Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Så bra som kaffet smakade i morse var det länge sen jag fick uppleva.
Undrar vad SEEL säger?
http://nyheter.se.msn.com/gallery.aspx?cp-documentid=161062225
Arbetslinjen:
[img][/img]
F.I.S.T skrev:Det är positivt, men ingenting är klart än. Och S måste upp till bevis att dom faktiskt i handling skiljer sig från M.... skillnaderna var inte stora under GPs tid
Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger. Det gäller att folket gilla det de får höra när Löfven börjar dra upp riktlinjer.F.I.S.T skrev:Det är positivt, men ingenting är klart än. Och S måste upp till bevis att dom faktiskt i handling skiljer sig från M.... skillnaderna var inte stora under GPs tid
Det borde väl snarare få Reinfeldt att reagera. Sämre betyg kan han inte fåRedMentalCase skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger..
Och det får er inte att reagera?
formsvackan skrev:Det borde väl snarare få Reinfeldt att reagera. Sämre betyg kan han inte fåRedMentalCase skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger..
formsvackan skrev:Det borde väl snarare få Reinfeldt att reagera. Sämre betyg kan han inte fåRedMentalCase skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger..
Jo men jag papssar på. När tror du jag får nästa chans att reta gallfeber på högern?Secrist skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger.
Alltså kanske vänstern borde ta det lite kallt. Ingen vet ju någonting om sossarnas politik i dagsläget. Vi såg samma fenomen med Mona och det slutade i totalt fiasko. Men ni gör som ni vill.
Infra skrev:Jo men jag papssar på. När tror du jag får nästa chans att reta gallfeber på högern?Secrist skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger.
Alltså kanske vänstern borde ta det lite kallt. Ingen vet ju någonting om sossarnas politik i dagsläget. Vi såg samma fenomen med Mona och det slutade i totalt fiasko. Men ni gör som ni vill.
Secrist skrev:Infra skrev:Jo men jag papssar på. När tror du jag får nästa chans att reta gallfeber på högern?Secrist skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger.
Vet inte om det retar så mycket när siffrorna inte betyder ett smack.
berralarzon skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Jo men jag papssar på. När tror du jag får nästa chans att reta gallfeber på högern?Secrist skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger.
Vet inte om det retar så mycket när siffrorna inte betyder ett smack.
2 är mer än 1 iallafall
//Niklas
redalert skrev:
Han kan väl börja med att dra in socialbidraget för röda muppar!
F.I.S.T skrev:redalert skrev:
Ska blåa muppar få behålla SITT socialbidrag då ?
Ja, annars blir BH av med sin försörjning.F.I.S.T skrev:redalert skrev:
formsvackan skrev:Ja, annars blir BH av med sin försörjning.F.I.S.T skrev:redalert skrev:
formsvackan skrev:Ja, annars blir BH av med sin försörjning.F.I.S.T skrev:redalert skrev:
Infra skrev:formsvackan skrev:Ja, annars blir BH av med sin försörjning.F.I.S.T skrev:redalert skrev:
Du kommer att få se på aktion tids nog. Vid valurnan t ex!RedMentalCase skrev:Du har rätt. De här framgångarna har S skördat utan att lyfta ett finger..
Så BH är bidragstagare, då???? Tack för upplysningen! Nu vet vi var vi har honom.RedMentalCase skrev:Desperationen hos rödnassarna är total, nu hånar man inbillade bidragstagare också....
Aldrig har väl en grupp förlorare sett mer tydliga ut än ni.