F.I.S.T 2010-03-29, 13:26
Secrist skrev:tyvärr Secrist så samlar jag inte på allianslänkar... och det blir svårt då det var i ett tv-program
He, he..nä visst nä. Du är ju inte mycket för faktagranskning.
Jag undrar vad det är som får dig att tro, att om nånting har en länk ut på internet så är det enl dig per automatik fakta ....
Ja vi har haft den här diskussionen förut, och det är nästan bara med dig det blir aktuellt. Ty du verkar inte riktigt förstå detta med information, verklighet och "fakta"
Och vad är det som då får dig att kunna avfärda allt som inte finns länk på som lögn ??
Var är din verklighet Secrist ??.....Substansen i dina "inlägg" är bara snäppet mindre spam än spammästaren Thors...
Än har du inte själv kommit med något eget inlägg med eget tänkande, och heller inte visat mycket av det du kallar "fakta" .. vilket ingen riktigt vet vad du menar med ...???
Det är tur för dig att det inte finns nån som plockar bort spam .... för du hade legat o dansat på gränsen där.
Faktagranskning förresten ?? ... hur menar du då ? ... att när jag ser och hör vad en kvinna säger att hon röstar på Reinfeldt för hans fina ögon, så ska du granska om hon sagt det ....
Du har mycket att lära, men tyvärr går det inte att lära människor som är dumma utan att förstå det.