Infra skrev:Ingen dumpar nån, nånstans. Återigen: det är en överenskommelse mellanSecrist skrev:Infra skrev:Du har fått svar. Du vill inte acceptera det, bara. Det är hela saken.Secrist skrev:Infra skrev:Fascister trivs inte i demokratier.Secrist skrev:Infra skrev:Därför att du vantrivs så förbannat i ett demokratiskt drömland. Fatta.Secrist skrev:Infra skrev:Ta din fru och en unge med dej och fly genomSecrist skrev:Infra skrev:En fascistoid person av din typ kan naturligtvis inte ta in attSecrist skrev:Kan du föreställa dej att "det svagare könet" dukat under på vägen
under en strapatsrik flykt eller att dom återfinns i de bakre leden
tillsammans med sina barn medan männen löper linan ut, så länge?
Så mamma och barn har inte orkat så pappan har helt sonika dumpat de längs vägen och fortsatt själv?
Är det den typen av personligheter vi ska hjälpa menar du?
några gemensamt och i samförstånd kommer överens om att
den som de svaga barnen är mest beroende av i späda år, får
en lugnare marschtakt för att inte fara mer illa än vad som är
fallet just nu? Att man kommer överens om en återförening så
småningom när den värsta hetsen lagt sig och man ändå är inne
i Schengenland. Under tiden håller man kontakt per telefon.
Så om du hade varit på flykt med din familj så hade du dumpat de längs med vägen om de inte orkat? Fin personlighet du har.
Europa ner till Somalia så får du säkert svar per automatik.
Varför skulle jag dra till något muslimskt skitland?
För att jag inte röstar på de rödgröna? Eller för att jag aldrig själv skulle dumpa fru och barn för att bara ta hand om mig själv om jag flydde ett krig?
Och du är svarslös som vanligt?
Så om en asylsökande muslim dumpar fru och barn längs vägen så är det för att jag inte gillar Sverige?
Nu är du mer förvirrad än vanligt.
de bägge vuxna i samma familj. Båda offrar sig för barnens skull.
Rätt intressant att du gör dig till talesperson för tusentals personer som du aldrig träffat i hela ditt liv men har ändå detaljerade kunskaper om deras privata överenskommelser.