Kärnkraftsmotstånd = äh vi viker väl oss här oxå (centern)
Kärnkraft = Helt ofarligt så länge inget händer
Mänsklig faktor = "OOoops shit, det var synd, men vi väntar 100.000 år så är det borta"
Det var inte en uppmaning, el nåt det var ett faktiskt alliansordlisteord.....x-medborgare skrev:Sorry men jag sover ibland på dagarna när jag jobbar natt försöker städa när jag kan
Ja det skulle man kunna tro att dom gör .... många S har blivit blåa om näsan, men pudrar med röttSecrist skrev:Det var inte en uppmaning, el nåt det var ett faktiskt alliansordlisteord.....
dvs att de skulle bli förvånade över uppmaningen att behöva städa själv, när man kan köpa nån som gör det
Ingår sossarna i alliansen?
För de är ju också flitiga köpare av tjänsterna.
F.I.S.T skrev:Ja det skulle man kunna tro att dom gör .... många S har blivit blåa om näsan, men pudrar med röttSecrist skrev:Det var inte en uppmaning, el nåt det var ett faktiskt alliansordlisteord.....
dvs att de skulle bli förvånade över uppmaningen att behöva städa själv, när man kan köpa nån som gör det
Ingår sossarna i alliansen?
För de är ju också flitiga köpare av tjänsterna.
Secrist skrev:Mycket bättre med naturligt friska röda kinder, en färg som kommer av vistelse i, och samverkan med naturen....
Och super man mycket så får man röda ögon....
Secrist skrev:Mycket bättre med naturligt friska röda kinder, en färg som kommer av vistelse i, och samverkan med naturen....
Och super man mycket så får man röda ögon....
Man kan ha/få röda ögon av ren utslitenhet och trötthet också
Eller av allergi.
RedCloud skrev:Man kan ha/få röda ögon av ren utslitenhet och trötthet också
Eller av allergi.
eller
F.I.S.T skrev:Forumhögersvenska:
Fri debatt --> "jag kan sudda när jag vill"