5 posters
Magnus Betner visar dumheten i rasism
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
F.I.S.T skrev:
Ja han försöker ju skämta bort verkligheten, går dock inget vidare om man går efter applåderna...
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 3
Hmmmm
Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Secrist skrev:Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.
självklart uppskattar inte forumets två förgrundsfigurer kring rasiska åsikter.... när nån belyser verkligheten på ett humoristiskt sätt..... som träffar rakt i solar plexus på dessa
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
stand up comedy suger hårt, vad det än handlar om. Betner tillhör en av de sämre.
Secrist- Antal inlägg : 32216
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.
självklart uppskattar inte forumets två förgrundsfigurer kring rasiska åsikter.... när nån belyser verkligheten på ett humoristiskt sätt..... som träffar rakt i solar plexus på dessa
Han har bland annat önskat att Birro dog. Om du nu tycker det är exempel på bra humor.
Till slut skrev Birro att han lämnar mikrobloggtjänsten med en särskild hälsning till komikern Magnus Betnér - en av dem som varit hårdast i sin kritik och tidigare - på skämt, menar han själv - skrivit att det inte vore så dumt om Birro dog i en flygkrasch.
– Om man tar Betnér som ljuger om att han inte hatar mig när han har stått på scenen och sagt att han hatar allting som har med mig att göra. När man pratar med människor så säger de att "jaha jag trodde att du skulle vara sån och sån". Nån form av slentrianmässig, jag vet inte. Det är enkelt kanske.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Själv anser jag att han är underhållande även om det kanske kommer en del kommentarer som är mindre bra. Ingen är perfekt, inte ens jag, men stand up är en form av kommedi som jag gillar och som skall vara lite provocerande.
En av hans bättre är denna:
En annan lika provocerande komiker är denna:
En av hans bättre är denna:
En annan lika provocerande komiker är denna: