Infra skrev:Snippan har bytt namn . Nu kallar han sig omväxlande för BH eller SDSecrist.Sniperace skrev:Javisst, och deras intelligens nivå ligger skyhögt över din.Infra skrev:Som alla diskutioner med dej och SDSecrist.redalert skrev:Infra skrev:Sitter du också i rullstol och gnäller?Secrist skrev:Infra skrev:Tvärtom. Jag startar en hel tråd om skitåret 2015.Sniperace skrev:men du talar ju om hur bra folk har det!Infra skrev:Sniperace skrev:Varför ylade du då hela tiden innan om hur illa det var?Infra skrev:Du vet inte hur bra du har det.Secrist skrev:Infra skrev:Ingen i Sverige har det dåligt. Det är skamligtSniperace skrev:Hade du väntat dig annat med sossar och mp are i regeringsställning?Infra skrev:2015 var ett riktigt skitår.
Där gäller ju inte att alla ska ha det lika bra utan istället lika DÅLIGT!
att påstå det. Vi vet fan inte hur bra vi har det.
Konstigt. Under alliansens åtta år vid makten så satt du och lipade 24/7 över hur dåligt det var i Sverige.
Därför att det var ett skitår, säger jag ju.
Har du fått propp?
Hur står det till med fattningsförmågan?
Men en simulant som du som sitter i sin
rullstol och hatar har det alldeles för bra.
Gör inte ett skapandes grand för att få
mat på bordet.
Jag tyckte precis du sade att vi inte fattar hur bra vi har det? Vet du ens vad du skriver längre?
Hmmm....givande diskusion det här.
Nånstans är ni lika "intelligenta".
Det är ju bra du insett det.
Han har det inte lätt pillertrillaren.
Asgarv nu BEVISADE du din låga intelligens nivå igen genom att inte förstå skriven text, eller har du injicerat för mycket benzo igen dumjävel?
Jag tror det är bäst du använder de där länkarna snart och avslutar ditt miserabla beteende.