Nej, Fredrik! Jag debatterar utifrån mina åsikter!!!
Detta gör jag med FRÅGOR till dig, om DINA åsikter!!!
Allt annat är förbannad lögn från din sida! Du har ett påstående, som DU inte visar att det stämmer med NÅGRA som helst källor - förutom källor som INTE styrker dina påståenden. Jag frågar varför du hävdar som du gör, eftersom till och med dina egna källor går emot dig!
Detta svarar du med att du tycker att frpågorna är "vinklade"...
"Men inte KAN visa länka eller ens precisera var dom FINNS är en debatt med dig ganska meningslös."
I sådana fall är det DU som gjort debatten meningslös, eftersom du inte klarar detta med DITT påstående. Jag svarade bara på dina påståenden, och utifråpn detta ställde jag frågor till dig. I en debatt svarar man på dessa frågor. Jag frågade aldrig om fakta eller liknande, utan om en förklaring till varför du stycker som du tycker.
När du sedan lägger ut länkar som till och med GÅR EMOT dina egna påståenden, och jag påvisar detta, så väljer du att bli tyst!
Jag skiter i dina troll!!!
Jag vill ENBART att du ställer upp och står för dina åsikter och är med och debatterar!!!!
VAR har jag bytt ämne????
Alltså! I en debatt mellan dig och mig svarar jag på ALLA dina frågor, oavsett hu de är ställde till mig! Du svarar ppå så gott som INGEN, och skyller detta på att de är "fel ställda"..!? Detta utan att förklara vari detta felet skulle vara!
Din sista rad i ditt inlägg till mig, visar ganska klart och tydligt att du inte ÄR ute efter en saklig debatt - men att du väljer att "efterlysa" detta gentemot dina debattmotståndare - detta trots att åtminstone JAG har hållt mig inom ramarna för vad en saklig debatt skall se ut!!!
VARFÖR vågar du inte stå för dina åsikter i en saklig debatt???????