Dina förolämpningsturnéer biter inte på mig RV. Jag ser fram emot en spännande valrörelse!
Om du sedan vill leva i någon slags bisarr hemmasnickrad verklighet så är det helt ok för mig!
RedCloud skrev:DE borde ju nu vara glada eller hur?
Jag är glad, för det är YTTERLIGGARE en spik i kistan för Allians Mot Sverige.
@ RD:
Historiskt sett har en regringskoalition aldrig lyckats hämta in ett så stort försprång under ett valår som det är nu.
Men, det kommer bli en mycket mycket smutsig valrörelse, där bägge sidor har lagrat pajjer som är klara att kastas.
eller menar du SKADEGLAD att det skadar alliansen?
gör mig inte besviken genom att säga att du är sådan.
Det är väl alla regeringar där inte vänsterpartiet är representerade enligt dig.
Och hellre en vänsterdiktatur än en högerdemokrati?RedCloud skrev:Det är väl alla regeringar där inte vänsterpartiet är representerade enligt dig.
Så länge inte högern styr är allt bra...
och det där att det inte går att göra en omelett utan att knäcka några ägg?
RedCloud skrev:och det där att det inte går att göra en omelett utan att knäcka några ägg?
Det hängde jag nog inte med på....är det inte ett Mao-citat ?
Och hellre en vänsterdiktatur än en högerdemokrati?
jag ser inte det som positivt
RedCloud skrev:Och hellre en vänsterdiktatur än en högerdemokrati?
Nu gör du mig så där besviken igen Sniper, jag står upp för demokrati till 100% i motsats till vissa delar av forumhögern.
jag ser inte det som positivt
Nästan allt är ok för att få bort amatörerna från Rosenbad, så länge det ryms inom det vi känner som demokrati.
RedCloud skrev:Den borgerliga alliansen kommer inte att driva frågan om obligatorisk a-kassa inför valet.
Det uppger arbetsmarknadsminister Sven Otto Littorin (M).
Men KD, FP och C håller inte med.
Djuuuuup splittring....anyone ?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6732176.ab
RedCloud skrev:Den borgerliga alliansen kommer inte att driva frågan om obligatorisk a-kassa inför valet.
Det uppger arbetsmarknadsminister Sven Otto Littorin (M).
Men KD, FP och C håller inte med.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6732176.ab
Secrist skrev:Nu blev det jobbigt för de små liven! "fniss"
Jobbigt? Inte det minsta. De har regerat ihop i snart 4 år och har ett samarbete som sträcker sig ännu längre tillbaka. De rödgröna har aldrig gått till val gemensamt. Ser du skillnaden?
MartinLindgren skrev:Ja jisses Sniper, här sitter du, den självpåtalade opolitiske Sniper i demokratins namn och snackar om att valet står mellan vänsterdiktatur och högerdemokrati?
Börjar det inte bli dags för dig och kliva ut ur garderoben och visa upp ditt rätta nylle snart?
På med den blåa lösnäsan nu och visa rakryggat vem du är!
Fast så klart, ett spel för galleriet är ju ett genomgående drag hos er högertomtar, ett riktigt varumärke kan man säga!
Sniperace skrev:MartinLindgren skrev:Ja jisses Sniper, här sitter du, den självpåtalade opolitiske Sniper i demokratins namn och snackar om att valet står mellan vänsterdiktatur och högerdemokrati?
Börjar det inte bli dags för dig och kliva ut ur garderoben och visa upp ditt rätta nylle snart?
På med den blåa lösnäsan nu och visa rakryggat vem du är!
Fast så klart, ett spel för galleriet är ju ett genomgående drag hos er högertomtar, ett riktigt varumärke kan man säga!
och ännu har du som fd amfetaminknaprare, pundare ochg rövare INTE kunnat ge ett enda svar med egen synpunkt utan spyr bara ur dig en massa skit, KAN det vara så att du inte LÄSER vad som skrivs utan anbert svara på VEM det är som skrivit, det verkar så Martin....
Hur är det Martin, vad är din egen åsikt nu, BORDE arbelslöshetsförsäkringen vara obligatorisk precis som socialförsäkringen, eller bör den vara ett fritt val?
Ännu har du inte lyckats svara på detta, KAN du det eller är din hjärna så förstörd att du bara kan okväda och snacka skit om dem du tror är emot "din" politik?
när ska du visa att DU kan tänka istället för att bara hänga med som en svans utan en enda egen styrning?
har fortfarande inte ett fungerande samarbete
Hur eniga är man då?