+31
Sniperace
Markus
Thetaxpayer
marxisten
Nixons_näsa
berralarzon
GustavAnder
PE Dal
x-medborgare
Kakmonstret
Blåfront
R.O.F.L
Corven
fredrik rahm70
cleopatra
formsvackan
kanaljen
Regndrottning
Redvictory
IK HAAT COMMUNISME
Vercingetorix
theward
SiP
RedCloud
lazy
råttan.
Sossar-e-lata
DirtyDog
MartinLindgren
ANNA2LINK
blueheaven
35 posters
LEVE MONA SAHLIN...
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 201
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Du har helt rätt Regndrottning, men det retar mig att clownerna går in och snackar om att "vi" är överens, vilka "vi", dom kanske!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 202
martin,
Du verkar helt överens med oss i denna fråga. Faktum är att du i sak inte haft en anda invändning. Bakom vänsterns rop på rättvisa, solidaritet och trygghet finns inte ett spår av politik.
Rösta inte på de rödgröna. Se bara hur det gått för martin.
Du verkar helt överens med oss i denna fråga. Faktum är att du i sak inte haft en anda invändning. Bakom vänsterns rop på rättvisa, solidaritet och trygghet finns inte ett spår av politik.
Rösta inte på de rödgröna. Se bara hur det gått för martin.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 203
Jo, och jämfört med din bild på SvD är han dessutom bildskön.martin7lindgren skrev:Jag har valt bilden för att han ser rätt så cool ut!
- Inlägg 204
Fan Dirty Dog, hade du varit inom räckhåll skulle du få en puss på kinden,
jag är galen i smutsiga hundar, är verkligen hundmänniska, kan nog få även dig och sitta fint,
Vov, vov The Dog!
jag är galen i smutsiga hundar, är verkligen hundmänniska, kan nog få även dig och sitta fint,
Vov, vov The Dog!
- Inlägg 205
Bara var fjärde tror att röran sköter ekonomin bäst...Låter rätt mycket tycker jag.
Tror martin man vänder detta genom innehållslöst jidder om rättvisa?
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 206
Varför inte?
Bara var fjärde tror att röran sköter ekonomin bäst...Låter rätt mycket tycker jag.
Råttan
Ja varför inte Råttan,när pratade alliansen om rättvisa senast???
Råttan
Ja varför inte Råttan,när pratade alliansen om rättvisa senast???
- Inlägg 207
Anna, alla vet hur råttor låter, råttor piper, dom piper och låter ynkliga!
Dom flesta råttors största fiender, är katter eller anticimex!
Råttor är inget annat än ohyra!
Dom flesta råttors största fiender, är katter eller anticimex!
Råttor är inget annat än ohyra!
- Inlägg 208
Sant
Ja sant Martin... Har högern rättvisa som huvudmål med sin politik??? Svar: Nej....
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 209
Ledsen att göra dej besviken ANNA men Mona S&co är nog inte
heller ute efter att uppfylla din:"solidaritet, rättvisa o
jämlikhet m.m, det är en förlegad politik faktum är att Mona S
och Fredrik Reinfeldt står närmare varandra i många frågor än
så långt bort som ni vill inbilla er.
heller ute efter att uppfylla din:"solidaritet, rättvisa o
jämlikhet m.m, det är en förlegad politik faktum är att Mona S
och Fredrik Reinfeldt står närmare varandra i många frågor än
så långt bort som ni vill inbilla er.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 210
ANNA2LINK skrev:Ja sant Martin... Har högern rättvisa som huvudmål med sin politik??? Svar: Nej....
Rättvisebegreppet är i allra högsta grad subjektivt så till den milda grad att det närmast kan anses totalt meningslöst att använde det som ett argument!
- Inlägg 211
Anna:Ja varför inte Råttan,när pratade alliansen om rättvisa senast???
Alliansen för helt enkelt en rättvis politik. Röran däremot jiddrar om stora ord bakom vilka man helt saknar politik.
- Inlägg 212
martin: Råttor är inget annat än ohyra!
Mer än så döljer sig uppenbarligen inte bakom de stora orden.
- Inlägg 213
stora ord, jaha, tycker inte du att råttor är ohyra?
- Inlägg 214
Alliansen för en rättvis politik?
kyss dig i arslet, Mr. Råtta?
kyss dig i arslet, Mr. Råtta?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 215
- Inlägg 216
Råttan
Alliansen för en rättvis politik för dom med stor plånbok.
- Inlägg 217
"stora ord, jaha, tycker inte du att råttor är ohyra?"
Rätt lustigt martin att du tror att ditt prat om råttor är stora ord. Det verkar iallafall vara ett ämne på din nivå. Till skillnad från ditt vilsna yrande om rättvisa och bla, bla, bla. Bokom dessa ord har röran ingen politik. Patetiskt.
Isstället blir det Alliansen som tar hem ronden om rättvisa. Man har sänkt världens högsta skatter på arbete. En nödvändig rättvisereform. Extra viktigt för de som arbetar hårt utan att för den skull ha en fet plånbok.
Rätt lustigt martin att du tror att ditt prat om råttor är stora ord. Det verkar iallafall vara ett ämne på din nivå. Till skillnad från ditt vilsna yrande om rättvisa och bla, bla, bla. Bokom dessa ord har röran ingen politik. Patetiskt.
Isstället blir det Alliansen som tar hem ronden om rättvisa. Man har sänkt världens högsta skatter på arbete. En nödvändig rättvisereform. Extra viktigt för de som arbetar hårt utan att för den skull ha en fet plånbok.
cleopatra- Antal inlägg : 511
- Inlägg 218
kanaljen- Antal inlägg : 609
- Inlägg 219
Flummartääääään
martin7lindgren skrev:Nej då inget martin hittade på, martin slog alltså ihop herrskapet Reinfeldts inkomster,
Och kom då fram till 250.000/mån!
Jobbar frun också som statsminister? Svar nej! Brukade du slå ihop perssons och steens arvoden/lön också?
- Inlägg 220
martin7lindgren skrev:Ja du Mr. Kanalj!
Du skulle bara veta, om jag skulle berätta om mina två senaste projekt, skulle du nog gå i taket som en raket,
Jag tror att du skulle spåra ut helt och gå sönder i småbitar, därför avstår jag att berätta!
Are you running for president of united states? Lite för sent med det, ansökan borde ha varit inne för 2 år sedan.
- Inlägg 221
martin7lindgren skrev:[b]Man behöver inte säga någonting, sanningen och verkligheten hinner ikapp borgarna ändå,
Tyvärr för alliensens skull, det inträffa igod tid innan går till val 2010,
När vi granskar borgarpolitiken och upptäcker att dom inte har åstadkommit någonting under sina 4 år,
Förutom monterat ner välfärden så mycket dom kunnat!
Har du ingenting nytt att komma med? Inte konstig att 1000 inlägg försvann från denna tråd, det är bara skit rakt av. Du upprepar samma dynga efter varje sidbyte.
- Inlägg 222
Självklart så räknas väl båda föräldrarnas inkomst när man är gifta, Reinfeldts har otroligt hög inkomst, 250. 000/mån,
Men man väljer att betala minsta möjliga lön till sina barntjejer, minilön är vad som gäller,
Sen har vi ju en hög arbetslös här hemma bland ungdomar, så varför då inte anställa och betala avtalslön?
Reinfeldts har ju också barnbidrag för sina tre barn som alla andra, och jag tycker iallafall att vårt statsministerpar oavsett om man väljer aupair eller inte betalar riktig avtalslön?
Men man väljer att betala minsta möjliga lön till sina barntjejer, minilön är vad som gäller,
Sen har vi ju en hög arbetslös här hemma bland ungdomar, så varför då inte anställa och betala avtalslön?
Reinfeldts har ju också barnbidrag för sina tre barn som alla andra, och jag tycker iallafall att vårt statsministerpar oavsett om man väljer aupair eller inte betalar riktig avtalslön?
- Inlägg 223
Inget annat och komma med? Mr. Kanalj igen!
Du menar att det blir helt klang & jubel när mediadrevet börjar sätta tänderna i alliansen och granskar allt dom gjort in i sömmarna, men det tror inte jag!
Men om det nu är som du påstår att det är sossar som styr departementen så förklarar kanske det borgarnas återhämtning?
Du menar att det blir helt klang & jubel när mediadrevet börjar sätta tänderna i alliansen och granskar allt dom gjort in i sömmarna, men det tror inte jag!
Men om det nu är som du påstår att det är sossar som styr departementen så förklarar kanske det borgarnas återhämtning?
- Inlägg 224
En och annan tamråtta är väl undantagen från reglerna, men Råttor på stan anses som ohyra ändå!
- Inlägg 225
Nej då Mr.Kanalj, mina två nya projekt, är två stora grejer även med din trångsynhet,
Men ingen ide att berätta om det, då det säkert skulle utlösa din kroniska avundsjuka mot andra som haft det svårare än du, säkert skulle det också framkalla fragmatuggning hos dig, och det vill vi ju inte!
Men ingen ide att berätta om det, då det säkert skulle utlösa din kroniska avundsjuka mot andra som haft det svårare än du, säkert skulle det också framkalla fragmatuggning hos dig, och det vill vi ju inte!