Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
MartinLindgren
Dao
berralarzon
Redvictory
fredrik rahm70
9 posters

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 00:07

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver till varandra.

    Idel hat och förolämpningar emot andra debattörer(som inte ens vill logga in längre)

    Frågan är när skall dom ge upp eller ge sig på varandra ibrist på.."offer"?=)

    och inget av dom fattar varför ingen annan än dom vill skriva eller vara inloggade..

    sorry boys (and girl) ser ej skit stormen av förolämpande låga skit inlägg ni kommer släppa loss nu, eftersom jag SKREV nått på ERT personliga ensamma ganska trista numera.. forum=)


    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Troll lol! geek
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 00:09

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver till varandra.

    Idel hat och förolämpningar emot andra debattörer(som inte ens vill logga in längre)

    Frågan är när skall dom ge upp eller ge sig på varandra ibrist på.."offer"?=)

    och inget av dom fattar varför ingen annan än dom vill skriva eller vara inloggade..

    sorry boys (and girl) ser ej skit stormen av förolämpande låga skit inlägg ni kommer släppa loss nu, eftersom jag SKREV nått på ERT personliga ensamma ganska trista numera.. forum=)


    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Troll lol! geek

    Du vet ju inte det för du har ju blockat oss! Very Happy psykfredde
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:10

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver till varandra.

    Idel hat och förolämpningar emot andra debattörer frågan är när skall dom ge upp eller ge sig på varandra ibrist på.."offer"?=)

    och inget av dom fattar varför ingen annan än dom vill skriva eller vara inloggade..

    sorry boys (and girl) ser ej skit stormen av förolämpande låga skit inlägg ni kommer släppa loss nu, eftersom jag SKREV nått på ERT personliga ensamma ganska trista numera.. forum=)


    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Troll lol! geek

    Ja ock du fredrirahm aka mickewrede som sitter här 24/7 finns ju alltid skuggande, vilken nörd du är ta nu blåfront/brunbajs och hoppa i säng nu.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:11

    Javisst ja Red V han rahm har ju blockat alla undrar om han blockat sig själv med det lilla äcklet.
    //berra
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 00:17

    upp.

    undrar när dom fattar att jag inte ser deras skit och förolämpningar=)
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:24

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:upp.

    undrar när dom fattar att jag inte ser deras skit och förolämpningar=)

    Ock du är lika trovärdig fredrikrahm aka mickewrede som ett nazzesvin likt blåfront/bajsbrun.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  berralarzon 2009-06-08, 00:25

    berralarzon skrev:
    fredrik rahm (namnnappad) skrev:upp.

    undrar när dom fattar att jag inte ser deras skit och förolämpningar=)

    Ock du är lika trovärdig fredrikrahm aka mickewrede som ett nazzesvin likt blåfront/bajsbrun.
    //berra


    Upp..
    Javisst.
    //berra
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 01:09

    upp..
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Dao 2009-06-08, 01:30

    Om du, Fredrik Rahm, i praktiken hade försökt leva upp till det du uttalar här, hade de debatter vi haft kunnat gå vidare. Men du väljer att ignorera mina frågor, och kommentarer, och använder de metoder du just här och på andra sidan anser dig avsky!

    Enklaste sättet att bli kvitt sådana typer av debatter - är att försöka att själv föregå med gott exempel! Det är inte alltid man lyckas, men man måste försöka!

    Du har ännu inte försökt!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 02:22

    Dao skrev:Om du, Fredrik Rahm, i praktiken hade försökt leva upp till det du uttalar här, hade de debatter vi haft kunnat gå vidare. Men du väljer att ignorera mina frågor, och kommentarer, och använder de metoder du just här och på andra sidan anser dig avsky!

    Enklaste sättet att bli kvitt sådana typer av debatter - är att försöka att själv föregå med gott exempel! Det är inte alltid man lyckas, men man måste försöka!

    Du har ännu inte försökt!

    Dao...eftersom du debatterar utgående ifrån "fakta" och "Undersökningar" som du PÅSTÅR finns och är sanna.

    Men inte KAN visa länka eller ens precisera var dom FINNS är en debatt med dig ganska meningslös.


    jag vet att du gillar dina röda "kamrat"troll denna tråd handlar om.

    och gärna försvarar vad dom sysslar med vilket du visar genom att byta ämne..som vanligt när röda skyddar röda som gör bort sig=)
    Neutral geek
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Dao 2009-06-08, 02:44

    Nej, Fredrik! Jag debatterar utifrån mina åsikter!!!

    Detta gör jag med FRÅGOR till dig, om DINA åsikter!!!

    Allt annat är förbannad lögn från din sida! Du har ett påstående, som DU inte visar att det stämmer med NÅGRA som helst källor - förutom källor som INTE styrker dina påståenden. Jag frågar varför du hävdar som du gör, eftersom till och med dina egna källor går emot dig!

    Detta svarar du med att du tycker att frpågorna är "vinklade"...


    "Men inte KAN visa länka eller ens precisera var dom FINNS är en debatt med dig ganska meningslös."

    I sådana fall är det DU som gjort debatten meningslös, eftersom du inte klarar detta med DITT påstående. Jag svarade bara på dina påståenden, och utifråpn detta ställde jag frågor till dig. I en debatt svarar man på dessa frågor. Jag frågade aldrig om fakta eller liknande, utan om en förklaring till varför du stycker som du tycker.

    När du sedan lägger ut länkar som till och med GÅR EMOT dina egna påståenden, och jag påvisar detta, så väljer du att bli tyst!

    Jag skiter i dina troll!!!

    Jag vill ENBART att du ställer upp och står för dina åsikter och är med och debatterar!!!!

    VAR har jag bytt ämne????


    Alltså! I en debatt mellan dig och mig svarar jag på ALLA dina frågor, oavsett hu de är ställde till mig! Du svarar ppå så gott som INGEN, och skyller detta på att de är "fel ställda"..!? Detta utan att förklara vari detta felet skulle vara!

    Din sista rad i ditt inlägg till mig, visar ganska klart och tydligt att du inte ÄR ute efter en saklig debatt - men att du väljer att "efterlysa" detta gentemot dina debattmotståndare - detta trots att åtminstone JAG har hållt mig inom ramarna för vad en saklig debatt skall se ut!!!

    VARFÖR vågar du inte stå för dina åsikter i en saklig debatt???????
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-08, 07:14

    Mr. Rahm blir bara punchigare för varje dag som går, No
    Feg är han också,
    Mr. Rahm väljer att blockera andra samtidigt som han låter sin egen skit stå som kaskader ur käften på honom!


    MR. RAHM, FEG, FUL och JIDDRIG! Evil or Very Mad
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  RedCloud 2009-06-08, 08:14

    Förvånande att fredrik "psykfallet" rahm bemödar sig att logga in på ett "dött forum".

    Har han inget liv stackarn ?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Regndrottning 2009-06-08, 08:20

    RedCloud skrev:Förvånande att fredrik "psykfallet" rahm bemödar sig att logga in på ett "dött forum".

    Har han inget liv stackarn ?

    Tydligen inte... Inte nog med han sitter på ett 'dött' forum, han även gottar sig åt det som han INTE läser!

    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Vad häftigt att skratta åt sånt som man varken ser eller hör

    Inlägg  theward 2009-06-08, 08:59

    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Förvånande att fredrik "psykfallet" rahm bemödar sig att logga in på ett "dött forum".

    Har han inget liv stackarn ?

    Tydligen inte... Inte nog med han sitter på ett 'dött' forum, han även gottar sig åt det som han INTE läser!

    queen

    Ännu roligare, när man inte ser vad man själv gör och alltid har gjort.'
    Vet inte hur många ggr jag debatterat och en viss rahm flippat ur och ignorerat det jag skrivit.

    Dock är han snabb på att spinna vidare på ovettiga inlägg från någon av mina "kamrater".........

    Dessutom tål han inte att andra kan ha "rätt" eller se en annan sida av saken.

    Som han skrev till Dao: att det är meningslöst att debattera.
    Jag är böjd att hålla med..det är nästan ömöjligt att debattera med rahm, eftersom han redan vet allt och det andra tycker är fel
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Redvictory 2009-06-08, 09:00

    Regndrottning skrev:
    RedCloud skrev:Förvånande att fredrik "psykfallet" rahm bemödar sig att logga in på ett "dött forum".

    Har han inget liv stackarn ?

    Tydligen inte... Inte nog med han sitter på ett 'dött' forum, han även gottar sig åt det som han INTE läser!

    queen

    HUR kan han läsa det vi skriver? han lovade ju att han blockat oss så han skulle slippa se! kan det vara så att han inte såg nåt mer än vännen och skedkompisen Blåfronts
    repriser gång på gång på gång och blev nyfiken på vad vi skrev upphävde sin blockering
    m,m sen läser han väl genom ALLA sina andra nic men de vill han ju inte avslöja! Very Happy

    S-J-U-K är svaret! fredrik är en datorberoende psykpatient
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 10:37

    dao the ward och regndrottning försvarar 2 st som mevetet pajjar forumet..

    inget nytt

    deras kvinnosyn och homofobi och hur dom behandlar en sjuk (blåfront) är inget att bry sig om liksom.

    röda har RÄTT att bete sig illa ju=)

    jag menat HATET emot mej är ju starkast....=)
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  RedCloud 2009-06-08, 10:41

    " försvarar 2 st som mevetet pajjar forumet.."

    Den ENDA som medvetet pajjar forum är du fredrik "psykfallet" rahm, att du inte inser det ingår väl antagligen i din sjukdomsbild. För frisk är du inte.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-08, 10:44



    ser att nån jag blockat skriver efter mej hela tiden mi alla trådarna.

    (vanliga stalkingen)


    patetiskt att TROLL kan bli så triggade att man ignorerar dom=)


    kanske dags att fundera vad du sysslar med och stänga av datorn trollet(vem du nu är)
    =)
    lol! geek
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Du är en del av ett pajat forum

    Inlägg  theward 2009-06-08, 10:46

    fredrik rahm (namnnappad) skrev:dao the ward och regndrottning försvarar 2 st som mevetet pajjar forumet..

    inget nytt

    deras kvinnosyn och homofobi och hur dom behandlar en sjuk (blåfront) är inget att bry sig om liksom.

    röda har RÄTT att bete sig illa ju=)

    jag menat HATET emot mej är ju starkast....=)

    Blåfront en annan..
    Martin och berra har en hel del skuld i det också...

    Sen finns det ett gäng till på båda sidor som ryckts med i stridens hetta sas
    Där har vi bla RC, RV och BH,GA och S-E-L
    Även om jag måste säga att de på högersidan oftast inte har en enda vettig frågeställning eller svar längre Rolling Eyes

    Tesen: det är bättre att vara hatat än att ingen känner nåt alla för en...

    Gäller den för dig?
    Vore det inte bättre att faktiskt vara älskad eller iaf lite omtyckt??

    Menar jag har sagt det förrut.
    Du fredrik, kan ju om du vill...

    Varför falla i fällan att bete sig dumt då??

    ps forumet är ju av "bajskastartyp" numera...
    Vart är alla ordentliga inlägg?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  RedCloud 2009-06-08, 10:48

    "patetiskt att TROLL kan bli så triggade att man ignorerar dom"

    ärligt talat så finns det nog inte någon, vare sig på vänster eller högersidan som öht bryr sig om du är inloggad eller inte fredrik, taskigt men sant.
    Du har liksom gjort bort dig en gång för mycket.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  blueheaven 2009-06-08, 13:07

    RedCloud skrev:" försvarar 2 st som mevetet pajjar forumet.."

    Den ENDA som medvetet pajjar forum är du fredrik "psykfallet" rahm, att du inte inser det ingår väl antagligen i din sjukdomsbild. För frisk är du inte.

    Så du är en omedveten kommunist då röde forumpajaren?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  RedCloud 2009-06-08, 13:10

    "Så du är en omedveten kommunist då röde forumpajaren?"

    nej, men medveten....
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-08, 13:18

    Sverigesnikaren Mr. Blue sätter ner foten och ryter till!
    VILKET SKÄMT! geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  MartinLindgren 2009-06-08, 13:24

    Jaha, då var Ward ute på banan igen!
    Hård och rättvis enligt egen utsaga! No

    Ett litet tips Ward, pröva någon gång att inte säga någonting istället för att snacka skit!

    Eller når du climax genom att hänga ut andra?


    NÄR STORFISKAREN TALAR OM HUR STORA FISKAR HAN FÅR,
    DÅ SKARVAR HAN OCH TAR I, SÅ INTE ARMARNA RÄCKER TILL! No

    Sponsored content


    humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra  =) Empty Sv: humor..3 -4 troll sitter ensamma på forumet och skriver tillvarandra =)

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 17:34