Den dan är längesedan förbi då man kunde lita på ditt ord.Sniperace skrev:Behövs inte om du är ärlig och mån om sanningen JoakimInfra skrev:Och, länken?Sniperace skrev:på detta forum där du anklagade rasister att ha kastat brandbomber när det i verkligheten visade sig vara en fritös ( o en moskebyggnad )Infra skrev:En mycket allvarlig anklagelse. JagSniperace skrev:nä du lägger det ju här och pekar på att det är rasister och sd killar som startar mordbrännarna sedan visar Det sig att det är invandrare som startats det själva.Infra skrev:Därför att jag aldrig låter fascisterSniperace skrev:Infra skrev:ericTheDog skrev:Muslimsk terror var naturligtvis det mest sannolika i brist på absolut sanning. Inget konstigt med det. Ibland sker det osannolika och i detta fall var det mycket tragiskt.
För mig är en terrorist alltid en terrorist oavsett hudfärg och religion. Mest infra som gör poäng av dessa oväsentligheter.
Så: hade dom fel, då?
Knepet är att hålla käft tills man vet. Inte strö anklagelser
kring sej redan innan röken har skingrats.
ja varför använder du inte det själv då, utan skyller på SD och rasister när det gäller en massa bränder som startats av dessa flyktingar själva.... :-)
komma undan sina vidriga illdåd.
Det är inte jag som serverar mina
förutfattade meningar på Twitter
och på så sätt gör bort mej forever.
hoppas du har en länk på det, tack.
I andra fall bränder i flyktingförläggningar där det sedan visat sig att de boende där själva satt fyr osv.
Vid varenda sådan brand har du skriat rasister Och sd män. ..
Du anklagar flyktingar för att tända eld på sina boenden enbart
för att du vill fria dina sd-kompisar från misstankar om mordbrand.
Det är fult och ingen tror dej.
Du ska lägga länk annars bränner du ditt sista uns av trovärdighet.