Ni vill ha högerfritt eller hur?
Ni vill mobba ut mig
Ska ni börja med kakmonstret med nu?
Sniperace nästa?
Så jävla barnsligt och omoget!
Ni vill mobba ut mig
Sniperace nästa?
Thors skrev:Ni vill ha högerfritt eller hur?
Ni vill mobba ut mig
Sniperace nästa?
Dao skrev:Ingen mobbar ut någon här. Däremot har vi valt att ignorera debattförstörare - och dit hör du Thors!
Sluta fixera dig vid RC, ignorera honom om han nu är så elak mot dig, och börja SJÄLV att agera som du vill att andra skall agera mot dig!
Då kommer du också att bli bemött med respekt av oss andra!
Om det nu är vad du eftersträvar, vill säga...
Regndrottning skrev:Dao skrev:Ingen mobbar ut någon här. Däremot har vi valt att ignorera debattförstörare - och dit hör du Thors!
Sluta fixera dig vid RC, ignorera honom om han nu är så elak mot dig, och börja SJÄLV att agera som du vill att andra skall agera mot dig!
Då kommer du också att bli bemött med respekt av oss andra!
Om det nu är vad du eftersträvar, vill säga...
Men, det är INTE vad han eftersträvar! Blåfjant vill ha uppmärksamhet och medhåll! Han har ett sjuktligt behov av medhåll för då skulle han få sina fördomar bekräftade av andra..... Och han tjatar tills han får det.... Därför slutar han inte att tjata....Moment 22 över det hela...
Regndrottning skrev:Nej, vi vill inte ha högerfritt....
Men vi vill hemsk gärna ha fjantfritt!
Thors skrev:INGEN MOBBAR UT?
VAD I HELVETE GÖR INTE REDCLOUD DÅ DAO?!
Dao skrev:Thors skrev:INGEN MOBBAR UT?
VAD I HELVETE GÖR INTE REDCLOUD DÅ DAO?!
SKIT I HONOM DÅ!!!
Är du beroende av honom????
Thrakath skrev:Ha sansade debatter, höger/vänster spelar ingen roll. Jag vill inte ha tokspammande praktpuckon från vare sig höger/vänster/upp/ner/framåt/bakåt/ana/kata. Sen tycker jag att alla på forumet borde tänka på en sak som en god vän sa till mej:
-Alla människor är fanatiker, det finns någonting som alla "brinner" för, och som man har väldigt svårt att backa ifrån även när man har fel.
Thrakath skrev:Ibland när man kommer från jobbet och har tänkt på något som kan bli en bra debatt, så går man in på forumet och tänker genast:
-Ånej! Det är lite tråkigt faktiskt.