Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Magnus Betner visar dumheten i rasism

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Magnus Betner visar dumheten i rasism Empty Magnus Betner visar dumheten i rasism

Inlägg  F.I.S.T 2012-11-28, 16:51

Cool
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Magnus Betner visar dumheten i rasism Empty Sv: Magnus Betner visar dumheten i rasism

Inlägg  Sossar ee lata 2012-11-28, 17:39

F.I.S.T skrev: Cool

Ja han försöker ju skämta bort verkligheten, går dock inget vidare om man går efter applåderna...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Magnus Betner visar dumheten i rasism Empty Hmmmm

Inlägg  Secrist 2012-11-28, 18:14

Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Magnus Betner visar dumheten i rasism Empty Sv: Magnus Betner visar dumheten i rasism

Inlägg  F.I.S.T 2012-11-28, 18:19

Secrist skrev:Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.

självklart uppskattar inte forumets två förgrundsfigurer kring rasiska åsikter.... när nån belyser verkligheten på ett humoristiskt sätt..... som träffar rakt i solar plexus på dessa
    Cool
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2012-11-28, 18:40

stand up comedy suger hårt, vad det än handlar om. Betner tillhör en av de sämre.
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2012-11-28, 19:05

F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Ska jag välja mellan Betnér eller att se målarfärg torka så tror jag nästan det senare är mer underhållande.

självklart uppskattar inte forumets två förgrundsfigurer kring rasiska åsikter.... när nån belyser verkligheten på ett humoristiskt sätt..... som träffar rakt i solar plexus på dessa
    Cool

Han har bland annat önskat att Birro dog. Om du nu tycker det är exempel på bra humor.

Till slut skrev Birro att han lämnar mikrobloggtjänsten med en särskild hälsning till komikern Magnus Betnér - en av dem som varit hårdast i sin kritik och tidigare - på skämt, menar han själv - skrivit att det inte vore så dumt om Birro dog i en flygkrasch.

– Om man tar Betnér som ljuger om att han inte hatar mig när han har stått på scenen och sagt att han hatar allting som har med mig att göra. När man pratar med människor så säger de att "jaha jag trodde att du skulle vara sån och sån". Nån form av slentrianmässig, jag vet inte. Det är enkelt kanske.
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-11-28, 22:50

Själv anser jag att han är underhållande även om det kanske kommer en del kommentarer som är mindre bra. Ingen är perfekt, inte ens jag, men stand up är en form av kommedi som jag gillar och som skall vara lite provocerande.

En av hans bättre är denna:

En annan lika provocerande komiker är denna:

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 23:17