Island nu McDonald's-fritt
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6046308.ab
Frihetskampen på Island fortsätter
Senast ändrad av formsvackan den 2009-10-31, 19:56, ändrad totalt 1 gång
Menar du att brist på BigMac är att betrakta som en olycka ?TMB skrev:Typiskt kommunister att glädjas åt andras olycka.
Amöban skrev:Typiskt kommunister att glädjas åt andras olycka.
TMB skrev:Typiskt kommunister att glädjas åt andras olycka.
marxisten skrev:TMB skrev:Typiskt kommunister att glädjas åt andras olycka.
Är det en olycka att förlora chansen att SKIT MAT?
Låter snarare som positivt för Islänningarna hälsa.
TMB skrev:marxisten skrev:TMB skrev:Typiskt kommunister att glädjas åt andras olycka.
Är det en olycka att förlora chansen att SKIT MAT?
Låter snarare som positivt för Islänningarna hälsa.
Ja islänningarna kan ju återgå till att äta valkött. Det lär vara nyttigt.
marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
Håll i dig BH, snart hälsar vi nog på dig ocksåblueheaven skrev:FAN killen är ju fullständigt HJÄRNTVÄTTAD!
blueheaven skrev:KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
FAN killen är ju fullständigt HJÄRNTVÄTTAD!
blueheaven skrev:marxisten skrev:KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
Vem av oss?
KTR eller jag?
Sniperace skrev:marxisten skrev:blueheaven skrev:KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
Vem av oss?
KTR eller jag?
du propagerar alltså för den sovjetiska kommunismens maktövertagande över hela världen?
tänker på bilden som bilagts.....
Stöd den isländska frihetskampen, ut med imperialisternas hamburgare och Coca Cola och in med borsjtj, piroger och vodka så det blir folk av islänningarna igenmarxisten skrev:blueheaven skrev:marxisten skrev:KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
Vem av oss?
KTR eller jag?
du propagerar alltså för den sovjetiska kommunismens maktövertagande över hela världen?
formsvackan skrev:
Stöd den isländska frihetskampen, ut med imperialisternas hamburgare och Coca Cola och in med borsjtj, piroger och vodka så det blir folk av islänningarna igen
Sniperace skrev:Stöd den isländska frihetskampen, ut med imperialisternas hamburgare och Coca Cola och in med borsjtj, piroger och vodka så det blir folk av islänningarna igenmarxisten skrev:blueheaven skrev:marxisten skrev:KickTheRasist skrev:marxisten skrev:Röda baneret skall åter tar över Europas och världens stater och slänga ut imperialismens företag!
Vem av oss?
KTR eller jag?
Sniperace skrev:fisk av olika sorter som är deras mat sedan urminnes tider.
marxisten skrev:Sniperace skrev:fisk av olika sorter som är deras mat sedan urminnes tider.
Du menar som surhaj?
Eller förresten... räknas det verkligen som mat? Är inte kategorin biologiskt stridsmedel mer passande?
Sniperace skrev:marxisten skrev:Sniperace skrev:fisk av olika sorter som är deras mat sedan urminnes tider.
Du menar som surhaj?
Eller förresten... räknas det verkligen som mat? Är inte kategorin biologiskt stridsmedel mer passande?
tror inte det är värre än surströmming, eller för den delen gris för en muslim osv...
marxisten skrev:Sniperace skrev:marxisten skrev:Sniperace skrev:fisk av olika sorter som är deras mat sedan urminnes tider.
Du menar som surhaj?
tror inte det är värre än surströmming, eller för den delen gris för en muslim osv...
Vem har sagt surströmming ska räknas som mänskligföda då förutom norrlänningar?
OK, jag har varit i Kina för sista gångenRegndrottning skrev:Jag har hört att kineserna har ett talesätt.... "Vänder något ryggen mot solen så går det att äta."