Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
:-)
Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
Infra skrev:Isabella Lövin inledde debatten strålande genom ett frontalangrepp
på Moderaterna och markerade därmed stor solidaritet med regeringen.
Det var glädjande att uppleva hur hon pekade på moderaternas till-
kortakommande under sina 8 missbrukade regeringsår.
Detta angav tonen för hela inledningen av partiledardebatten och ställde
skattefusk mot ökade klyftor och skattesänkningarpå ett fruktbart sätt.
Både Belfrag och Bildt blev ofriviliga slagträn i debatten.
Jag tror din analys är mitt i prick. Jag är lyrisk.Secrist skrev:Infra skrev:Isabella Lövin inledde debatten strålande genom ett frontalangrepp
Du låter som Martin och hans svammel om Mona Sahlin.
Jag vet att det svider men Mp kommer åka ut.Infra skrev:Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskarSniperace skrev:Jag vet att det svider men Mp kommer åka ut.Infra skrev:Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
Du Kan stoppa upp det i din egen rlv som kork innan du använder länkarna och hoppar i Bråviken
Infra skrev:Jag tror din analys är mitt i prick. Jag är lyrisk.Secrist skrev:Infra skrev:Isabella Lövin inledde debatten strålande genom ett frontalangrepp
Du låter som Martin och hans svammel om Mona Sahlin.
Var det en av de länkar du ska linda runt din hals innan du hoppar I Bråviken?Infra skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskarSniperace skrev:Jag vet att det svider men Mp kommer åka ut.Infra skrev:Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
Du Kan stoppa upp det i din egen rlv som kork innan du använder länkarna och hoppar i Bråviken
Sniperace skrev:Var det en av de länkar du ska linda runt din hals innan du hoppar I Bråviken?Infra skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskarSniperace skrev:Jag vet att det svider men Mp kommer åka ut.Infra skrev:Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
Fniss fniss, tror du jag blir upprörd?Infra skrev:Sniperace skrev:Var det en av de länkar du ska linda runt din hals innan du hoppar I Bråviken?Infra skrev:https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskarSniperace skrev:Jag vet att det svider men Mp kommer åka ut.Infra skrev:Stoppa upp dina undergångsprofetior där bak.Sniperace skrev:Hjälper inte mycket när mp vid nästa val åker ur riksdagen.
Här färdas Tramadoltrollet över floden Styx till den sista
vilan under jubel från världens folk. Han har hatat färdigt
sin sista muslim. Vätrlden har befriats från ett plågoris.
Jag heter inte Infra el Hakim - jag heter Infra Gustafsson. /Joakimredalert skrev:Varför slutar det alltid med sand och spade i sandlådan när Infra El Hakim är med?