Sniperace skrev:
nästan alla barn som föds av väldigt unga ensamma mammor ÄR misstag, och inget planerat.
att det sedan finns de som leker kaniner är en helt annan sak, DE är i minoritet.
och missbrukande mammor/pappor som missköter sina barn ska givetvis fråntas vårdnaden av dessa, eller tvingas inse vikten att sköta sig och barnen.
men kontentan är ändå att INGEN ska TVINGAS till abort, det är ju liksom enda saken som skulle kunna göra at hon INTE blir ensam mamma eller hur?
Vi måste inse att detta med ensamma mammor går INTE att förhindra, dem kommer vi alltid att ha oavsett hur du försöker, och tänk, deras barn kan bli de som tar hand om dig på åldringsvården när den tiden kommer.
ALLA barn ska ha rätt att känna sig välkomna
Men sniper nu lägger du dig till med vanor som man inte förväntar sig av dig, du prackar på mig åsikter som jag inte har!
nästan alla barn som föds av väldigt unga ensamma mammor ÄR misstag, och inget planerat.
Håller med när det gäller första barnet!
att det sedan finns de som leker kaniner är en helt annan sak, DE är i minoritet.
De ensamstående mammorna med ett barn är i minoritet bland de ensamstående mammorna med problem, majoriteten av dessa (med problem) har fler än ett barn!
men kontentan är ändå att INGEN ska TVINGAS till abort, det är ju liksom enda saken som skulle kunna göra at hon INTE blir ensam mamma eller hur?
Jösses man har jag någonsin pratat om att tvinga någon till abort?
Det måste väl finnas fler sätt att inte bli med barn en överväldigad majoritet av befolkningen klarar ju detta hur gör dem?
Vi måste inse att detta med ensamma mammor går INTE att förhindra, dem kommer vi alltid att ha oavsett hur du försöker, och tänk, deras barn kan bli de som tar hand om dig på åldringsvården när den tiden kommer.
ALLA barn ska ha rätt att känna sig välkomna
Givetvis sniper hur kan du ens fundera på något annat?