Ja intelligenta tillhör ju inte du din stackareInfra skrev:Forats intelligentia i sitt esse.redalert skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Som du har islamofobi har du även russofobi.Sniperace skrev:Så du anser att Ryssland Är ett land att se upp till?IslamistpedofilenJoakim skrev:Nä, jag vet. Du är sjuk. Sök.Sniperace skrev:Jag gillar inte Ryssland
Det är sjukt att ha fobier. Sök.
Fobi Att tycka illa om hur ett land styrs?
Du är sjuk Joakim!
Du lider tydligen av israelofobi, judeofobi usaofobi polisofobi sdofobi osv med din logik.
Sedan tror jag din värsta fobi är JAG!
*ASG*
Hur är det med hatet mot mig idag Är det glödande?
Snart dmälker nog säkringen i din sjalle o h du försvinner igen riktigt stor hjärnblödning eller massiv hjärtattack....
Snacka om sjuk stolle den där infra!
+2
Secrist
Infra
6 posters
Vart syftar egentligen NATO?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 26
Sv: Vart syftar egentligen NATO?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 27
..............inflikar forats trasigaste hjärna, påpassligt.Sniperace skrev:Ja intelligenta tillhör ju inte du din stackareInfra skrev:Forats intelligentia i sitt esse.redalert skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Som du har islamofobi har du även russofobi.Sniperace skrev:Så du anser att Ryssland Är ett land att se upp till?IslamistpedofilenJoakim skrev:Nä, jag vet. Du är sjuk. Sök.Sniperace skrev:Jag gillar inte Ryssland
Du är sjuk Joakim!
Du lider tydligen av israelofobi, judeofobi usaofobi polisofobi sdofobi osv med din logik.
*ASG*
Snart dmälker nog säkringen i din sjalle o h du försvinner igen riktigt stor hjärnblödning eller massiv hjärtattack....
(En taskspark räcker inte för honom. Nej: två ska det va´).
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 28
Vad inflikar du sa du?Infra skrev:..............inflikar forats trasigaste hjärna, påpassligt.Sniperace skrev:Ja intelligenta tillhör ju inte du din stackareInfra skrev:Forats intelligentia i sitt esse.redalert skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Som du har islamofobi har du även russofobi.Sniperace skrev:Så du anser att Ryssland Är ett land att se upp till?IslamistpedofilenJoakim skrev:Nä, jag vet. Du är sjuk. Sök.Sniperace skrev:Jag gillar inte Ryssland
Du är sjuk Joakim!
*ASG*
(En taskspark räcker inte för honom. Nej: två ska det va´).
Ja att du har forumets trasigaste hjärna vet vi ju, hur många gånger var det du varit inlagd på psyket din stackare,?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 29
Infra skrev:Forats intelligentia i sitt esse.redalert skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Som du har islamofobi har du även russofobi.Sniperace skrev:Så du anser att Ryssland Är ett land att se upp till?IslamistpedofilenJoakim skrev:Nä, jag vet. Du är sjuk. Sök.Sniperace skrev:Jag gillar inte Ryssland
Du är sjuk Joakim!
*ASG*
Och ändå kommer ingen i närheten av dina vidrigheter och stolligheter, säg blev du tagen ur sängen och tappad bakom vagnen samtidigt?