5,8 mille. Vad får man för det?
De som gaggat på verkligt sjuka människor
är inget annat än ynkliga fegisar..Äntligen har
en vettigare syn kommit till skott.
http://www.e24.se/samhallsekonomi/sverige/artikel_1255765.e24
Har minsann sett och hört här och på ab må du tro. Men på detta är det ingen mer än du som reflekterar.ANNA2LINK skrev:Man kan ju hoppa det i alla fall Susz X.
ANNA2LINK skrev:Ja du det kan man undra? Det är mycket tyst om detta "jagande" just nu....
Susz X skrev:Men- varför reagerar inte "sossarelata" "bh" "gustav ander" mfl?
martin7lindgren skrev:Jag tror att dom flesta friska människor är glada för att få vara fullt friska,
vem väljer att vara sjuk?
Och har du varit sjukskriven som du säger Cleopatra i över ett år, så är jag säker på att du är berättigad till det!
martin7lindgren skrev:Jag tror att dom flesta friska människor är glada för att få vara fullt friska,
vem väljer att vara sjuk?
cleopatra skrev:
Två steloperationer i ryggen, en ifrån ryggen och en genom magen väntar på den tredje (och förhoppningsvis sista) som förväntas göra mig frisk så jag kan återvända till mina älskade bebisar
kanaljen skrev:cleopatra skrev:
Två steloperationer i ryggen, en ifrån ryggen och en genom magen väntar på den tredje (och förhoppningsvis sista) som förväntas göra mig frisk så jag kan återvända till mina älskade bebisar
Förlåt min nyfikenhet. Hur kommer det sig? Har du varit med om en olycka?
cleopatra skrev:
Nej det har jag inte. Plötsligt var de bara där, tre buktande diskar i ryggen som låg och tryckte mot nerver både till höger och till vänster Ont som fan gör det och dessutom får folk något suddigt i blicken när man säger att man är sjukskriven för ryggen. FUSKARE står det skrivet i deras ansikten... men jag LOVAR att jag skulle byta med varenda en av dem. Tre och ett halvt års konstant smärta gör inte underverk med ork och humör direkt, fråga min familj så får du höra... Och jag som inget hellre vill än att kunna börja jobba igen, jag älskar ju mitt jobb. Dessutom går man inte igenom två (snart tre) ryggoperationer för att det är kul, för SÅ roligt är det inte..*s*
Det värsta är när folk säger att de har ont i ryggen. Näe lilla vän säger jag då. Du kanske är TRÖTT i ryggen, JAG har ONT i ryggen
Du är sjuksköteska, eller? Dom gör otroligt tunga lyft utan hjälpmdel många ggr. Sedan finns det stimulanter, jag menar, har en granne som jobbade svart i finland och var sjukskriven med ryggbesvär i sverige. Han blev ertappad av försäkringskassan när han var på väg till jobbet i arbetskläder. Men det är ett fåtal extremiteter.
Regndrottning skrev:Jag minns när jag drabbades av svår ryggskott. Jävlar, vad ont jag hade! Jag kunde inte ens gå upprätt på flera veckor. Blev sjukskriven i 6 veckor, vilket visade vara perfekt.... Ryggskottet var lagom över tills jag återgick till jobbet.