Tja- vi lever på samma jord och har en vilja att fortsätta med det
- e du avis och har andra mål får det stå för dig secrist.Är ju ditt eget val lixom..
- e du avis och har andra mål får det stå för dig secrist.Är ju ditt eget val lixom..
Secrist skrev:Tja- vi lever på samma jord och har en vilja att fortsätta med det
Det var ju hemskt bra att jag får välja själv. Avis på er? Nä, skulle inte tro det.
x-medborgare skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
x-medborgare skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
Secrist skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
Fast den logiken kan ju användas mot vänstern också. Det enda resultatet av vänstern senaste 12 år vid makten var ökade klyftor i samhället så jag antar att vi får skrota det alternativet också. Vad ska ni nu rösta på? Eller blir det en blankröst?
Secrist skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
Fast den logiken kan ju användas mot vänstern också. Det enda resultatet av vänstern senaste 12 år vid makten var ökade klyftor i samhället så jag antar att vi får skrota det alternativet också. Vad ska ni nu rösta på? Eller blir det en blankröst?
x-medborgare skrev:Secrist skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
Och det konstruktiva i ditt svar var ?????
Vad var det du sa i en annan tråd kommer vänstern skylla på.......
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Secrist skrev:Om alliansen inte klarar jämlikhet för svensken i allmänhet hur fan ska dom klara jämställdhet för kvinnan i synerlighet ?
Och det konstruktiva i ditt svar var ?????
Vad var det du sa i en annan tråd kommer vänstern skylla på.......
Secrist är en slingrande orm , i debatten