

    2. skriver du här för att debattera politiska och samhällsfrågor väcka opponion m,m?

    Utveckla gärna dina svar och håll dig till debattämnet!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-30, 08:46

    Är frågorna ställda till någon särskild? Eller är det allmänna frågor till alla och envar? scratch
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-30, 13:22

    Uppfattar RedViktorys fråga som allmän, själv tycker jag det är ett av många sätt att göra sig hörd!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 18:26

    Regndrottning skrev:Är frågorna ställda till någon särskild? Eller är det allmänna frågor till alla och envar? scratch

    Det var en allmän fråga till alla som skriver här Regndrottningen!
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-30, 19:18

    Redvictory skrev:1. Skriver du här för att få uppmärksamhet genom att starta tillintetsägande trådar om andra?

    2. skriver du här för att debattera politiska och samhällsfrågor väcka opponion m,m?

    Utveckla gärna dina svar och håll dig till debattämnet!

    1. Nej det gör jag inte. Jag tycker om ett åsiktsutbyte under hyfsade former.

    2. Ja.

    Jag tycker om att diskutera. Jag gillar att får nya infallsvinklar och argument, både för och emot ämnet. Och har jag tur, så lär jag mig något nytt.

    Jag diskuterar, (försöker), på detta forum för att vi alla har en slags relation till varandra, vi har historia.... Vi 'känner' varandra och vet hur alla står. Jag skulle önska mig sakligare debatt för det mesta men på detta forum låter det sig inte göras någon längre stund, tyvärr.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Kakmonstret 2010-03-30, 21:10

    Från början trodde jag att detta forum kunde funka, men för det krävs, en aktiv admin, få troll. Det dröjde inte länge innan ett par vänsterextremister började förstöra forumet.

    Ser fram emot att diskutera alliansens valseger 2010 under sakliga former i september Smile
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 22:36

    Kakmonstret skrev:Från början trodde jag att detta forum kunde funka, men för det krävs, en aktiv admin, få troll. Det dröjde inte länge innan ett par vänsterextremister började förstöra forumet.

    Ser fram emot att diskutera alliansens valseger 2010 under sakliga former i september Smile

    Som jag ser det så är det två som hållit på och sabba detta forum och båda är erkänt mycket höger! FredrikRahm var den första och den andre är aktiv just nu! alla här vet vem det är! han spammar sönder trådar dagligen precis som FR gjorde! att vi inte tycker lika eller att någon är lite extrem åt nåt håll är väl oundvikligt! huvudsaken att vi försöker hålla oss till debatterna och inte gå in i trådar enbart för att förstöre dem!eller hur?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  RedCloud 2010-03-30, 22:56

    Städar efter rasistpuckot
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Regndrottning 2010-03-30, 23:09

    Dammtrasan plockas fram.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Redvictory 2010-03-30, 23:12

    Regndrottning skrev:Dammtrasan plockas fram.

    Jag har blockat dåren så det end spår av honom jag ser är när ni stackare är ute och städar! för mig ser det så rent och fint ut så! Very Happy

    Sponsored content


    Varför skriver du här på forumet? Empty Sv: Varför skriver du här på forumet?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-07, 21:25